Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare bunuri in cadrul proiectului ?Dezvoltarea marketingului turistic in zona ADI BOGAT: Actiunea Nr. 1: Centru local de Informare si Promovare turistica; Actiunea Nr. 2: Panouri de informare turistice; Actiunea Nr. 3: Materiale de promov


Detaliu pentru invitatia numarul 344141
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara Bogat-Bogat Onkormanyzati Fejlesztesi Tarsulas
Numar invitatie: 344141/20.03.2013
Denumire contract: Contract de furnizare bunuri in cadrul proiectului ?Dezvoltarea marketingului turistic in zona ADI BOGAT: Actiunea Nr. 1: Centru local de Informare si Promovare turistica; Actiunea Nr. 2: Panouri de informare turistice; Actiunea Nr. 3: Materiale de promovare?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAsociatia de Dezvoltare Intercomunitara Bogat-Bogat Onkormanyzati Fejlesztesi TarsulasCod fiscal: 24483000, Adresa: Siculeni nr.106, jud. Harghita, Siculeni, Telefon: +4 0745575350, Fax: +40 0266316951
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Siculeni nr.106, jud. Harghita, Siculeni, Romania, cod postal: 537 295, telefon: +4 0745575350, fax: +40 0266316951, persoana de contact: KATALIN SZABO
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Siculeni nr.106, jud. Harghita, Siculeni, Romania, cod postal: 537 295
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Dezvoltare rurala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare bunuri in cadrul proiectului ?Dezvoltarea marketingului turistic in zona ADI BOGAT: Actiunea Nr. 1: Centru local de Informare si Promovare turistica; Actiunea Nr. 2: Panouri de informare turistice; Actiunea Nr. 3: Materiale de promovare?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare bunuri in cadrul proiectului ?Dezvoltarea marketingului turistic in zona ADI BOGAT: Actiunea Nr. 1: Centru local de Informare si Promovare turistica; Actiunea Nr. 2: Panouri de informare turistice; Actiunea Nr. 3: Materiale de promovare?
II.1.6) CPV: 30200000-1 - Echipament si accesorii pentru computer (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 112, 405 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: Lot. 1:430, 00 lei; Lot. 2:140, 00 lei; Lot. 3:1 660, 00 lei (pentru calcul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru data depunerii ofertei)Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei.Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata in conformitate cu art. 86 din HG Nr. 925/2006: - scrisoare de garantie bancara sau emisa de o societate de asigurari, Formular 16. (original)- ordin de plata in contul: RO18RNCB0152104412710001 deschis la BCR, sucursala Miercurea Ciuc (original)- chitanta, prin plata valorii garantiei de participare la caseria ACDocumentul emis trebuie sa contina parafa lizibila a bancii emitente si/sau semnatura autorizata, si sa fie emisa pentru operatorul economic care a depus oferta.In cazul in care doreste sa aplice facilitatea prevazuta de Legea nr. 346/2004 trebuie sa ataseze documentului prin care dovedeste plata garantiei de participare si Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (Formularul nr. 19) in afara coletului, pentru a putea fi verificat inainte de deschiderea ofertei.In cazul unei asocieri, Scrisoarea de garantie bancara sau emisa de o societate de asigurare va fi emisa pe numele unuia dintre membrii asociatiei. In cazul in care asociatia opteaza pentru facilitatea prevazuta de lege pentru IMM-uri, asociatii trebuie sa prezinte declaratie de incadrare, fiecare in nume propriu, iar in cazul in care unul dintre firmele asociate nu se incadreaza in categoria IMM, se considera ca conditiile necesare utilizarii facilitatii nu sunt indeplinite.Retinerea garantiei se va face in baza art. 87 din HG Nr. 925/2006, se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC suma calculata conform art. 278^1 din OUG Nr. 34/2006
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoareacontractului fara TVAMod de constituire: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii- prin retineri succesive. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti. In cazul in careautoritatea contractanta are calitatea de autoritate publica, institutie publica sau operator economic cu capital integral sau majoritar de stat, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului fara TVA. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitateaCerinta obligatorie: - se solicita completarea Formularului nr. 1, Declaratie privind eligibilitateaUn ofertant se poate prezentacu o singura oferta. Operatorii economici se pot asocia pentru a depune o oferta comuna fara a fi obligati sa legalizeze asocierea, decat in cazul in care oferta lor este declarata castigatoare. In cazul in care oferta este declarata castigatoare, operatorii economici asociati sunt obligati de a legaliza asocierea inainte de semnarea contractului de furnizare. Un exemplar al Acordului de asociere legalizat va fi depus in original la sediul Autoritatii Contractante. (Formular nr. 11)In cazul in care se depune o oferta de catre o asociere de operatori, atunci oferta trebuie: a. sa cuprinda informatii despre fiecare parte a asocierii, b. oferta trebuie semnata intr-un mod in care sa oblige legal pe fiecare in parte, c. un membru a asocierii va fi desemnat lider, iar calitatea acestuia va fi confirmat de imputernicire scrisa si semnata de fiecare parte a asocierii.d. oferta depusa va cuprinde acordul de asociere, care statueaza ca toti partenerii sunt responsabili legal uniti si in parte pentru realizarea obiectivelor contractului. Acordul va preciza partea care va avea calitatea de lider, si autorizeaza pe aceasta sa primeasca si sa transmita celorlalti instructiuni pentru ceilalti. Platile sunt responsabilitatea liderului.e. asocierea trebuie sa functioneze pe toata durata contractului.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.)Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinta obligatorie: - se solicita completarea Formularului nr. 2, Declaratie privind calitatea de participant la procedura(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Cerinta obligatorie: - se solicita completarea Formularului nr. 3, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare. Incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare dintre situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 atrage dupa sine excluderea ofertei in cauza din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006Cerinta obligatorie: - se solicita completarea Formularului nr. 4, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006- Persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii contractante sunt urmatoarele: Presedinte: Csaszar AttilaConsiliul director: Csaszar Attila, Szentes Csaba, Becze Attila, Kosa Petru, Fodor ZoltanComisia de evaluare: Szentes Csaba (presedinte), Kosa Petru, Szentes Antal, Lorincz Edit, Szabo Katalin(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.)Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCerinta obligatorie: - se solicita completarea Formularului nr. 5, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.)Prezentare indeplinirea obligatiilorCerinta obligatorie: - se solicita certificate de atestare fiscala, privind indeplinirea obligatiilor la bugetul de stat si la bugetul local, eliberate de autoritati competente din tara in care ofertantul este rezident, din care sa rezulte situatia obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor scadenta in luna anterioara termenului la care se depun ofertele (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.) Persoane juridice romaneCerinta obligatorie: - se solicita Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, informatiile cuprinse in acest certificat trebuie sa fie reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor)- pentru Lot. 1, se mai solicita Certificat emis de Oficiul Roman pentru Drepturile de autor, din care sa rezulte ca ofertantul este inregistrat la Registrul National al Programelor pentru CalculatorCerinta minima de calificare: - obiectul de activitate al ofertantului sa includa si domeniul de activitate aferent obiectului contractului(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.)Persoane juridicestraineCerinta obligatorie: - se solicita Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, emise de organele competente in tara de origine (original si traducere legalizata), valabile la data depunerii oferteiCerinta minima de calificare: - obiectul de activitate al ofertantului sa includa si domeniul de activitate aferent obiectului contractului(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani de minim 43 400 lei pentru Lot. Nr. 1, 14 800 lei pentru Lot. Nr. 2, 166 400 lei pentru Lot. Nr. 3 (cifra de afaceri solicitata este globala, conform art. 185 din OUG nr. 34/2006, pentru calcul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte)Cerinta obligatorie: - se solicitt situatii financiare anuale aferente anului 2010, 2011 si 2012 semnat si stampilat de reprezentantul legal operatorului economic sau alte documente justificative privind cifra de afaceri solicitatePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor furnizari in ultimii 3 ani, Indeplinirea a cel putin unui contract de furnizare similara ca natura si complexitateCerinta obligatorie: - se solicita depunerea a cel putin unui document/contract/proces-verbal de receptie prin care sa confirme furnizarea similara ca natura si complexitate pentru fiecare lot in parte (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?), Pentru Lot. Nr. 3: Dispunerea de resurse umane calificate strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului, din care: 1 designer specializat in domeniuCerinta obligatorie: - se solicita completarea Formularului 9., CV pentru persoana desemnata, care trebuie semnat de persoana respectiva si insotit de copii de pe diplome/ certificate de studii / atestate relevante Standarde de asigurarea calitatii ISO 9001 sau echivalentCerinta obligatorie: - se solicita Certificate careatestaimplementarea si mentinerea unui sistem al calitatii activitatilor desfasurate in conformitate cu cerintele ISO 9001, sau echivalente, valabil la data limita de depunere a ofertelor, pentru domeniul corespunzator obiectului contractului (copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.04.2013 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.04.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 20.03.2013 14:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer