Achizitie publica - contract de furnizare Cabina modulara din polyester 150/150 cm, pentru paza
Detaliu pentru invitatia numarul 218825
UNITATEA MILITARA 0445 BUCURESTI
Cod de identificare fiscala: 4382710
Adresa: STR. FRANCEZA NR. 48-50 SECTOR 3, Bucuresti
Telefon: 021/3150132
Fax: 021/3150132
Denumire invitatie: contract de furnizare Cabina modulara din polyester 150/150 cm, pentru paza
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 44112100-9 - Adaposturi (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: achizitie Cabina modulara din polyester 150/150 cm, pentru paza
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 22.07.2009 09:28)
Data publicarii: 08.07.2009 14:22
Data limita de depunere a ofertelor: 17.07.2009 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Unitatea Militara 0445, localitatea Gradistea, judet Giurgiu, e-mail: [email protected]
Data si ora deschiderii ofertelor: 17.07.2009 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Unitatea Militara 0445, localitatea Gradistea, judet Giurgiu
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 5, 000 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neîncadrarea în preved.art.181 din Ordonanta;Certificat de înregistrare emis de ONRC, în copie;Certificat constatator emis de ORC, în termen de valabilitate, în copie;Declaratie prin care ofertantul îsi asuma responsabilitatea ca va realiza livrarea în cel mult 30 de zile de la data intrarii în vigoare a contractului;?Declaratie privind calitatea de participant la procedura?;Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice ? emis de Admin.Financiara, din care sa rezulte obligatiile de plata catre buget;Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local ? emis de Directia Finante Publice;Informatii privind situatia economico-financiara (informatii generale privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani si bilantul contabil sau extrase de bilant);Experienta similara care sa contina liste ale principalelor livrari realizate în ultimii 3 ani
Accesibila, direct prin mijloacele electronice(SEAP)
Motive anulare:
Nu a fost depusa nicio oferta sau au fost depuse oferte care, desi pot fi luate in considerare, nu pot fi comparate datorita modului neuniform de abordare a solutiilor tehnice si/sau financiare
Observatii: In conformitate cu art.209 alin(1) litera c) din OUG 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu mofificarile si completarile ulterioare, deoarece nu a fost depusa nicio oferta, se considera ca sunt intrunite conditiile de anulare a procedurii de achizitie.