Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare carburanti auto pe baza de carduri


Detaliu pentru invitatia numarul 344242
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Ministerul Apararii Nationale - Unitatea Militara 02630 Bucuresti
Numar invitatie: 344242/25.03.2013
Denumire contract: Contract de furnizare carburanti auto pe baza de carduri
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Apararii Nationale - Unitatea Militara 02630 BucurestiCod fiscal: 12071099, Adresa: Str. G-ral. Vasile Milea nr.7B, sector 6, Bucuresti, Telefon: +40 213165080/202, Fax: +40 213165640
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare carburanti auto pe baza de carduri
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de carburanti auto pe baza de carduri pentru autovehiculele din dotare, prin alimentare pe baza de carduri, la pompa, in statiile din reteaua de distributie a ofertantului, in cantitatile si la valorile estimate, astfel: 1. Benzina fara plumb, cifra octanica minima 99 - 2.574, 00 litri, 17.000 lei, cu TVA2. Benzina fara plumb, cifra octanica minima 95 - 6.349, 00 litri, 40.000 lei, cu TVA3. Motorina Euro 5 -1.540, 00 litri, 10.000 lei, cu TVATOTAL Estimat 10.463 litri, echivalentul a 67.000 lei cu TVAContractul de achizitie publica ce face obiectul prezentei proceduri de atribuire este un contract cu caracter de regularitate. In acest sens, valoarea minima a intervalului (54.032, 26 lei) reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima (94.354, 84 lei) reprezinta valoarea estimata a contractului in situatia prelungirii valabilitatii acestuia prin act aditional pentru perioada 01.01 ? 30.04.2014, in conditiile aplicarii art. 6 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cantitatile estimate mai sus sunt cele prevazute a fi alimentate in perioada 01.05 ? 31.12.2013.In acest sens, precizam faptul ca incadrarea unei oferte in categoria ofertelor inacceptabile, prin aplicarea prevederilor art. 36 alin. (1) lit. e) si e1) dinH.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, se va realiza prin raportate la valoarea estimata fara suplimentari (54.032, 26 lei, fara TVA).Pe parcursul derularii contractului de achizitie publica pot aparea modificari ale valorii estimate ale acestuia, atat in sens crescator, cat si descrescator.Cantitatile de carburanti care vor rezulta din calcul si care vor fi prevazute in oferta operatorului economic contractant, precum si valoarea totala a acestora, au caracter estimativ si nu reprezinta obligatii contractuale ce vor fi asumate de catre beneficiar. In acest sens, in situatia in care la sfarsitul perioadei contractuale, cantitatile de carburanti alimentate sunt mai mici decat cele precizate anterior, acestea nu se considera cantitati restante, iar achizitorul nu va avea obligatia de a ridica/alimenta aceste cantitati, aceasta nefiind considerata obligatie contractuala neindeplinita.De asemenea, in situatia in care la sfarsitul perioadei contractuale, valoarea totala a contractului, corespunzatoare cantitatilor de carburanti alimentate, este mai mica decat valoarea estimata si inscrisa in oferta, achizitorul nu are obligatia de a achita diferenta pana la concurenta sumei estimate, aceasta nefiind considerata suma restanta sau obligatie contractuala neindeplinita.Optiuni: Aplic.art.6 alin(3)din HG 925/2006, cu modif.si compl.ulter.
II.1.6) CPV: 09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 54, 032.26 - 94, 354.84 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul gar.de participare este de 980 lei (pentru val.estimata fara suplimentari).Per.de valab.a garantiei va fi similara cu cea a ofertei, putand fi prelungita la cererea autoritatii contractante. Gar.se constituie in lei, prin virament bancar, in contul RO34TREZ7005005XXX000134, deschis la ATCPMB sau in lei/euro printr-un instrument de garantare emis in cond.legii de catre o soc.bancara ori de o soc.de asig., conf.mod.Form.nr.9 din Sect.IV ? Formulare si modele.Constituirea gar.de participare se va dovedi prin prezentarea in format electronic (scanare dupa documentele originale, in SEAP, in sectiunea dedicata documentelor de calificare, semnate cu semnatura electronica), a documentelor care dovedesc constituirea acesteia: instrumentul de garantare, dovada efectuarii viramentului bancar, pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Garantia de participare depusa in euro se va face prin raportare la cursul BNR valabil cu 7 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor in SEAP .Intreprinderile mici si mijlocii pot depune garantia de participare in conditiile Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, cu conditia prezentarii unei declaratii pe propria raspundere privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii intocmita conform modelului prevazut de legea mentionata, care va fi transmisa electronic in SEAP (scanare dupa documentele originale), in sectiunea dedicata documentelor de calificare.Garantia de participare va fi irevocabila.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006Depunereain format electronic (scanare dupa documentul original), in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP), a formularului , ,Declaratie privindneincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?, completat in conformitate cu modelul Formularului nr. 1 din Sectiunea IV ? Formulare si modele.In cazul in care, pentru indeplinirea contractului, capacitatea tehnica a ofertantului este sustinuta si de o alta persoana (tertul sustinator), este obligatorie depunerea in SEAP, semnat electronic, si a Formularul nr. 1 din Sectiunea IV ?Formulare si modele? completat si semnat de catre reprezentantul legal al tertului sustinator. Daca ofertantul sau tertul sustinator se afla in situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul va fi exclus de la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.2. Neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Depunerea, in format electronic (scanare dupa documentele originale), in SEAP, a urmatoarelor documente: - formularul , ,Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?, completat in conformitate cu modelul Formularului nr. 2 din Sectiunea IV ? Formulare si modele; In cazul in care, pentru indeplinirea contractului, capacitatea tehnica a ofertantului este sustinuta si de o alta persoana (tertul sustinator), este obligatorie depunerea in SEAP, semnat electronic, si a Formularul nr. 2 din Sectiunea IV ?Formulare si modele? completat pentru punctele a), c) si d) si semnat de catre reprezentantul legal al tertului sustinator.Pentru persoane juridice romane: - certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale, eliberat de compartimentul impozite si taxe locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii fata de bugetul local scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii fata de bugetul de stat scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Pentru persoane juridice straine: - documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata in limba romana.Certificatele solicitate pot fi depuse in SEAP prin scanarea documentelor originale, a copiilor legalizate sau a copiilor lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?.Daca ofertantul se afla intr-una dintre situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 sau tertul sustinator se afla intr-una dintre situatiile prev. la art. 181 lit. a), c indice 1 si d) din O.U.G. nr. 34/2006, ofertantul va fi exclus de la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.3. Neincadrarea in prevederile art. 69_1(evitarea conflictului de interese)Depunerea, in format electronic (scanare dupa documentul original), in SEAP, a formularului , ,Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69_1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?, completat in conformitate cu modelul Formularului nr. 3 din Sectiunea IV ? Formulare si modele.Daca este cazul, formularul va fi completat si de catre subcontractanti sau de catre tertul sustinator.In situatia in care ofertantul, subcontractantii sau tertul sustinator se afla intr-una dintre situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va fi exclus de la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.In conformitate cu prevederile art. 33_1 alin. (4) din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele cu functie de decizie din cadrul U.M. 02630 Bucuresti implicate in procedura de atribuire a contractului de furnizare carburanti auto pe baza de carduri, care au legatura cu procedura de atribuire, o pot influenta sau pot influenta continutul documentatiei de atribuire sunt: Hapau Marian, Mitrache Constantin, Dan Sebastian-Mircea, Ilie Jan-Ion, Melnic Lorena-Beatrice, Nicula Mihail, Jipa Livius, Oprea Leonard-Cristian, Velicu Tecla si Nicorescu Razvan-Dumitru.4. Participarea la procedura de atribuire cu oferta independentaPrezentarea, in format electronic (scanare dupa documentul original), in SEAP, a formularului , ,Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?, completat in conformitate cu modelul Formularului nr. 4 din Sectiunea IV ? Formulare si modele.Potrivit prevederilor Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice (ANRMAP) nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, termenul de ?licitatie? desemneaza orice procedura de atribuire a unui contract de achizitie publica, conform O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul trebuie sa participe la procedura de atribuire cu oferta independenta, in caz contrar acesta va fi exclus de la procedura de atribuire. 1. Dovedirea inregistrarii ca persoana juridica/fizica romanaPrezentarea in format electronic (scanare dupa documentele originale), in SEAP, a certificatului constatator emis de catre Oficiul National al Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului.Furnizarea produselor care fac obiectul procedurii de atribuire trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN. Inform.cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a doc.in SEAP.2. Dovedirea inregistrarii ca persoana juridica/fizica straina (daca este cazul)Prezentarea in format electronic (scanare dupa documentele originale), in SEAP, de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident;Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata in limba romana.Neprezentarea, in traducere autorizata in limba romana a documentelor solicitate, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, determina excluderea acestuia de la procedura de atribuire.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea in format electronic (scanare dupa documentul original), in SEAP, a , ,Listei centralizate cu numarul de statii de distributie carburant (inclusiv statii partenere)?, din care sa reiasa existenta a cel putin 1 (una) statie de alimentare in fiecare judet, proprie sau partenera, care accepta alimentarea cu carburanti pe baza de carduri., Prezentarea in format electronic (scanare dupa documentul original), in SEAP, a , ,Listei centralizate cu numarul de statii de distributie carburant (inclusiv statii partenere)?, din care sa reiasa existenta a cel putin 1 (una) statie de alimentare in municipiul Bucuresti, proprie sau partenera, care accepta alimentarea cu carburanti pe baza de carduri.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.04.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.03.2013 09:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer