Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - contract de furnizare carburant auto pe baza de carduri


Detaliu pentru invitatia numarul 324933
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMISARIATUL REGIONAL TIMIS - GARDA NATIONALA DE MEDIU
Numar invitatie: 324933/24.04.2012
Denumire contract: contract de furnizare carburant auto pe baza de carduri
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMISARIATUL REGIONAL TIMIS - GARDA NATIONALA DE MEDIUCod fiscal: 16492112, Adresa: Timisoara, B-dul 16 Decembrie 1989, nr.2, , Timisoara, Telefon: 0256/219892, , Fax: 0256/239587
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Timisoara, str Carei, nr 9/D, , Timisoara, Romania, cod postal: 300646, telefon: +40 256219892, fax: +40 356427920, persoana de contact: Sandu Mihai
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Comisariatului Regional Timis, str Carei, nr 9/D, Timisoara, Romania,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: contract de furnizare carburant auto pe baza de carduri
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: FURNIZARE CARBURANT AUTO (BENZINA FARA PLUMB (CO 95) ? MOTORINA (EN 590) PE BAZA DE CARDURI DE CREDITValoarea estimata a contractului pana la 31.12.2012 este de 154663 lei fara TVA .Autoritatea contractanta va aplica prevederile art.6 din HGR 925/2006.
II.1.6) CPV: 09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 190, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participareeste de 1765 lei.Constituirea garantiei de participare va avea in vedere prevederile art 86 alin(1) din HG nr. 925/2006si art. 278 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006.Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art.87 si 88 din H.G. nr. 925/ 2006.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participareeste egala cu perioada de valabilitate aofertei, respectiv 30 zile de la termenul limita de primire al ofertelor.Dovada constituirii garantiei de participare va fi constituita sub forma de scrisoare de garantie bancara prin virament bancar in contul de garantie al Comisariatului Regional Timis deschis la Trezoreria Timisoara: RO82TREZ6215005 XXX 004944, sau orce alt instrument de garantare emis in conditiile legale va fi prezentata in original, cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor. , ,Formularulnr 2, ,.Va fi respinsa in cadrul sedintei de deschidere orce oferta care nu este insotita de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate prin documentatia de atribuire.Cuantumul garantiei de participarese va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondat de catre CNSC suma calculata conform prevederilor art. 278 indice 1 din OUG nr 34/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.) Art 180 Declaratie de eligibilitate 1.) , ,Formularulnr 3, ,2.)Art. 181 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 2.) , ,Formularulnr 4, ,3.)Certificate de atestare privind indeplinirea obligatiilor la bugetul de stat precum si bugetul local in original copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , , conform cu originalul, , Certificatele vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Data la care expira termenul de achitare al datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare. Se vor prezenta documente din care sa rezulte esalonarea datoriilor, aprobate de catre organele competente in domeniu si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii. Documentele vor respecta prevederile ordinului ANRMAP 509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie. Ofertantii, persoane juridice romane sau straine, trebuie sa faca dovada faptului ca nu au datorii fata de bugetul general consolidat si fata de bugetul local.3.)Certificate de atestare privind indeplinirea obligatiilor la bugetul de stat precum si bugetul local in original copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , , conform cu originalul, , Certificatele vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Data la care expira termenul de achitare al datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare. Se vor prezenta documente din care sa rezulte esalonarea datoriilor, aprobate de catre organele competente in domeniu si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii. Documentele vor respecta prevederile ordinului ANRMAP 509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie. Ofertantii, persoane juridice romane sau straine, trebuie sa faca dovada faptului ca nu au datorii fata de bugetul general consolidat si fata de bugetul local.4.)Cazierul fiscalpentru operatorul economic (firma)4.) Ordin ANRMAP nr 314/20105.) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta., ,Formularul nr 7, ,6) Certificate de atestare privind indeplinirea obligatiilor la bugetul general consolidat precum si la bugetul local, in original, copielegalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Certificatele vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Data la care expira termenul de achitare al datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare7.) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1, ,Formularul nr 5, ,.8.) Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce privesteorganizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire a contractului sunt: Comisar Regional ?Slviu MEGAN, Contabilitate ? Ungureanu CorinaMihai Sandu ? presedinte comisie evaluare, cu drept de vot, Dudas Carmen- membru comisia evaluare, cu drept de vot, Costea Flavia - membru comisia evaluare - cu drept de vot, Persoane juridice/fizice romaneCertificatul constatator eliberat de Oficiu Registru Comertuluiin original sau copielizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor(emis cu maxim 30 de zile inainte de depunerea ofertelor)din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiectde activitate principalsau secundaractivitatile ce fac obiectulcontractului ceurmeaza a fi atribuit. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondentin Codul CAEN.Persoane juridice/fizice staine Documente edificatoarecare dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducere autorizata in limba romana.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu numarul si amplasamentul statiilorpropriide distributie de pe teritoriul judetelor : Arad, Caras Severin, Hunedoara, Timis. Autorizatia de mediu pentru fiecare punct de lucru din judetele mentionate.AR CS HD TM
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP, posta , fax, mijloace electronice sau orce combinatie a celor prezentate
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.04.2012 10:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer