Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de FURNIZARE buldoexcavator


Detaliu pentru invitatia numarul 331944
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA PISCHIA (PRIMARIA COMUNEI PISCHIA)
Numar invitatie: 331944/18.07.2012
Denumire contract: Contract de FURNIZARE buldoexcavator
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA PISCHIA (PRIMARIA COMUNEI PISCHIA)Cod fiscal: 5481541, Adresa: str. Principala, nr. 261, timis, Pischia, Telefon: 0256/234101, Fax: 0256/234101
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Principala, nr. 261, com. Pischia, loc. Pischia, jud. Timis, Romania, cod postal: 307325, telefon: +40 256/234101, fax: +40 256/234101, persoana de contact: IOAN SAS (Primar) sau Guran Nicolae Lucian (responsabil achizitii, consilier juridic)
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Romania, judetul Timis, Comuna Pischia, localitatea Pischia, str. Principala, nr. 261 (la sediul autoritatii contractante)
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de FURNIZARE buldoexcavator
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se doreste achizitionarea unui utilaj (buldoexcavator) cu specificatii minime stabilite prin caietul de sarcini, destinat lucrarilor de infrastructura rutiera, pentru curatarea rigolelor, excavare, incarcare, deszapezire, etc. Se doreste efectuarea platii in doua transe, 50% in 10 zile de la livrare si punere in functiune a utilajului, iar diferenta in 280 de zile de la data semnarii contractului. Ofertantii sunt obligati sa-si mentina oferta timp de cel putin 30 de zile. Modalitatea de plata este prevazuta la sectiunea Clauze obligatorii din modelul de Contract de furnizare atasat pe SEAP, care trebuie insusita de catre ofertanti.
II.1.6) CPV: 43200000-5 - Utilaje pentru terasamente, utilaje de excavare si piese ale acestora (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 265, 350 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
5300 lei - solicitat. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului de furnizare, fara TVA si se retine din factura de avans emisa la plata
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Prezentare Formular 12A - Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 completata si modificataPrezentare Formular nr. 12B - Declaratie pe proprie raspundere ca ofertantul nu se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG nr. 34/2006.1. Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: a) Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat scadente in luna anterioaracelei in care se depun ofertele - in original sau copie conforma.2. Persoane juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii - eliberatede autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata catre bugetul de statin conformitate cu cerintele solicitatede autoritatea contractanta.Documentele vor fi prezentatein original sau copie conforma, la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederileart.182 din OUG nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele vor fi prezentate in original sau copie conforma, la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata in limba romana.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181, din O U G nr. 34/2006, conform formularelor 12 A si 12B, ofertatul va prezentao declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele vor fi prezentatein original sau copie confroma, la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata in limba romana.In cazul ofertei comune, prezentareacertificatelor de mai sus este obligatorie pentru fiecare asociat.3. Se solicita prezentarea Certificatului de participare cu oferta independenta, conform Ordinului nr.314/2010.4. Se solicita prezentarea Declaratia privind neincadrarea in prev.art. 69 indice 1 din OUG 34/2006.Legat de conflictul de interese, respectiv incadrarea in prevederile art.69 indice 1 din OUG nr.34/2006, in temeiul Ordinului nr. 170/2012 precizam ca in cadrul Autoritatii contractante sunt implicate in procesul de achizitie urmatoarele persoane: SAS Ioan (primar, ordonator principal de credite), Guran Nicolae Lucian (consilier juridic, responsabil de achizitii, presedinte al comisiei de evaluare a ofertelor, responsabil CFP), Minea Bianca (referent cu atributii de contabil, membru al comisiei de evaluare a ofertelor), Mihart Constantin (referent, membru al comisiei de evaluare a ofertelor). Bugetul local a fost aprobat de catre Consiliul Local Pischia, din care fac parte urmatorii consilieri locali: Bolbos Vasile, Cionca Ioan, Miutel Marius, Fratila Cornel-Ioan, Holovati Constantin, Mot Aurel, Obreja Gelu Virgil, Sofronici Alexandru, Loghin Mihai, Jurj Gheorghe (Viceprimar si consilier local), Mateescu Stelica. Pentrupersoane juridiceromane: 1. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de primire a ofertelor, care sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice, care le includ si pe cele ce fac obiectulprezentei achizitii, cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei - original sau copie conforma cu originalulPentru persoane romane (autorizate sau alta forma de organizare ): 2.Copie a documentului care atesta ca ofertantul poate sa desfasoare in conformitate cu prevederile legale in vigoare activitatile ce cuprind si obiectul prezentei proceduri.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Bilantul la 31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente.In situatia in care, potrivit legislatiei aplicabile in tara de rezidenta a ofertantului, publicarea bilanturilor nu este obligatorie, ofertantul isi va proba capacitatea economica si financiara prin alte inscrisuri ce au aptitudinea de a reflecta in mod fidel situatia economica si financiara a ofertantului, sub rezerva acceptarii acestora de catre autoritatea contractanta ca fiind concludente.2. Fisa de informatii generale Formular 5.Pentru ca riscul neindeplinirii contractului sa fie redus, se solicita media cifrei de afaceri globale realizata de ofertanti trebuiesa fie cel putin egala sau mai marede 265.350 LEI.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Declaratie privind lista principalelor livrari de produsein ultimii 3 ani - se completeaza F6. Ofertantii vor face dovada furnizarii a cel putin unuibun/utilaj similar (prin sintagma "bun similar" se intelege un utilaj autopropulsat care are capacitatea de a efectua cel putin una dintre intrebuintarile buldoexcavatorului achizitionat; ex: incarcare, nivelare, excavare).2. Recomandaride la minim 1 beneficiar. Recomandari de la beneficiar/i. Se solicita 1 - maxim 3 recomandari de la beneficiari, pentru livrari ce au vizat cel putin un bun similar, indiferent de valoarea acestuia.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara. - pentru cel mai mic prĂȘt ofertat se acorda punctaj maxim (70p)
componenta tehnica
30
Descriere: putere motor(4%), cuplu motor(4%), Incarcator capacitatea de ridicare la inaltime maxima (kg)(4, 5%), Excavator forta rupere maxima cupa excavare (daN)(4, 5%), adancime max de excavare (SAE)(4, 5%), distanta maxima de excavare pe orizontala (SAE)(4%), capacitate maxima de ridicare (SAE)(4, 5%)
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP sau in mod gratuit de la sediul Autoritatii Contractante (Comuna Pischia, judetul Timis)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.07.2012 18:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer