Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare carburanti auto sub forma de bonuri valorice


Detaliu pentru invitatia numarul 321642
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Garda Nationala de Mediu - Comisariat Regional Sibiu
Numar invitatie: 321642/12.03.2012
Denumire contract: Contract de furnizare carburanti auto sub forma de bonuri valorice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialGarda Nationala de Mediu - Comisariat Regional SibiuCod fiscal: 25419650, Adresa: str. Hipodromului, nr. 2A, Sibiu, Telefon: 0269-445738, Fax: 0269-240063
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare carburanti auto sub forma de bonuri valorice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Asigurarea carburantului necesar autovehiculelor din dotare, sub forma de bonuri valorice valabile pentru benzina si motorina in cantitatiile si cu specificatiile tehnice indicate in caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 09130000-9 - Petrol si produse distilate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 247, 311.87 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul este de 3700 ron, va fi irevocabila si per. de valab va fi de 120 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Se constituie prin instrument de garantare emis de o societate bancara/ordin de plata confirmat de banca in contul aut contr RO56TREZ57623740120XXXXX-Trez Sibiu.Se poate constitui si printr-un instrument de garantare emis de o societate de asigurari care functioneaza legal in Romania sau poate fi platita la caseria Comisariatul Regional Sibiu.Instrumentul de garantare/ scrisoarea de garantie trebuie sa respecte cerintele din Formular CRS 11.A.c. are dreptul sa retina garantia, ofertantul pierzand suma, atunci cand ofertantul se afla in oricare din situatiile: -isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei;ofertantul a contestat un act al a.c. la C.N.S.C, contestatia fiind respinsa(suma se calculeaza conform art.278^1 alin.1 din OUG nr.34/2006 actualizata).Constituirea garantiei se va dovedi, scanand documentele originale si trasmitandu-le in SEAP.Intreprinderile mici si mijlocii pot depune garantia de participare in conditiile Legii nr.346/2004 actualizata.Neprezentarea in SEAP, pana la data&ora stabilite de SEAP pentru primirea documentelor, a dovezii constituirii garantiei conform cu solicitarile a.c. va determina, respingerea ofertei ca fiind inacceptabila (art. 36 alin1 lit.a din HG nr925/2006 actualizata).Daca garantia de participare se constituie prin virament bancar, operatorii economici au obligatia de a transmite documentul, in original, la sediul autoritatii contractante, in 3 zile de la data si ora de stabilite de SEAP pentru depunerea documentelor.Netransmiterea dovezii constituirii garantiei, precum si neconfirmarea, in acelas termen, a existentei sumei in contul a.c. va determina respingerea ofertei ca fiind inacceptabila, (art 36 alin 1 lit a din HG nr925/2006, actualizata).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. nr.34/2006 - Prezentarea in format electronic (scanare dupa documentul original), in SEAP, a formularului , ,Declaratie privind eligibilitatea?, completat in conformitate cu modelul Formularului CRS 1 din Sectiunea 2 ? Modele de formulare.2. Neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006. Tertul sustinator nu trebuie sa se gaseasca in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 181 lit. a) c1 si d) - Prezentarea, in format electronic (scanare dupa documentul original), in SEAP, a formularului , ,Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006?, completat in conformitate cu modelul Formular CRS 2 din Sectiunea 2 ? Modele de formulare.3. Declararea calitatii de participant la procedura. Netransmiterea informatiilor solicitate determina excluderea de la procedura de atribuire -Prezentarea, in format electronic (scanare dupa documentul original), in SEAP, a formularului , ,Declaratie privind calitatea de participant la procedura?, completat in conformitate cu modelul Formular CRS 3 din Sectiunea 2 ? Modele de formulare.4. Participarea la procedura de atribuire cu oferta independenta Ofertantul trebuie sa declare pe propria raspundere ca participa la procedura de atribuire cu oferta independenta, astfel cum este definita aceasta situatie in Ordinul presedintelui ANRMAP nr. 314/2010, in caz contrar acesta va fi exclus de la procedura de atribuire -Prezentarea, in format electronic (scanare dupa documentul original), in SEAP, a formularului , ,Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?, completat in conformitate cu modelul Formular CRS 4 din Sectiunea 2 ? Modele de formulare. Potrivit prevederilor Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice (ANRMAP) nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, termenul de ?licitatie? desemneaza orice procedura de atribuire a unui contract de achizitie publica, conform OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.5. Neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 (conflictul de interese).Daca ofertantul/tertul sustinator se afla in situatia prevazuta de documentul solicitat, acesta va fi exclus din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica - Prezentarea, in format electronic (scanare dupa documentul original), in SEAP, a formularului , ,Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr.34/2006?, completat in conformitate cu modelul Formular CRS 5 din Sectiunea 2 ? Modele de formulare.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt : - Vasilescu Ion ? Comisar Regional- Grancea Nicoleta Alina ? expert la Compartimentl Achizitii Publice- Cutean Dan Florian ? expert la Compartimentul Administrativ- Teascu Ioan ? comisar- Buta Lucian - comisar- Ispasoiu Adriana Claudia ? jurista- Marcu Mihaela Ana ? expert la Compartimentul Buget, Finaciar, Contabilitate- Balan Carmen Viorica ? expert la Compartimentul Resurse Umane6. Achitarea integrala a impozitelor si taxelor datorata bugetelor locale si bugetului de stat scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Daca ofertantul are datorii la bugetele locale sau la bugetul de stat, acesta va fi exclus de la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica -Prezentarea, in format electronic (scanare dupa documentele originale), in SEAP, a urmatoarelor documente: Pentru persoane juridice romane: -certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale, eliberat de compartimentul impozite si taxe locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, din care sa rezulte ca in luna anterioara celei in care se depune oferta nu figureaza cu obligatii de plata catre bugetul local;
-certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea aresediul social, din care sa rezulte ca in luna anterioara celei in care se depune oferta, nu figureaza cu obligatii de plata catre buget.Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile deplata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.7. Daca este cazul, punerea la dispozitia autoritatii contractante a « Declaratiei privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM » - Prezentarea , in format electronic (scanare dupa documentul original), in SEAP, completat in conformitate cu modelul Formular CRS 6 din Sectiunea 2 ? Modele de formulare.In caz de asociere documentele solicitate in cadrul prezentei sectiuni se prezinta de catre fiecare asociat in parte.Declaratia privind eligibilitatea si Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 se prezinta si pentru tertul sustinator, iar Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr.34/2006 se prezinta si pentru tertul sustinator si pentru subcontractanti. 1. Dovedirea inregistrarii ca persoana juridica/fizica romana. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de catre ONRC, in caz contrar ofertantii vor fi exclusi de la procedura de atribuire - Prezentarea in format electronic (scanare dupa documentul original), in SEAP, a Certificatului constatator emis de catre Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC), din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.2. Dovedirea inregistrarii ca persoana juridica/fizica straina (daca este cazul)- Prezentarea in format electronic (scanare dupa documentele originale), in SEAP, de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.In caz de asociere documentele solicitate in cadrul prezentei sectiuni se prezinta de catre fiecare asociat in parte.Ofertantul castigator ? persoana juridica/fizica romana va prezenta in faza de evaluare, la solicitarea autoritatii contractante, Certificatul constatator emis de catre Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC)in original sau copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Punerea la dispozitia autoritatii contractante a informatiilor generale solicitate .- Netransmiterea informatiilor solicitatedetermina excluderea de la procedurade atribuire., 2. Punerea la dispozitia autoritatii contractante a bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani, vizate si inregistrate de organele competente, 3.Cifra de afaceri - curs euro2008 - 3, 68272009 - 4, 23732010 - 4, 2099In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009. (Cursul pt 2011- 4, 2379 lei)Valoarea medie a cifrei de afaceri globale sa fie egala sau mai mare decat valoarea estimata a contractuluiIn caz de asociere documentele solicitate in cadrul prezentei sectiuni se prezinta de catre fiecare asociat in parte
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Punerea la dispozitia autoritatii contractante a listei cu statiile de distributie in functiune, in care se poate alimenta cu carburant pe baza de BVC in jud. Alba, Brasov, Covasna, Harghita, Mures, Sibiu si Mun. Bucuresti, inclusiv in resedintele de judet. 1. Punerea la dispozitia autoritatii contractante a dovezii respectarii standardelor de asigurare a calitatii, respectiv a documentelor emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii (SR EN ISO 9001/2008 sau certificate echivalente, emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene)In caz de asociere documentele solicitate in cadrul prezentei sectiuni se prezinta de catre fiecare asociat in parte.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.03.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.03.2012 08:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer