Achizitie publica - Contract de furnizare carburanti, pe carduri, din statiile furnizorului, pentru autovehiculele din parcul auto al I.N.C.D.Turbomotoare COMOTI
Detaliu pentru invitatia numarul 347104
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347104/20.05.2013
Denumire contract: Contract de furnizare carburanti, pe carduri, din statiile furnizorului, pentru autovehiculele din parcul auto al I.N.C.D.Turbomotoare COMOTI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul National de Cercetare-Dezvoltare Turbomotoare ComotiCod fiscal: 445238, Adresa: Bdl Iuliu Maniu Nr. 200D, Bucuresti, Telefon: +40 214340198, Fax: +40 214340241
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Iuliu Maniu Nr. 220D, sector 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 061126, telefon: +40 214340198, fax: +40 214340241, persoana de contact: Dr. Ing. Nicolae-Paul Radulescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul Iuliu Maniu Nr. 220D, sector 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 061126, sala de receptie (parter)
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Cercetare-Dezvoltare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare carburanti, pe carduri, din statiile furnizorului, pentru autovehiculele din parcul auto al I.N.C.D.Turbomotoare COMOTI
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare de carburanti auto (benzina fara plumb CO 95 si motorina euro 5) pentru autoturismele care apartin parcului auto al I.N.C.D.Turbomotoare COMOTI. Valoarea minima estimata de 260.640, 00 lei reprezinta estimarea aferenta contractului de achizitie pana la 31.12.2013. Valoarea maxima cuprinde si eventuala suplimentare pentru anul 2014, conform art. 6, din HG 925 / 2006. Optiuni: Contractul va fi prelungit 4 luni in anul 2014 (de la 01.01.2014 pana la 30.04.2014)Optiuni: DaContractul va fi prelungit 4 luni in anul 2014 (de la 01.01.2014 pana la 30.04.2014)
II.1.6) CPV: 09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 260, 640 - 280, 640 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Depunerea garantiei de participare este obligatorie. Cuantumul garantiei de participare este de 5.000 LEI (sau 1.122, 08 Euro pentru un curs de 1Euro=4, 4560 lei, la cursul mediu afisat de BNR pentru anul 2012). Valabilitatea garantiei va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv de 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.Pentru situatia in care va exista un potential contestatar la CNSC, a carei contestatie va fi respinsa ca nefondata i se va retine acestuia din garantia de participare o suma calculata conf. prevederilor art.278^1din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: Declaratii privind eligibilitatea.Se va completa si se va depune Formularul nr. 7 - Declaratie privind eligibilitatea, din sectiunea formulare. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Atentie! In cazul ofertei depuse de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertei din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica. Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta doc. edificatoare, eliberate in tara de origine sau in tara in care este rezident. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Cerinta nr. 2: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006.Se va completa si se va depune Formularul nr. 8 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, din sectiunea formulare. Incadrarea in una sau mai multe din situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Atentie! In cazul ofertei depuse de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare dintre situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertei respective din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 3: Dovada achitarii a taxelor si impozitelor la bugetul de stat sau la bugetul local.1. Certificat de atestare fiscala pentru bugetul consolidat al statului, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat din care sa reiasa ca acesta nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(original sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului).Acesta va fi insotit de balanta contabila de verificare la luna respectiva.2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, din care sa reiasa ca acesta nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(original sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului). Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare, eliberate in tara de origine sau in tara in care este rezident (certificate, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute mai sus. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 181, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Cerinta nr. 4: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Se va completa si depune Formularul nr. 10 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, din sectiunea formulare.Cerinta nr. 5: Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din O.U.G. nr. 34/2006.Prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere din care sa reiese ca ofertantul nu se afla in nicio situatie prevazuta de art. 69¹ din OUG 34/2006 (Formularul nr. 9). Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69¹ din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica;
- Completare si prezentare formularului nr. 9 din modele de formulare -declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34 / 2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.Dr. Ing. Valentin SILIVESTRU ? Presedinte ? Director General, Ing. Gheorghe FETEA - Director Stiintific, Ec. Ines GHIOCA ? Director Economic, Ing. Gheorghe VERDES-Sef Serv. Aprovizionare, Dr. Ing.Nicolae ? Paul RADULESCU ? Sef S401 Responsabil Achizitii Publice, Ec. Cristina PELEHATAI-Control financiar preventive, An. Fin. Gheorghe SARBU-Sef Birou Analiza Economica, Prognoza si Bugetar, Ms. Ionel CHIVU-Sef Garaj, Ing. Diana SIMION-Adj. Sef Aprovizionare, Ing. Ruxandra SLUJITORU Secretar comisie procedura. Certificat constatator emis de O R C, sau echivalent, din care sa rezulte numele complet, sediul/punctele de lucru, persoanele autorizate/administratori, domeniul de activitate (original sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului). Informatiile cuprinse in acest certificat trebuie sa fie reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator iin original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se vor prezenta bilanturile contabile pentru 2010 si 2011 vizate si inregistrate la organele competente.(pot fi prezentate in copie, certificata prin semnatura si stampila - conform cu originalul). Pentru anul 2012 se lasa la latitudinea operatorului economic alegerea documentelor care vor fi prezentate pentru sustinerea indeplinirii cerintei de calificare (bilant 2012, balanta la 31.12.2012, etc.).In cazul in care oferta financiara a operatorului economic este clasata pe primul loc este necesara sustinerea indeplinirea cerintei de calificare cu documente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor furnizari de produse in ultimii 3 ani (conform Formularelor nr. 12 si 13). Se va prezenta minim un contract de furnizare produse in ultimii 3 ani (in calitate de operator economic sau in calitate de asociat), similar cu cele care fac obiectul prezentei proceduri de achizitie, a carui valoare sa fie de minim 260.640 lei. Pentru fiecare contract mentionat in lista Formularului nr. 13 vor fi prezentate succint urmatoarele informatii: date referitoare la beneficiarul contractului, tipul produselor livrate, perioada in care s-a realizat contractul, valoarea contractului, intr-o declaratie pe proprie raspundere semnata si stampilata de catre persoana autorizata a operatorului economic. Conf. prevederilor art. 188 alin. 1, lit. a din OUG 34/2006 livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie pe proprie raspundere a operatorului economic. Pentru calculul echivalentei leu/valuta se va lua in considerare cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte. Se va completa si depune Formularul nr. 15 - Declaratie privind lista Asociatilor si a Subcontractorilor precum si Acordul de subcontractare (acolo unde este cazul)., Prezentarea numarului de statii la nivel national, unde operatorul economic distribuie carburantii solicitati. Operatorii economici interesati trebuie sa aiba cel putin o statie de desfacere a carburantilor in fiecare resedinta de judet. Implementarea sistemului de management al calitatii ISO 9001 sau echivalent, Implementarea sistemului de management de mediu SR EN 14001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.06.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 20.05.2013 15:27