Achizitie publica - contract de furnizare carburanti auto (benzina si motorina) pe baza de carnete de bonuri valorice
Detaliu pentru invitatia numarul 346360
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 346360/09.05.2013
Denumire contract: contract de furnizare carburanti auto (benzina si motorina) pe baza de carnete de bonuri valorice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL JUDETEAN HUNEDOARACod fiscal: 4374474, Adresa: Deva, str. 1Decembrie 1918, nr.28, jud.Hunedoara, Deva, Telefon: 0254/213383, Fax: 0254/230030
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Deva, str. 1Decembrie 1918, nr.28, jud.Hunedoara, Deva, Romania, cod postal: 330005, telefon: +40 254/213383, fax: +40 254/230030, persoana de contact: VIOREL ROTAR
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul autoritatii contractante din loc. Deva, str. 1 Decembrie 1918, nr. 28
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii ale administratiei publice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: contract de furnizare carburanti auto (benzina si motorina) pe baza de carnete de bonuri valorice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: furnizare carburanti auto (benzina si motorina) pe baza de carnete de bonuri valorice
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 129, 960 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantii vor constitui garantii pentru participare in cuantumul de: 2.500, 00 lei.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantie de participare: Trezoreria Municipiului Deva, CUI: 4374474.Cont: RO56TREZ3665006XXX000123.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: min. 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 2% din pretul contractului, fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui in conformitate cu prevederile art. 89 si ale art. 90 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art. 86 alin. (2)-(4) se aplica in mod corespunzator.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie initiala privind indeplinirea cerintelor de calificare si Anexa2. Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din ordonanta)3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta4. CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura6. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din ordonantaPersoanele ce de?in func?ii de decizie in cadrul autorita?ii contractante sunt: Mircea Ioan Molo? - Pre?edinte, Tiberiu Ioan Balint - Vicepre?edinte, Ioan Rus - Vicepre?edinte, Dan Stoian - Administrator public, Dana Dan - Secretar al jude?ului, Daniela Sala?an - Director executiv, Amelia Con? - Arhitect ?ef, Goan?a Lia - Sef serviciu, Gabriela Bindea - Sef serviciu, Viorel Rotar - Sef serviciu, Mariana Barsoan - Sef serviciu, Marius Muntean - Sef serviciu, Mihaela ?tefan - Sef serviciu, Antonela Stan - Sef serviciu. Consilierii jude?eni: Babau Valeriu, Barea Vasile, Botici Ovidiu Lauren?iu, Cazan Agripina Elena, Coltescu Marin, Costa Cosmin Cristian, Cristescu Costica, David Adrian Nicolae, Damian Dana, Dobrei Lidia, Gligor Dorin Oliviu, Hen?i Iulian Cosmin, Hirghidu?i Ion, Lazar Danil, Morar Nicolae Simion, Mu?iu Florin, Opri?a Ioan Florin, Petrui Ioan Dorin, Ple?can Dorina, Prip Ioan, Rudeanu Mihail Nicolae, Socol Ioan Marcel, Stanescu Vetu?a, Stoica Raul, ?taier Ioan Dumitru, Toma Florian, Turdean Radu Eugen, ?ola? Liliana, Ivanu? Nicolae, Zvinca Adrian.7. Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice privind impozitele si taxele locale ? emis de Consiliul Local ? Serviciul Public Impozite si Taxe Locale8. Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice ? Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor PubliceNota: Din certificatele mentionate trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Nota: Certificatele mentionate se solicita doar pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile se accepta prezentarea unei declaratii autentice data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Conditii de calificare: (1) Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.(2) Raportarea se va face la inexistenta datoriilor fata de bugetul general consolidat, la o data corelata cu termenul legal al scadentei de plata si nu la termenul de valabilitate al documentului la data depunerii sau deschiderii ofertelor.(3) In situatiile de la art. 11 alin. (4) si (5) din H.G. nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va lua in considerare, la verificarea indeplinirii cerintei de calificare privind plata de catre ofertant a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, atat declaratia pe propria raspundere prin care se confirma indeplinirea cerintei, cat si acele certificate de atestare fiscala prezentate de ofertant in urma solicitarii primite din partea autoritatii contractante, chiar daca acestea sunt emise de autoritatile competente ulterior datei de deschidere a ofertelor si, eventual, atesta lipsa datoriilor ulterior respectivei date. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate sau extras din Registrul actionarilor/asociatilor, certificate de administrator in cazul societatiilor pe actiuni, etc., pentru ca autoritatea contractanta sa se asigure ca nici unul dintre ofertanti nu se afla in situatiile de conflict de interese, potrivit cap. IV.4.12)Persoanele fizice autorizate, vor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora.In cazul persoanelor juridice/fizice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, Experienta similara, in ultimii 3 ani de la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantul trebuie sa confirme furnizarea in ultimii 3 ani, in calitate de contractant sau subcontractant, a unui contract de natura SIMILARA ca natura si complexitate cu cea a produselor ce fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.In vederea demonstrarii experientei similare se vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar care vor contine date referitoare la: beneficiarul contractului, tipul livrarilor, perioada in care s-a realizat contractul, valoarea contractului., Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si a cadrelor de conducere in ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.05.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.05.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.05.2013 07:55