Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare carburanti auto pe baza de carduri.


Detaliu pentru invitatia numarul 331485
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA PRUT BARLAD
Numar invitatie: 331485/11.07.2012
Denumire contract: Contract de furnizare carburanti auto pe baza de carduri.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA BAZINALA DE APA PRUT BARLADCod fiscal: 23780878, Adresa: Str. Th. Vascauteanu nr.10, Iasi, Telefon: 0232218192, Fax: 0232213884
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Gospodarirea Apelor)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare carburanti auto pe baza de carduri.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Autoritatea contractanta doreste achizitionarea de benzina fara plumb si motorina pe baza de carduri pentru autovehiculele din parcul propriu al ABA Prut-Barlad.
II.1.6) CPV: 09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 332, 456 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 5.000 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile (cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Mod de constituire a garantiei de participare: a)printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta sub forma unui fisier electronic, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, cu aplicarea in mod corespunzator a prevederilor art 86 alin (2)-(3)si art.87 din HG nr 925/2006 actualizata si art 278 ยน aliniat (1) din OUG nr 34/2006 actualizata.(Completare formular 12)b)ordin de plata , cont RO06TREZ4065005XXX012076? Trezoreria Iasi, pentru Administratia Bazinala de Apa Prut-Barlad cod fiscal 18296163 , cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta.Daca operatorul economic participant la procedura este IMM si doreste sa beneficieze de reduceri conform Legii nr346/2004, actualizata, va prezenta si actul doveditor conform art.7 din Legea nr.346/2004, actualizata, respectiv Formularul ?Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii?? Anexa 1 la Legea nr.346/2004 actualizata.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse.In cazul in care ofertantul a constituit garantia de participare in calitate de IMM (50%din valoarea garantiei de participare) va face dovada ca este IMM conform aliniatului precedent.In cazul asocierii de operatori economici care sunt IMM-uri , dovada ca sunt IMM-uri se va prezenta de fiecare operator economic.La termenul limita de primire a ofertelor, ofertantii vor face dovada platii garantiei de participare, in caz contrar vor fi exclusi de la procedura.Dovada depunerii garantiei de participare se face, prin intermediul SEAP, sub forma unui fisier electronic.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului: 5 % din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui prin: -scrisoare de garantie bancara in cuantumul total al garantiei sau-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, cu aplicarea in mod corespunzator a prevederilor art.86 alin(2)-(3) si art.91 din HG nr.925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare sau-retineri succesive din plata cuvenita pentru facturi.In acest caz furnizorul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia achizitorului.Suma initiala care se depune de catre furnizor in contul de disponibil astfel deschis este stabilita de catre achizitor la valoarea de 0, 5% din pretul contractului faraTVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1: Declaratie privind eligibilitatea, conform art.180 din OUG 34/2006, modificata si completata(Completare formular 2), Cerinta nr.2: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006, modificata si completata(Completare formular 3), Cerinta nr.3: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, in temeiul Ordinului nr.314/2010 emis de ANRMAP (Completare formular 4), Cerinta nr.4: Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Completare formular 5), Cerinta nr.5: Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general)din care sa reiasa obligatiile exigibile se prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul), Cerinta nr. 6: Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile se prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul), Cerinta nr.7: Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006, modificata si completata (Completare formular 6).In vederea eliminarii conflictului de interese mentionam persoanele cu functie de decizie in cadrul ABA Prut-Barlad: Numele si prenumeleFunctiaCristian NechiforDirectorCorneliu CretuDirector TehnicDorin DutuDirector TehnicOlga MusteataDirector EconomicLista cu persoanele ce au legatura cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Numele si prenumeleFunctiaMihaela PavelSef Comp. Juridic si ContenciosAdrian Harat-BatogComp. AchizitiiAlla BaltagComp. AchizitiiIosif SchinSef Comp. Mecano-EnergeticMihaela ConduratSef Birou ContabilitateSimona LapaBirou Investitii Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata de reprezentantul legal.Valabilitate certificat?maxim 30 de zile inainte de data limita pentru depunerea ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1: Fisa de informatii generale cu precizarea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani, Cerinta nr.2: Ultimul bilant contabil, vizat si inregistrat la organismele competente
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1: Experienta similara - Lista principalelor furnizari de produse similare din ultimii 3 ani(ultimii 3 ani se vor calcula de la data depunerii ofertelor in urma)., Cerinta nr. 2: Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului, Cerinta nr.3: Lista cuprinzand statiile de alimentare detinute de ofertant pe raza judetelor Botosani, Iasi, Vaslui si Galati precum si programul de lucru zilnic al acestora. Cerinta nr.1: Standarde de asigurarea calitatii ISO 9001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro, prin intermediul SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.10.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 10.07.2012 11:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer