Achizitie publica - Contract de Furnizare Bisturiu cu Ultrasunete
Detaliu pentru invitatia numarul 337259
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 337259/11.10.2012
Denumire contract: Contract de Furnizare Bisturiu cu Ultrasunete
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITAL CLINIC CAI FERATE CONSTANTACod fiscal: 4210790, Adresa: B-DUL 1 MAI, NR 5-7, CONSTANTA, Constanta, Telefon: 0241/583713; 0241485350, Fax: 0241/583713
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul 1 Mai, nr. 5-7, Constanta, Romania, cod postal: 900123, telefon: +40 241485350, fax: +40 241/583713, persoana de contact: b-dul 1 Mai nr. 5-7, Serviciul Administrativ-Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spital Clinic Cai Ferate Constanta, b-dul 1 Mai, nr. 5-7, Constanta, Romania, cod postal 900123
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de Furnizare Bisturiu cu Ultrasunete
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizare aparatura medicala, aparatura chirurgicala de inalta performanta
II.1.6) CPV: 33169000-2 - Instrumente chirurgicale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 139, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se retine in suma de 2100 lei, pentru IMM-uri aceasta reducandu-se cu 50%.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea, formular A din sectiunea "Formulare".Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura.2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, formular B din sectiunea "Formulare".Incadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura.Se solicita certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, certificat privind plata obligatiilor la bugetul de stat si bugetul asigurarilor sociale de stat, emise de organele abilitate, pentu luna anterioara celei in care se depune oferta, documente in original, copie legalizata sau copie cu mentiunea "conform cu originalul".3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 indice 1 din OUG 34/2006, formular C din sectiunea "Formulare".Persoanele ce detin functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea, si finalizarea procedurii de atribuire sunt: manager, dr. Dorel OPREA, sef serviciu financiar-contabil ec. Elena IOANCEA, ec. Adriana RADUCANU; sef serviciu administartiv-achizitii, ec. Ion CAVACHE; serviciul juridic, jr. Alina BARBU; sef serviciu tehnic, ing. Gheorghe GEORGETA; referenti de specialitate, serviciu administartiv-achizitii Nicoleta RADULESCU, Manuel POPA.4.Certificat de participare cu oferta independenta conform ordin ANRMAP nr. 314/2010, formular D din sectiunea "Formulare".5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura, formular E, sectiunea "Formulare".In cazul in care ofertantul clasat pe primul loc a depus documente cu mentiunea "conform cu originalul", va prezenta in urma solicitarii autoritatii contractante, acele documente in original sau copie legalizata. 1.Certificat constatator eliberat de O.N.R.C in scopul participarii la licitatie, din care se rezulte: -capacitatea de exercitare a activitatii in raport cu obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit;
-mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau cu privire la faptul ca societatease afla in incapacitate de plata.Documente in copie legalizata sau copie cu mentiunea "conform cu originalul".In cazul in care ofertantul clasat pe primul loc a depus documente cu mentiunea "conform cu originalul", va prezenta in urma solicitarii autoritatii contractante, acele documente in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Declaratie privind lista principalelor furnizari de produse in ultimii 3 ani.2.Recomandari din partea altor autoritati contractante, ofertantul va prezenta cel putin o recomandare pentru un contract asemanator.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Sistemul Electronic de Achizitii Publice
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.10.2012 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.10.2012 09:25