Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONTRACT DE FURNIZARE CARBURANTI AUTO PE BAZA DE BONURI VALORICE


Detaliu pentru invitatia numarul 344143
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MINISTERUL TINERETULUI SI SPORTULUI
Numar invitatie: 344143/20.03.2013
Denumire contract: CONTRACT DE FURNIZARE CARBURANTI AUTO PE BAZA DE BONURI VALORICE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL TINERETULUI SI SPORTULUICod fiscal: 26604620, Adresa: VASILE CONTA, NR.16, SECTOR 2, BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: +40 03131890/33, Fax: +40 0213076485
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (sport si tineret)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT DE FURNIZARE CARBURANTI AUTO PE BAZA DE BONURI VALORICE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului il constituie achizitia de carburanti auto pe baza de bonuri valorice reprezentand 17 000 litri carburant auto echivalent in bonuri valorice carburant, total din care: 9 000 litribenzina fara plumb si 8 000 litri motorina, cu posibilitatea de suplimentare a cantitatilor de combustibil deja achizitionate cu inca 6 800 litri combustibil echivalent in bonuri valorice, total din care: 4 000 litri benzina si 2 800 litri motorina, conform art.6, alin.(3) din H.G.nr.925/2006.Valabilitatea contractului va fi pana la 31.12.2013 cu posibilitatea prelungirii acestuia pentru anul urmator pana la data de 30.04.2014, in functie de resursele financiare alocate cu aceasta destinatie.Cantitatea pentru care vor depune oferte operatorii economici este de 17 000 litri combustibili auto echivalent in bonuri valorice, total din care9 000 litribenzina fara plumb si 8 000 litri motorina si reprezinta cantitatea calculata pentru a fi achizitionata in perioada martie-31 decembrie 2013, IN FUNCTIE DE CARE SE VOR ELABORA SI EVALUA OFERTELE. Valoarea estimata a contractului pe anul 2013 (pana la 31.12.2013) este de 85 000 lei fara TVA.Valoarea estimata a contractului pentru cele posibile 4 luni de prelungire in perioada 01.01.-30.04.2014, este de 34 000 lei fara TVA.Valoarea estimata a contractului pentru anul 2013 plus 4 luni din anul 2014, este de 119 000 lei fara TVA sau intervalul: intre 85 000 lei fara TVA si 119 000 lei fara TVA. Valoarea estimata minima a intervalului de 85 000 leifara TVA este valoarea estimata pana la 31 decembrie 2013 si reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri de achizitie in functie de care se vor elabora si evalua ofertele iar valoarea maxima a intervalului de 119 000 lei fara TVA reprezinta valoarea estimata globala ce cuprinde si valoarea posibilelor suplimentari pentruo perioada care nu poate depasi o durata de 4 luni (01. 01. 2014 - 30.04.2014) de la data expirarii duratei initiale de indeplinire a contractului , in functie de existentaresursele financiare alocate cu aceasta destinatie. Alimentarea cu carburanti auto se va face pe baza de carnete de bonuri valorice pentru carburanti auto-benzina fara plumb si motorina, fiecare carnet continand 25 file (50 lei/fila), nenominalizate pe tip de carburant.Optiuni: Suplimentarea cantitatii achizitionate cu o cantitate max.de 6800 litri, conf.art.6 HG 925/2006.
II.1.6) CPV: 09100000-0 - Combustibili (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 85, 000 - 119, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de :1 600 leiAceasta s-a stabilit conform prevederilor art. 43^1 si art. 278^1, alin.1 din O.U.G. nr. 34/2006.Garantia de participare se constituie prin virament bancar in contul Ministerului Tineretului si Sportului - cont nr. RO13TREZ7005005XXX004586 deschis la Activitatea de Trezorerie si Contabilitate Publica a Municipiului Bucuresti, prin depunerea la casieria Ministerului Tineretului si Sportului din str. Vasile Conta nr.16, sectorul 2, Bucurestiin numerar sau a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca , pana la datalimita de depunere a ofertelor, sau se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Garantia de participare se va posta obligatoriu in SEAP (scanata) si va fi prezentata la sediu de catre toti operatorii economici, pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor (exceptie facand viramentul bancar) .Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 30 de zile de la data limitade depunere aofertelor.In cazul ofertantilor din categoria IMM, garantia de participare se constituie in procent de 50 % din cuantumul precizat anterior. Ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004In cazul depunerii ofertei de catre o asociere, pentru a beneficia de reducerea de 50%, conditia este ca toti membrii asocierii sa fie IMM.In cazul in care contestatia formulata de ofertant in cursul derularii procedurii de atribuire este respinsa de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor autoritatea contractanta va retine suma de 850 lei conform art. 278^1, alin.1, lit.a) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Echivalentul in leu/alta valuta este cel stabilit de BNR inainte cu 5 zile de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: - declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din O.U.G. nr.34/2006-se va completa formularul nr.3 din Sectiunea III ?modele de formulare;se solicita prezentarea Declaratiei si de tertul sustinator, daca este cazul- declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din O.U.G. nr.34/2006-se va completa formularul nr.4 din Sectiunea III ?modele de formulare; se solicita prezentarea Declaratiei si de tertul sustinator, daca este cazul- prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata exigibile catre bugetul de stat pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plataexigibile catre bugetul local pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- prezentarea Certificatului de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P.nr.314/2010-se va completa formularul nr.5 din Sectiunea III ?modele de formulare ;
- prezentarea Declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.691 din O.U.G.nr.34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-se va completa formularul nr.6 din Sectiunea III ?modele de formulare. Declaratia se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire): sunt: d-nul ministru Nicolae Banicioiu, d-nul secretar general Ionut Iavor, d-na Clara Untaru Directia Politici Economice, d-na Daniela Iliescu-Directia Iinvestitii Achizitii Publice, d-nul Ionut Staicu Directia Administrativ si Patrimoniu, d-nul Gurzu Iulian- Directia Iinvestitii Achizitii Publice, d-nul Vicentiu Dacian- Directia Juridic, Contencios si Politici de PersonalDocumentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se pot depune/prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite si in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respective, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: - Certificat constatator ONRCPentru persoanele juridice/fizice romane ? Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial. Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile /reale la data limita de depunere a ofertelor.Documentele se pot depune in oricare din formele : in original, copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulta ca obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN.In cazul in care ofertantii (ofertantul) au prezentat Certificatul Constatator in copie, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului in original, copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru persoanele juridice/fizice straine ? documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, fiind traduse in limba romana-traducere autorizata si legalizata (In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1-Cifra de afaceriCifrade afaceri globalape ultimii trei ani (2010, 2011, 2012) sa fie cel putin egala cu 160 000 leiPrezentarea ultimelor trei bilanturi contabile sau extrase de bilant , in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul/candidatul, inregistrate la organismele abilitate sau declaratii privind cifra de afaceri globala, care vizeaza activitatea din ultimii trei ani (2010, 2011, 2012), in masura in care informatiile respective sunt disponibile (in acest ultim caz autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala) . Operatorii economici care nu au depus bilantul pe 2012, vor prezenta alte documente care contin date ce stau la baza intocmirii bilantului.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.In cazul in care, din motive justificate corespunzator, operatorul economic nu poate prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente edificatoare , in masura in care documentele prezentate indeplinesc cerintele de calificare.In cazul in care ofertantul/candidatul opteaza pentru completarea unei Declaratii privind cifra de afaceri globala din ultimii 3 aniatunci se va completa formularul nr.7 din Sectiunea III ?modele de formulareAtunci cand nivelul este exprimat in alta moneda decat leul, echivalenta leu alta moneda va fi efectuata la cursul mediu de referinta aferent fiecarui an in parte dintre cei pentru care se solicita cifra de afacerirespectiv pentru anii :2010, 2011, 2012, curs comunicat de BNR pentru moneda respectiva.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1-Declaratie privind lista principalelor furnizari de produse-carburanti auto din ultimii 3 ani, continand valori, termene, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati(in cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular). Cerinta este indeplinita daca ofertantul prezinta maxim doua contracte prin care sa confirme livrarea de produse a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 80 000 lei. Livrarilede produse seconfirma prin prezentarea unor documente emise de catre operatorii economici, lasand la latitudinea operatorilor economici ce documente vor prezenta, atata timp cat din aceste documente rezulta valoarea, perioada si locul livrarii si daca au fost duse la bun sfarsit.Se va completa formularul nr.8 din Sectiunea III ?modele de formularePentru calculul echivalentei, conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNRaferent fiecarui an in parte in care sunt incheiate contractele(anii: 2010, 2011, 2012).Cerinta nr. 2- Informatii referitoare la statiile de carburant autode care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare. Declaratie pe propria raspundere privind dotarile specifice, numarul de statii teritoriale de distributie si repartitia acestora pe judete. Operatorul economic trebuie sa detina cel putin o statie de distributie in fiecare judet.In acest sens vor depune o lista cu statiile de carburanti din tara de la care se pot alimenta autoturismele M.T.S. pe baza de bonuri valorice. Cerinta 1 ?Certificare pentru calitate ISO 9001Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.04.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 01.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.03.2013 14:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer