Achizitie publica - Contract de furnizare bunuri (mobila, echipamente IT, sisteme sonorizare ?i iluminat) pentru proiectul integrat ? DEZVOLTAREA INTEGRATA A COMUNEI LUETA?
Detaliu pentru invitatia numarul 328348
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 328348/01.06.2012
Denumire contract: Contract de furnizare bunuri (mobila, echipamente IT, sisteme sonorizare ?i iluminat) pentru proiectul integrat ? DEZVOLTAREA INTEGRATA A COMUNEI LUETA?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA LUETA (CONSILIUL LOCAL)Cod fiscal: 4368014, Adresa: com. Lueta, str. Principala nr.382, jud. Harghita, Lueta, Telefon: 0266220729, Fax: 0266220534
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: com. Lueta, str. Principala nr.382, jud. Harghita, Lueta, Romania, cod postal: 537140, telefon: +40 266220729, fax: +40 266220534, persoana de contact: Str. Principala, nr. 397, Comuna Lueta, jud. Harghita
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Principala, nr. 397, Comuna Lueta, jud. Harghita
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare bunuri (mobila, echipamente IT, sisteme sonorizare ?i iluminat) pentru proiectul integrat ? DEZVOLTAREA INTEGRATA A COMUNEI LUETA?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului il reprezinta dotarea Caminului Cultural din Comuna Lueta, judetul Harghita
II.1.6) CPV: 48952000-6 - Sistem de sonorizare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 82, 755 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: 1.655 leiValabilitatea garantiei: 90 zile de la data limita stabilita pt. depunerea ofertelorForma de constituireInstrum. de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, OP in contul RO77 TREZ 3522 1360 250X XXXX cu conditia confirm. acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor;depunerea numerarului la sediul Autorit Cont. prezentandu-se chitanta.Scrisoarea de garantie bancara trebuie :1.prezentata in original si anexata la coletul cu oferta2.sa faca referire la procedura organizata de Autorit Contr.3.sa contina in clar denumirea Autorit. Contract. pt. care s-a constituit, valoarea garantiei corespunzatoare sumei fixe solicitate prin doc. de atribuire si parafa lizibila a bancii, societatii de asigurare emitente si semnatura autorizata4.sa aiba inscrisa valabilitatea pt. care a fost constituita, corespunzatoare cu cea inscrisa in documentatie
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se constituie de catre contractant in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului.Cuantumul garantiei de buna executie este de10% din valoarea fara TVA a contractului.Garantia de buna executie se constituie-prin scrisoare de garantie din partea unei banci conform Formularului nr. 22 sau din partea unei societati de asigurari, care devine anexa la contract.Sau- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in conditiile art. 90(3) H.G.925/2006, conform caruia contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis la dispozitia autoritatii contractante va fi de minim 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declara?ie de eligibilitate, pe propria raspundere a ofertantului, completata in conformitate cu Formularul nr. 5Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta completata conform Formularul nr. 6Declaratie privind neincadrarea inart. 181 completare Formular nr. 7Prezentarea Certificatului de atestare fiscala eliberat de Admin. Finantelor Publice care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertelePrezentarea Certificatului de atestare fiscala eliberat de Autorit.Publice Locale care ateste plata obligatiilor fata de bugetul local scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele..Declaratia privind calitatea de participant la procedura - completarea Formularului nr. 4Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 completata in conformitate cu Formularul nr. 8.Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Lazar Zoltan ? primar, , membri consiliului local: Andras Laszlo;, Egyed Jo;zsef, Fazakas Pal , Gyorgy Bernat Zsolt, Gyorgylorincz Csaba, Gyorgylorincz Erno, Kelemen Arpad, Mag Istvan, Mihaly Janos, Mihaly Ladislau, Molnar Jo;zsef, Molnar Julianna, membrii comisiei de evaluare: Demeter Albert, Miklos Ida, Gyorgylorincz Erno, Gyorgylorincz Timea Julia , Torok Jozsef, Demeter Ida Emese Persoane juridice/fizice romaneCertificat constatator, in original/copie legalizata/copie conform cu originalul, emis de ORC, valabil la data deschiderii ofertelor din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/ 2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidarii voluntare sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/ dizolvarea persoanei juridice.In cazul in care certificatul constatator se depune in copie conforma cu originalul, AC va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Persoane juridice/ fizice straineModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiOperatoriieconomici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, de la autorita?ile straine corespunzatoare, competente in ?inerea eviden?ei operatorilor economici din statul respectiv, cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/ fizice straine de a furniza bunurile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/ tara in care operatorul economic este stabilit.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie de minim: 165.510 lei sau echivalentul sumei in Euro1. Prezentarea de informatii generale aferente pentru ultimii 3 ani.2. Prezentarea bilantului si contului de profit si pierderi pe ultimii 3 ani in copie conforma cu originalul.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista privind principalele livrari de produse similare in ultimii 3 ani., Experienta similaraAutoritatea contractanta solicita ca experien?a similara prezentarea de contracte similare avand ca obiect furnizare de bunuriin valoare totala de: minim 82.755 lei.a) paginile relevante din contractelesemnate si stampilate in copie conform cu originalul (denumirea contractului, denumirea partilor, valoarea si durata contractului), b) procesele verbale de predare ? primire si/sau de receptie in copie conform cu originalul, c) recomandari din partea beneficiarilor in copie conform cu originalul, ,Informa?ii privindcapacitatea profesionalaDeclaratie privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului(montare, punere in functiune, service post-vanzare) ?i a cadrelor de conducere a ofertantului, Informa?ii privind subcontractan?ii: Lista cuprinzand subcontractan?ii, .Informa?ii privind asocia?iiAcordul de asociereLista cuprinzand asocia?ii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
233.33
Descriere: Punctajul (? puncte) pentru factorul de evaluare ?Pretul total ? se acorda astfel: a) Pentru cel mai scazut dintre preturi se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv;b) Pentru celelalte preturi ofertate punctajul se acorda proportional, astfel: Punctaj (n) = [pretul minim ofertat / pret (n)] x punctajul maxim
Termen de livrare a produselor
100
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare?Termen de livrare a produselor? se acorda dupa cum urmeaza: a) pentru cea maiscurta perioada de livrare se acorda punctajul max. de 30 puncte;b) pentru alta perioada decat cea prevazuta in punctul a) se acorda punctajul astfel: Punctaj (n) = [durata min. ofertata /durata (n)] x punctajul max.Nota: I. Perioada de livrare se va exprima in zile de la data emiterii ordinului de executare a contractului si pana la incheierea procesului ? verbal de receptie la predarea bunurilor.II.Termenul min. de livrare este 15 zile. Ofertele care prevad un termen mai scurt nu vor fi punctate suplimentar, punctajul urmand a fi acordat proportional.III.Termenul max. de livrare este de 60de zile de la emiterea ordinului de incepere a contractului de catre Aut. Contr.. Ofertele care prevad un termen mai lung vor fi response ca neconforme.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 30.05.2012 08:08