Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare bonuri valorice - carburant auto


Detaliu pentru invitatia numarul 348734
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Agentia Nationala a Functionarilor Publici
Numar invitatie: 348734/18.06.2013
Denumire contract: Contract de furnizare bonuri valorice - carburant auto
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAgentia Nationala a Functionarilor PubliciCod fiscal: 12979825, Adresa: Str. Eforie , nr.5 , Sector 5, Bucuresti, Telefon: 0374112780, Fax: 0374112780
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP iar originalul garantiilor de participare la ANFP Str. Eforie , nr.5 , Sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050036, telefon: +40 374112780, fax: +40 374112780, persoana de contact: Elena Constantinescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Agentia Nationala ce gestioneaza managementul functiei publice si a functionarilor publici, inclusiv cu rol de reglementare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare bonuri valorice - carburant auto
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizare carburant auto-bonuri valorice .Achizitionarea de bonuri valorice de carburant auto in vederea desfasurarii activitatii ANFPValoarea estimata pentru 7luni - 44037 lei.Contractul se poate prelungi cu 4 luni in conformitate cu prevederile art.6 din HG.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare 01.01.30.04.2014 -valoarea estimata maxima 69201 leiValoarea estimata a prezentei proceduri prezentata in cap.II.2.1., in functie de care se vor elabora si evalua ofertele, este de 44037 lei iar valoarea maxima (69201 lei) reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari. In conformitate cu prevederile art.6, alin. (3)litera b) din HG.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, suplimentarea cantitatilor de produse este conditionata de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie.Optiuni: Prelungirea cu 4 luni in conformitate cu prevederile art.6 din HG.925/2006
II.1.6) CPV: 09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 44, 037 - 69, 201 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum. GP este de: 880 lei sau echiv in euro la curs BNR ant datei de deschid a ofertelor cu 5 zile calend.GP, se constituie cf.art.86 din HG nr.925/2006, printr-un instrum de garantare emis in cond legii de o soc bancara ori de o soc de asigurari, fie prin viram bancar in contul : ANFP Cod fiscal 12979825 RO78TREZ7005005XXX004677 deschis la ATCPMB.GP trebuie sa fie irevocabila.Originalul GP trebuie depus inainte data limita de depunerea ofertelor tinand cont ca procedura este online prin posta sau prin depunere laANFP str. Eforiei nr.5, sect. 5, in plic sigilat, cu scris de inaintare si in format electronic in SEAP cu semn. electr. ext. in cf. cu art.17, 18 din HG1660/2006.Valabil GP va fi cel putin egala cu valabil ofertelor.AC poate solicita extindereavalabil ofertei.In cazul in care ofertant isi extinde perioada de valabil a ofertei, valabil GP va fi prelungita in mod corespunz.In situatia in care ofertantul refuza extinderea valabil, acesta va fi exclus din procedura.Ofertantul/asocierea care solicita reducerea GP la 50 %, va prezenta o decl pe proprie raspundere, cf. L.346/2004, din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM. In cazul asocierii, incadrarea in IMM se va analiza cu privire la fiecare membru.Astfel, daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, ca IMM, acestia pot beneficia de reducerea cu 50% a GP.Neprezentarea, pana la data lim stabilita pentru depunerea ofertelor, a dovezii const GP conduce la respingerea ofertei, ca fiind inacceptabila, cf.art.33 alin.(3) si art.36 alin.1)din HG 925/2006.In cazul depunerii de contestatii, in situatia respingerii contest de catre CNSC ca nefondata sau in cazul in care contestatarul renunta la contest in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre AC a masurilor de remediere necesare, AC va retine contestatorului din GP in raport cu valoarea estim a contractului, suma prevazuta la art. 278(1) lit.a)din OUG nr.34/2006 .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare completata de catre operatorul economic in conformitate cu Formularul nr.2 din Sectiunea III. Declaratia va fi completata de fiecare asociat sautert sustinator (daca este cazul.)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare, completata in conformitate cu Formularul nr. 3 din Sectiunea III .Declaratia va fi completatade fiecare asociat sau tert sustinator (daca este cazul.) (Tertul sustinator va completa declaratia cu punctele a, c1, d)Certificat de atestare fiscala pentru bugetul de stat si contributiile sociale, eliberat de catre unitatile teritoriale ale MFP, din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente inluna de referinta(cf. Art.112 din Codul ProceduraFiscala) anterioara depunerii ofertelor, in original sau copie lizibila ?conform cu originalul?Nota : Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 ale fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Certificatde atestare fiscala impozite si taxe locale emis la o data ulterioara ultimei scadente de plata, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, in original sau copie lizibila ?conform cu originalul?.Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic nerezident va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor 2 certificate fiscale, acesta are obligatia sa prezinte o declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare, in tara in care este stabilit. Daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, ofertantul va prezenta o declaratie autentica, data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale, cu competente in acest sens.Daca este cazul, declaratia va fi insotita de traducere realizata de un traducator autorizat a carui semnatura va fi legalizata de un notar public.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.180, 181 din O.U.G. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura de atribuire a contractuluiDeclaratie privind calitatea de participant la procedura completata in conformitate cu Formularul nr. 4 din Sectiunea III.(Se va completa de fiecare asociat - daca este cazul).Declaratia ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? intocmita conform modelului prevazut in Anexa la Ordinul nr.314/2010 al ANRMAP publicat in MO Partea I nr.701/20.10.2010 Formularul 5 Sectiunea III.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (cu privire la lipsa conflictului de interese) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Declaratia va fi completata de fiecare asociat, subcontractant sau tert sustinator (daca este cazul.) Formularul 6 Sectiunea III.Persoanele cu functii de decizie implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: ? Eugen COIFAN ? Presedinte ? Secretar de Stat? Mircea JORJ ? Vicepresedinte ? Subsecretar de stat? Carmen - DorinaDragan ? Secretar General? Dragos Dragulanescu ? Director D.E.R.U.A.A.P.? Elena Constantinescu ? Consiler Comp.Achizitii Publice? Marin Traistaru ? Sef S.A.P.P.A? Mircea Golescu ? consilier S.A.P.P.A? Ionut Pastia -consilier S.A.P.P.A? Cristina Apopei consilier D.E.R.U.A.A.P. Certificatul constatator--in original, copie legalizata sau copie semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul teritorial in raza caruia ofertantul isi are sediul social, din care sa reiasa: a) faptul ca ofertantul are in obiectul de activitate furnizarea produselor ce fac obiectulprocedurib)Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor .Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele prezentate vor fi insotite de traducerea realizata de un traducator autorizat a carui semnatura va fi legalizata de un notar publicOfertantul clasat pe primul loc, la solicitarea autoritatii contractante, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, va prezenta pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Fisa de Informatii generale din care sa reiasa cifra de afaceri sau media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3aniValorile vor fi exprimate atat in moneda nationala a ofertantului cat si in euro, la cursul mediu comunicat de BNR, pentru anul respectiv (2010, 2011, 2012).ANUL CURS RON/EURO2010 4.20992011 4.23792012 4.4560In situatia in care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceputactivitatea economica de mai putin de 3 ani cifra de afaceri globala va fiprezentata corespunzator perioadei efective de activitate.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusivliderul) va prezenta aceste documente precum si o fisa centralizatoare pentru asociere, semnata de catre reprezentantullegal.Daca, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea de aprezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente care sareflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare in cf.cu art.185, alin (2) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Gradul de acoperire la nivel local/judetean/national-cel putin o statie in localitatile resedinta de judet si municipiul Bucuresti.Se va prezenta lista completa privind reteaua de distributie la nivelul local/judetean/national, precum si datele de contact ale acestor statii de distributie (adresa, telefon, fax), din care sa rezulte ca ofertantul detine statii in tara, la care se poate efectua plata pe baza de bonuri valorice, Certificat de conformitate pentrufiecare sortiment de carburant in parte, care sa ateste calitatea si conformitatea produsului cu standardele europene in materie (SR: EN 228:2004; SR EN 590:2004 sau echivalent), Declaratie privind Lista asociatilor ( se completeaza si daca nu exista), Informatii privind asociatii?daca este cazulAcord sau o scrisoare preliminara de asociereOferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului si de asemenea ca toti asociatii din Asociere sunt obligati sa ramana in Asociere pe intreaga durata a contractului.Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o Declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii Contractante, inainte de data semnarii contractului. Informatii referitoare la standardele de asigurare a calitatiiCertificat ISO SR EN 9001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.07.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.06.2013 16:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer