Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare benzina fara plumb si motorina pe baza de carduri


Detaliu pentru invitatia numarul 343869
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Administratia Pietelor Agroalimentare S.A.
Numar invitatie: 343869/15.03.2013
Denumire contract: Contract de furnizare benzina fara plumb si motorina pe baza de carduri
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAdministratia Pietelor Agroalimentare S.A.Cod fiscal: RO 10843605, Adresa: str. Traian nr. 63, Galati, Telefon: 0236411054, Fax: 0236411544
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Inchirierea si subinchirierea bunurilor imobile proprii sau inchiriate)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare benzina fara plumb si motorina pe baza de carduri
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea de benzina fara plumb si motorina, la pompa, in retea de distributie nationala pe baza de carduri
II.1.6) CPV: 09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 162, 863 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se va constitui garantia de participare in cuantum de 2000 lei. Valoarea in euro se calculeaza la cursul de schimb al BNR la o data cu 4 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Documentul de constituire a garantiei de participare se va anexa documentatiei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la data limita a primirii ofertelor si egala cu perioada de mentinere a valabilitatii ofertei. Constituirea garantiei de participare se va face conform art.86 din HG 925/2006. Se poate constitui si prin depunere la caseria unitatii, a unui OP sau fila CEC vizate de banca, pana la data limita de depunere a ofertelor, sau cu chitanta si se vor atasa documentatiei. Pentru IMM-uri se aplica Legea 346/2004. Dovada constituirii garantiei de participare se va transmite scanata in SEAP si in original la sediul autoritatii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - declaratia privind eligibilitatea - formular 2;
- declaratia privind neincadrarea in art 181 din OUG 34/2006 - formular 3;
- certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr.314 din 12.10.2010 ;
- declaratia privind neincadrarea in art.69 ind.1 din OUG 34/2006 ? referitor la conflictul de interese. Persoanele cu functie de decizie si cele responsabile cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Zaharia Eugen ?director general, Sandu Viorica ? director economic, Laurian Demetrio Mocanu Plasoianu ? sef comp. achizitii, Neagu Vasile ? sef serv. Administrativ, Carp Carmen ? sef comp. contencios, Matei Silvia ? cons. Juridic, Marin Costel ? sef comp. administratori, Constantin Dorina ? sef sev. Contabilitate- certificat de atestare fiscala eliberat de autoritatea fiscala competenta din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul de stat, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- certificat de atestare fiscala eliberat de autoritatea fiscala competenta din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; - certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa obiectul deactivitate sau documente ce atesta o forma de inregistrare pentru ofertantii persoane juridicestraine. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Vor fi exclusi de la procedura de achizitieofertantii care nu au in obiectul de activitate, obiectul cererii de oferta.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - bilantul contabil pe semestrul I al anului2012, sau la 31.12.2011 pentru operatorii care nu au obligatia depunerii bilantului la 30.06.2012, insotit de dovada depunerii la Registrul Comertului;, - ultima balanta contabila pe anul 2012, - fisa de informatii generale din care sa reiasa cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii precum si daca este cazul la resursele de studiu si cercetare - certificat de asigurare a calitatii SR EN ISO 9001/2008 sau echivalenta, - certificat de asigurare de mediu SR EN ISO 14001/2005 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.03.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 14.03.2013 10:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer