Achizitie publica - Contract de furnizare binocluri
Detaliu pentru invitatia numarul 339457
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339457/14.11.2012
Denumire contract: Contract de furnizare binocluri
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialGARDA NATIONALA DE MEDIU - COMISARIATUL GENERALCod fiscal: 15378153, Adresa: Bulevardul Unirii nr.78, bl.J2, sector 3, Bucuresti, Telefon: 0742157664, 0213262259, Fax: 0213262259
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP, www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare binocluri
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare binocluri de zi
II.1.6) CPV: 38631000-7 - Binocluri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 200, 568 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum 4000 lei: - Garantia de participare va fi constituita: a) - sub forma de scrisoare de garantie bancara, conform Formular 5.b) - prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in contul de garantie al Comisariatului General al Garzii Nationale de Mediu, RO 04 TREZ 7005005XXX000189, deschis la A.T.C.P.Mun.Bucurestic) - sau prin orice alt instrument bancar de plata.Scrisoarea de garantie bancara sau Polita de asigurare a garantiei se va depune atat scanata in SEAP iar originalul va fi transmis la sediul autoritatii contractante (Bdul.Unirii nr.78, blJ2, sector 3, Bucuresti) pana la data si ora limita de depunere a ofertelor in SEAP.Garantia de participare va fi valabila cel putin 60 de zile de la data limita de depunere a ofertei .- Conform prevederilor art. 16 din Legea nr. 346/2004, ofertantii care se incadreaza in categoria IMM beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare stabilit in Documentatia de atribuire.- Pentru demonstrarea incadrarii in categoria IMM operatorii economici au obligatia de a prezenta la data si ora stabilita pentru depunerea ofertelor declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM prevazuta in Anexa 1 la Legea nr. 346/2004.Lipsa declaratiei privind incadrarea in categoria IMM sau prezentarea acesteia fara a fi completata conform prevederilor din actul normativ mentionat va avea ca efect respingerea ofertei ca inacceptabila.- Neconstituirea garantiei de participare si neprezentarea acesteia, atat in SEAP cat si depunerea originalul scrisorii bancare la sediul GNM, atrage dupa sine respingerea ofertei.- Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 87 si 88 din H.G.R. nr. 925/2006 si art.278 indice 1 din OUG nr.34/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Sa nu se afle in vreuna din situatiile descrise la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile ulterioare: Declaratie privind eligibilitatea, cu valabilitate pe perioada de valabilitate a ofertei (Formularul 1)2.Declaratie privind neincadrarea in niciuna din situatiile prevazute la art. 181 din OUG. Nr. 34/2006 (Formularul 2)3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 (Formularul 3).Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Comisar General : Ovidiu ConstantinDAESCU, Comisar General Adjunct: Ion TUDOR, Comisar General Adjunct: RaduPENTIE, Director economic: Monica DRAGOMIR, Director Juridic: Cosmin MONDA, Consilier achizitii: Luminita POPA4.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta (Formularul 4)5. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata datorate catre Bugetul consolidat de Stat, din care sa reiasa lipsa obligaĆilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se accepta oferte cu datorii esalonate, conform legii.6.Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile catre Bugetul Local, din care sa reiasa lipsa obligaĆilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se accepta oferte cu datorii esalonate, conform legiiPentru persoanele juridice/fizice straine se solicita certificate constatatoare care dovedesc ca nu au datorii catre terti (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul esterezident). 1. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data depunerii ofertelor din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.Nota: Ofertantul ce se va clasa pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, trebuie sa prezinte autoritatii contractante Certificat constatator in original sau copie legalizata.Pentru persoane juridice/fizice straine Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDocumente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit, prezentate in copie legalizata tradusa in limba romanaNota: : Toate documentele prezentate vor fi depuse online in SEAP, semnate de reprezentantul legal, stampilate, cu mentiunea ?conform cu originalul? si scanate, cu semnatura electronica
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa centralizatoare a situatiei economico-financiare aofertantului - Cifra de afaceri globala medie anuala a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) trebuie sa fie de cel putin 400.000 LEI, pe ultimii trei ani financiari incheiati (2009, 2010 si 2011).Se vor atasa copii ale bilantului inregistrat la administratia financiara pe anii 2009, 2010 si 2011 sau potrivit art. 185 alin. (2) din O.U.G. nr. 34/2006, orice documente edificatoare, in cazul in care din motive justificate corespunzator operatorul economic nu poate prezenta documentele solicitate.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista cu principalele livrari de produse similare in ultimii 3 ani2- Prezentarea cel mult a trei certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar (sau contracte) prin care se confirma livrarea de binocluri sau produse similare( produse ce au in componenta piese optice) in valoare de min. 200.000 lei, insotit de procesul verbal de receptie aferent contractului, sau alt document care sa ateste indeplinirea contractului.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BCE3. Minim 1 recomandare din partea altor beneficiari.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.11.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.01.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Programul de Cooperare Transfrontaliera Romania-Bulgaria 2007-2013)
Data expedierii prezentei invitatii: 14.11.2012 10:54