Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare carburant auto benzina si motorina prin carduri valorice de credit pentru anul 2013


Detaliu pentru invitatia numarul 347513
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Politia LocalaSector 4
Numar invitatie: 347513/28.05.2013
Denumire contract: Contract de furnizare carburant auto benzina si motorina prin carduri valorice de credit pentru anul 2013
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPolitia LocalaSector 4Cod fiscal: 18188811, Adresa: Aleea Ciceu, Nr.12, Sect.4, Bucuresti, Telefon: +40 0214601471, Fax: +40 0214601473
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Aleea Ciceu, Nr.12, Sect.4, Bucuresti, Romania, cod postal: 041789, telefon: +40 0214601472/141, fax: +40 0214601473, persoana de contact: Nedelcu Liliana
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Politiei Locale Sector 4 din aleea Ciceu nr. 12, sector 4 Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (paza si ordine publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare carburant auto benzina si motorina prin carduri valorice de credit pentru anul 2013
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de carburant auto benzina si motorina lunar, prin carduri valorice de credit pentru anul 2013 (benzina fara plumb ?SR EN 228/2004 si motorina Euro- SR EN 590/2004)Valoarea estimata a contractului fara TVA: intre285.484 si 447.484ronValoarea estimata minima a intervalului reprezinta val estim a prezentei proceduri pana la 31.12.2013 (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele)iar val max reprezinta val estimata globala ce cuprinde si valoarea suplimentara pana la 30.04.2014Optiuni: Conform HGR nr. 925/2006, art. 6 alin. 3), contractului se poate prelungi pana la max 4 luni
II.1.6) CPV: 09130000-9 - Petrol si produse distilate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 285, 484 - 447, 484 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
5709, 68 lei(din valoarea estimata fara suplimentare).Retinerea garantiei se va face in conformitate cu prev art 87 din HG 925/2006, coroborat cu art. 278^1 alin. (1) si (2) din OUG 34/2006- in suma de 2854, 84 lei - in cazul in care CNSC respinge pe fond contestatia sau contestatorul renunta la contestatie (aceasta masura nu va fi aplicabila in cazul in care renuntarea la contestatie a fost realizata ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare, in conditiile art. 256^3 alin. (1) din OUG 34/2006).Perioada de valabilitate a garantiei este de60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor, cu posibilitatea de prelungire la cererea autoritatii contractante, in conformitate cu art. 6, alin. (2) din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia este irevocabila si se va constitui in lei, in urmatoarele forme: a) scrisoare de garantie bancara-original, formular nr. 63; b) instrument de garantare emisde o societate de asigurari -original, mentionandu-se in mod expres ca se constituie pentru procedura ce face obiectul prezentei proceduri; c) ordin de plata vizat de banca emitenta, in contul autoritatii contractante Politia Locala Sector 4 Bucuresti (CUI 18188811), cod IBAN RO07TREZ7045006XXX004008, deschis la Trezoreria Sector 4 Bucuresti. Neprezentarea garantiei de participare in forma, cuantumul, perioada de valabilitate atrage descalificarea ofertantului. Pentru I.M.M-uri garantia se poate constitui in procent de 50%, respectiv 2854, 84 lei. In acest caz, ofertantul va atasa, in mod obligatoriu, la garantia o declaratie pe proprie raspundere a reprezentantului legal al intreprinderii interesate in incadrarea in categoria IMM, conform modelului prevazut in anexele nr. 1 si 2 la legea Legii 346/2004, (formularulnr. 64). Data la care se va face echivalenta leu/alta valuta, pt op ec care costit garantia in euro/alta valuta, va fi data publicarii invitatiei de participare la cursul BNR.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fara T.V.A. a contractului.Garantia de buna executie se constituiein termen de maxim 5 zile de la data semnarii contractului de catre ambele parti. Modalitati de constituire a garantiei de buna executie (conform art. 90, alin. (1) din HG nr. 925/2006): scrisoare de garantie bancara (formular nr. 65) ? instrument de garantare, emise in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari in favoarea autoritatii contractante, in original. Garantia de buna executie va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 91 si 92 din HG nr.925/2006. In cazul ofertantilor din categoria I.M.M. garantia de buna executie se constituie in procent de 2, 5% din pretul contractului fara T.V.A.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului nr. 314/2010 al presedintelui ANRMAP- formularul nr. 62.2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din ordonanta 34/2006- formularul 10a3. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta 34/2006-formularul 10bTot pentru indeplinirea cerintei se vor depune urmatoarele documente: -certificat de atestare fiscala, emis de care organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, din care sa rezulte ca nu inregistra datorii restante la bugetul de stat in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor.-certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale din cadrul Primariei pe raza careia ofertantul isi are sediul, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor.Cerificatele se vor prezenta in original, copie legalizata/autentificata sau copii lizibile cu mentiunea , ,conform cu originalul?semnate si stampilate.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat (inclusiv liderul) este obligat sa prezinte aceste documente. De asemenea si tertul sustinator este obligat sacompleteze declaratia privind art.180 si ale art. 181 lit a), c1) si d) din OUG nr. 34/2006.Pentru persoane juridice straineOperatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a tuturor impozitelor, taxelor sicontributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este stabilit.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 din ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind achizitiile publice, autoritatea contractanta accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul ofertantilor de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducereautorizata si legalizata a acestora in limba romana- traducerea autorizata si legalizata se accepta si in copie conform cu originalul semnata si stampilata.Ofertantul va fi exclus din cadrul procedurii, daca se incadreaza in una din situatiile stipulate la art. 180 si art. 181 din Ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006 sau are datorii.4. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din ordonanta 34/2006- formularul nr. 66.Operatorii economici participanti la proceduranu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69ยน din O.U.G.nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Neincadrarea in prevederile art. 691din OUG nr. 34/2006 constituie obligatie pentru ofertanti, asociati, subcontractanti si terti sustinatori.NOTA: Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documentele emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) sunt: Director General? Adrian Corneliu IonescuDirector Economic ?Constanta SerangauSef Serviciu Consiliere Juridica, Legalitate Actesi Contencios Administrativ? Ovidiu PasaricaSef Serviciu Buget, Finante, Salarizare, Contabilitate ?Gabriela BaltoiuCompartiment Administrare Patrimoniu ? Dragos ZahariaInspector achizitii - Liliana NedelcuConsilier Juridic CAPUC? Mihaela CristeaLista completa cu membrii CLS4 (conform Ordinului ANRMAP nr.170/2012), care aproba bugetul aferent Politiei Locale Sector 4, necesar finantarii contractelor de achizitie publica, se regaseste in formularul nr. 66. Ofertantul trebuie sa prezinte-certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?semnata si stampilata, din care sa rezulte ca are in obiectul de activitate furnizarea/ livrarea carburantilor auto.Persoanele juridice /fizice straine vor prezenta-documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cuprevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (documentele vor fi prezentate in original si traducere legalizata in limba romana sau copie legalizata in limba romana).Nota: Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare.A nu se folosi prescurtari.Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, nu vor fi emise cu mai mult de 30 de zile anteriordateilimita de depunere aofertelor.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu isi poate exercita activitatea sau nu corespund cerintelor impuse, nu sunt prezentate in forma solicitata sau lipsesc, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Prezentarea fisei de informatii generale, completata in mod corespunzator in ceea ce priveste media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista statiilor de furnizaredin Mun. Bucuresti, unde plata se face cu cardul, defalcata pe sectoare, 2. Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante. Se va prezenta certificatul de conformitate emis de R.A.R. sau alte documente, valabile la data limita de depunere a ofertelor, pentru fiecare sortiment in parte. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta toate documentele mentionate, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.06.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.06.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.05.2013 15:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer