Achizitie publica - Contract de furnizare carburant auto benzina si motorina prin carduri valorice de credit pentru anul 2012
Detaliu pentru invitatia numarul 328089
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 328089/29.05.2012
Denumire contract: Contract de furnizare carburant auto benzina si motorina prin carduri valorice de credit pentru anul 2012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPolitia LocalaSector 4Cod fiscal: 18188811, Adresa: str.Covasna, nr.2-4, sect. 4, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 4504493/125, Fax: 4504416
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Covasna, nr.2-4, sect. 4, Bucuresti, Romania, cod postal: 040905, telefon: +40 214601472/141, fax: +40 214601473, persoana de contact: Compartiment Achiziti Publice si Urmariri contracte
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Politiei Locale Sector 4 din str. Covasna nr.2-4, sector 4 Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (paza si ordine publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare carburant auto benzina si motorina prin carduri valorice de credit pentru anul 2012
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de carburant auto benzina si motorina lunar, prin carduri valorice de credit pentru anul 2012 (benzina fara plumb - SR EN 228/2004 si motorina euro - SR EN 590/2004)Valoarea estimata a contractului fara TVA: intre 328821 si 548036 ron.
II.1.6) CPV: 09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 548, 036 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
6576 lei (din valoarea estimata fara suplimentare). AC va retine din garantie suma de 3288, 21 lei, ofertantului care depune contestatie si aceasta va fi respinsa ca nefondata de catre CNSC, conf. art. 278 1) din OUG 34/2006. Perioada de valabilitate a garantiei este de 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia este irevocabila si se va constitui in lei in urm. forme: a) scrisoare de garantie bancara, original - formular nr. 63; b) instrument de garantare emis de catre o societate de asigurari - original, mentionandu-se in mod expres ca se constituie pt. procedura ce face obiectul prezentei proceduri; c) ordin de plata vizat de banca emitenta, cont bancar RO 07TREZ7045006XXX004008, deschis la Trez. sect. 4, Buc.Neprezentarea garantiei in forma, cuantumul, perioada de valabilitate atrage descalificarea ofertantului.Pentru I.M.M-uri garantia se poate constitui in procent de 50%, respectiv 3288 lei. In acest caz, ofertantul va atasa, in mod obligatoriu, la garantia de participare o declaratie pe proprie raspundere a reprezentantului /reprezentantilor legal /legali al /ai intreprinderii interesate in incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform modelului prevazut in anexele nr. 1 si 2 la legea Legii 346/2004, (formularulnr. 64).
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fara T.V.A. a contractului.Garantia de buna executie se constituiein termen de maxim 5 zile de la data semnarii contractului de catre ambele parti. Modalitati de constituire a garantiei de buna executie (conform art. 90, alin. (1) din HG nr. 925/2006): scrisoare de garantie bancara (formular nr. 65) ? instrument de garantare, emise in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari in favoarea autoritatii contractante, in original. Garantia de buna executie va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 91 si 92 din HG nr.925/2006. In cazul ofertantilor din categoria I.M.M. garantia de buna executie se constituie in procent de 2, 5% din pretul contractului fara T.V.A.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului nr. 314/2010 al presedintelui ANRMAP -formularul nr. 62.2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din ordonanta 34/2006 - formularul 10a3.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta 34/2006-formularul 10b completat.-certificat de atestare fiscala, emis de care organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, din care sa rezulte ca nu inregistra datorii restante la bugetul de stat in luna anterioara deschiderii ofertelor.-certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale din cadrul Primariei pe raza careia ofertantul isi are sediul, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante in luna anterioara deschiderii ofertelor.Cerificatele se vor prezenta in original, copie legalizata/autentificata sau copii lizibile cu mentiunea , ,conform cu originalul?semnate si stampilate.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat (inclusiv liderul) este obligat sa prezinte aceste documente.De asemenea si tertul sustinator este obligat sacompleteze declaratia privind art.180 si ale art. 181 lit a), c1) si d) din OUG nr. 34/2006.Pentru persoane juridice straineOperatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a tuturor impozitelor, taxelor sicontributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este stabilit.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 din ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind achizitiile publice, autoritatea contractanta accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul ofertantilor de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducereautorizata si legalizata a acestora in limba romana- traducerea autorizata si legalizata se accepta si in copie conform cu originalul semnata si stampilata.Ofertantul va fi exclus din cadrul procedurii, daca se incadreaza in una din situatiile stipulate la art. 180 si art. 181 din Ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006 sau are datorii.4. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din ordonanta 34/2006 - formularul nr. 66. Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69ยน din O.U.G.nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.NOTA: Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documentele emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) sunt: Director General - Marin AvramDirector Adjunct ? Stelian SerbanSef contabil ?Constanta SerangauSef Serviciu Juridic ? Ovidiu PasaricaInspector achizitii - Liliana NedelcuInspector Comp. Auto - Lucian CiocodeiLista completa cu membrii CLS4(conform Ordinului ANRMAP nr.170/2012), care aproba bugetul aferent Politiei Locale Sector 4, necesar finantarii contractelor de achizitie publica, se regaseste in formularul nr.66 1. Ofertantul trebuie sa fie inregistrat si sa aiba in obiectul de activitate furnizarea/ livrarea carburantilor auto - certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , conform cu originalul?semnata si stampilata, din care sa rezulte ca are in obiectul de activitate furnizarea/ livrarea carburantilor auto;Persoane juridice /fizice straine-documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cuprevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (documentele vor fi prezentate in original si traducere legalizata in limba romana sau copie legalizata in limba romana).Nota: Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare.A nu se folosi prescurtari.Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, nu vor fi emise cu mai mult de 30 de zile anteriordatei dedeschidere aofertelor.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu isi poate exercita activitatea sau nu corespund cerintelor impuse, nu sunt prezentate in forma solicitata sau lipsesc, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Prezentarea fisei de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista statiilor de furnizare din Municipiul Bucuresti, unde plata se face cu cardul, defalcata pe sectoare.2. Certificate sau alte documente emise de organe abilitate, care sa ateste conformitatea produselor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.06.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.06.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.05.2012 10:09