Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare carburant auto "Motorina Euro Diesel 5"


Detaliu pentru invitatia numarul 347700
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: INSPECTORATUL PENTRU SITUATII DE URGENTA DELTA AL JUDETULUI TULCEA
Numar invitatie: 347700/30.05.2013
Denumire contract: Contract de furnizare carburant auto"Motorina Euro Diesel 5"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL PENTRU SITUATII DE URGENTA DELTA AL JUDETULUI TULCEACod fiscal: 4321542, Adresa: Tulcea, str. 1848, nr. 119, Tulcea, Telefon: 0240/524301, Fax: 0240/523700
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele se vor depune in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare carburant auto"Motorina Euro Diesel 5"
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: VALOAREA MINIMA A INTERVALULUI REPREZINTA VALOAREA ESTIMATA A PREZENTEI PROCEDURI (IN FUNCTIE DE CARE SE VOR ELABORA SI EVALUA OFERTELE), IAR VALOAREA MAXIMA REPREZINTA VALOAREA ESTIMATA CE CONTINE SI VALOAREA POSIBILELOR SUPLIMENTARI, VALOAREA MINIMA 274.740 lei Valoarea maxima = 412.110 lei, AUTORITATEA CONTRACTANTA APLICA PREVEDERILE ART. 6 DIN HGR 925/2006Optiuni: IN CONFORMITATE CU PREVEDERILE ART. 6 DIN HGR 925/2006
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 274, 740 - 412, 110 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 5.400 lei(cinci mii patru sute)leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie de30 zile, de la data limita de depunere a ofertelor. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Mod de constituire a garantiei de participare: conform art. 86. alin. 1 din HGR. 925/2006. In cazul constituirii prin virament bancar se va utiliza contul autoritatii contractante RO17TREZ6415005XXX000121 deschis la Trezorerie municipiului Tulcea, cod fiscal 4321542Documentele care dovedesc constituirea garantiei de participare se vor depune in SEAP impreuna cu documentatia de calificareNeprezentarea dovezii constituirii garantiei de participare la deschiderea ofertelor are ca efect descalificarea automata a ofertantului ? conform art. 33, alin 3 lit. b din H.G. 925 din 19 iulie 2006.Garantia de participare se restituie: ? Ofertantului castigator in cel mult 3 zilelucratoare de la data semnarii contractului de catre ambele parti;? Ofertantului necastigator dupa semnareacontractului de achizitie publica cu ofertantul a carui oferta a fost desemnata castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.Pentru ofertantii care constituie garantia de participare in euro sau in alta valuta, se va calcula la cursul oficial al BNR din data publicarii invitatiei de participare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: DescriereaCERINTA 1: Declaratii privind eligibilitatea (neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006)MODALITATE DE INDEPLINIRE SI APLICANILITATE IN CADRUL PROCEDURII: ?Declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal, semnata si stampilata, prin care se confirma indelinirea acestei cerinte de calificare ? Formularul nr. 1 ;CERINTA 2: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006MODALITATE DE INDEPLINIRE SI APLICANILITATE IN CADRUL PROCEDURII: ?Declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal privind neincadrarea in prevederile art. 181, semnata si stampilata? Formularul nr. 2;?Certificatul de participare la licitatii cu oferta Independenta, semnat si stampilat de reprezentantul legal ? Formularul nr. 3;CERINTA 3: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G 34/2006In sensul prevederilor art. 69ind 1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Bascau Florin-Dumitru - Inspector Sef, Ungureanu Vasile ? Prim Adjunct al Inspectorului Sef, Timofte Valentin ? Adjunct al Inspectorului Sef, Demetrescu Valeria ? Contabil Sef, Orghiev Doru ? Sef Serviciu Logistic, Rosca Ionel ? Ofiter Specialist I, Rotaru Daniela ? Consilier Juridic, Ciocoiu Florin Cristian - Ofiter Specialist I si Larie Claudiu Veronel ? Subofiter Tehnic Principal.MODALITATE DE INDEPLINIRE SI APLICANILITATE IN CADRUL PROCEDURII: ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, semnata si stampilata de reprezentantul legal? Formularul nr. 4;?Declaratie privind calitatea de participant la procedura, semnata si stampilata de reprezentantul legal ? Formularul nr. 5CERINTA 4: OFERTANTII VOR PREZENTA: ?Certificat de atestare fiscala emis deAdministratia Financiara (din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor fiscale)-in copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?, semnat si stampilat de reprezentantul legal;?Certificat fiscal emis de primarie (din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor fiscale) - in copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?, semnat si stampilat de reprezentantul legal.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea certificatelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (conform legii 571/2003 Codul Fiscal) Acestea vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea ?CONFORM cu ORIGINALUL? semnate si stampilate. CERINTA 1: ?Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau teritoriala -in copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?, semnat si stampilat de reprezentantul legal
Capacitatea economica si financiara
Descriere: CERINTA 1: Cerinta minima privind capacitatea economica si financiara pe care operatorul economic trebuie sa o indeplineasca pentru a fi considerat calificat este: - cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani sa fie de min. 549480 leiIn acest sens, se va completa Formularul nr. 6 ? Informatii generale, ? semnat si stampilat de reprezentantul legalEchivalentul in euro al cifrei de afaceriva fi determinat pe baza cursurilor medii anuale euro/lei publicate de BNRPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: CERINTA 1: Cerinta minima privind capacitatea tehnica si/sau profesionala pe care operatorul economic trebuie sa o indeplineasca pentru a fi considerat calificat este prezentarea ?Listei cuprinzand principalele livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani?, care trebuie sa contina informatii despre: - un contract de furnizare din domeniul de activitate aferent obiectului contractului, care a avutcel putin valoarea de 274.740lei;
- cel mult 3 contracte de furnizare din domeniul de activitate aferent obiectului contractului, care au avutvaloarea totala de cel putin 274.740 lei.In acest sens, se va completa Declaratia privind lista principalelor livrari deproduse in ultimii 3 ani ? formularul nr. 7 ? semnata si stampilata de reprezentantul legalPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.06.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.05.2013 08:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer