Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare bunuri si servicii pentru executarea tragerilor cu sisteme sol-aer


Detaliu pentru invitatia numarul 346951
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Ministerul Apararii - Unitatea Militara 01895 Bucuresti
Numar invitatie: 346951/20.05.2013
Denumire contract: Contract de furnizare bunuri si servicii pentru executarea tragerilor cu sisteme sol-aer
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Apararii - Unitatea Militara 01895 BucurestiCod fiscal: 4433996, Adresa: Soseaua de centura, Chitila-Rudeni, Chitila, Telefon: +40 213616103, Fax: +40 213616103
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: S.E.A.P.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare bunuri si servicii pentru executarea tragerilor cu sisteme sol-aer
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie furnizarea de bunuri - avioane tinta si servicii- serviciu de dirijare avion tinta, pentru executarea tragerilor cu sisteme sol-aer in Tabara de Instructie si Poligonul de Trageri Sol-Aer Capu Midia.
II.1.6) CPV: 35613000-4 - Vehicule aeriene fara pilot (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 362, 900 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei pentru participare cu oferta la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica este de 7258 lei. Pentru IMM-uri cuantumul garantiei de participare este de 3629 lei. Dovada este declaratia pe propria rapundere (conform anexei nr. 1 la Legea nr. 346/2004) care atesta statutul de I.M.M. al ofertantului, in acest caz se solicita completarea si transmiterea formularului Anexa 12.Garantia de participare trebuie sa fie valabila cel putin pe toata perioada de valabilitate a ofertei. Mod de constituire a garantiei pentru participare - conform prevederilor art. 86, alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: - prin virament bancar in contul Unitatii Militare 01895 Chitila, cod fiscal 4433996, respectiv cod IBAN nr. RO58TREZ70623600120XXXXX, deschis la trezoreria sector 6 Bucuresti;
- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. In situatia in care garantia se constituie prin scrisoare de garantie bancara, modelul este indicat in Anexa 8 din Sectiunea III Formulare.Echivalentul in euro a valorii exprimate in lei se va determina corespunzator cursului mediu al pietei valutare, calculate de Banca Nationala a Romaniei pentru data pentru care se determina echivalenta leu/ euro. Echivalentul in leu/euro se va face inainte cu 5 zile de data limita de depunere a ofertelor. Dovada garantiei de participare se depune in SEAP si se prezinta in original la sediul de la punctul I.1. pana la data data si ora limita de depunere a ofertelor. Cuantumul garantiei de participare ce se va retine in conformitate cu prevederile art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare va fi de 10 % din valoarea fara T.V.A. a acestuia. Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare - conform art. 90, alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: - prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. In cazul in care garantia se constituie prin scrisoare de garantie bancara modelul este indicat in Anexa 10 din Sectiunea Formulare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - completare Anexa 3 din Sectiunea III Formulare; Documentul solicitat pentru neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare va trebui prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta nr. 2: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - completare Anexa 4 din Sectiunea III Formulare; Documentul solicitat pentru neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare va trebui prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta nr. 3: Declaratie privind calitatea de participant la procedura - completare Anexa 2 din Sectiunea III Formulare;Cerinta nr. 4: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - completare Anexa 5 din Sectiunea III Formulare;Cerinta nr. 5: Certificat de participare la procedura de achizitie publica cu oferta independenta in conformitate cu Ordinul nr. 314/2010 al A.N.R.M.A.P. - completare Anexa 11 din Sectiunea III Formulare;Cerinta nr. 6: Certifiat fiscal eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale a unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste plata obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Cerinta nr. 7: Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul socialprivind plata obligatiilor la bugetul general consolidate, care sa ateste plata obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: - Saica Ioan - reprezentant legal al Unitatii Militare 01895 Chitila (autoritatea contractanta);
- Ilinca Nicoleta - contabil sef;
- Enachescu Adrian - consilier juridic;
- Paius Alexandru Andrei - presedintele comisiei de verificare, analiza si evaluare a ofertelor;
- membrii comisiei de verificare, analiza, si evaluare a ofertelor: Agapi Cristian, Batranescu Cornel, Chereches Sorin, Mihailescu Irinel;
- membrii de rezerva: Saulea Marius, Birzu Victoria, Goia Maria. Cerinta nr. 8: - persoane fizice/ juridice romane - Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire. Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor;
- persoane fizice/ juridice straine - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, probarea inregistrarii trebuie sa fie cu cel mult 60 zile anterior datei deschiderii ofertelor. Documentele depuse se vor prezenta numai in traducere legalizata.Documentele necesare indeplinirii cerintei nr. 8 se vor incarca/prezenta in copie conform cu originalul.Nota: In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani: minim 362, 900.00 RON.Documente solicitate : -Prezentarea bilantului contabil (in copie)la data de 31.12.2011 si 31.12.2012, vizat si inregistrat de organele competente sau alt document echivalent care sa prezinte imaginea fidela a situatiei economico-financiare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O lista a principalelor furnizari de produse efectuate in ultimii3 ani, continand cantitati, valori, perioade de furnizare, beneficiari. Cerinta nr. 1- ISO 9001 sau alt certificat care sa ateste implementarea unui sistem de management al calitatiiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.06.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.05.2013 11:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer