Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare carburanti, pe carduri, pentru autovehiculele din parcul auto al MADR, din statiile furnizorului


Detaliu pentru invitatia numarul 344520
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale
Numar invitatie: 344520/28.03.2013
Denumire contract: Contract de furnizare carburanti, pe carduri, pentru autovehiculele din parcul auto al MADR, din statiile furnizorului
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Agriculturii si Dezvoltarii RuraleCod fiscal: 4221187, Adresa: B-dul Carol I nr. 24, Bucuresti, Telefon: +40 213072482, Fax: +40 213079814
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Carol I nr. 2 4, Bucuresti, Romania, cod postal: 030163, telefon: +40 213072482, fax: +40 213079814, persoana de contact: Serviciul Investi?ii, Achizi?ii ?i IT
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Ministerului Agriculturii si Dezvoltarii Rurale din Bucuresti, B-dul Carol I nr. 2 4, camera 5 parter.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare carburanti, pe carduri, pentru autovehiculele din parcul auto al MADR, din statiile furnizorului
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare de carburan?i auto (benzina fara plumb CO 95 ?i motorina euro 5) pentru autoturismele care apar?in parcului auto al M.A.D.R., generatoarele electrice din punctele de lansare ale Direc?iei Antigrindina. Valoarea minima estimata de 432519.96 lei reprezinta estimarea aferenta contractului de achizitie pana la 31.12.2013. Valoarea maxima cuprinde si eventuala suplimentare pentru anul 2014, conform art. 6, din HG 925 / 2006.Optiuni: Contractul va fi prelungit 3 luni in anul 2014 (de la 01.01.2014 pana la 31.03.2014)
II.1.6) CPV: 09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 432, 519.96 - 572, 933.26 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Depunerea garantiei de participare este obligatorie. Cuantumul garantiei de participare este de 8500, 00 LEI (sau 1907.54 EURO pentru un curs de 1 euro = 4, 4560 lei, la cursul mediu afi?at de BNR pentru anul 2012). Valabilitatea garantiei va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv de 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: Declaratii privind eligibilitatea.Se va completa si se va depune Formularul nr. 7 - Declaratie privind eligibilitatea, din sectiunea formulare.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Atentie! In cazul ofertei depuse de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertei din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta doc. edificatoare, eliberate in tara de origine sau in tara in care este rezident.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Cerinta nr. 2: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006.Se va completa si se va depune Formularul nr. 8 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, din sectiunea formulare.Incadrarea in una sau mai multe din situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Atentie! In cazul ofertei depuse de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare dintre situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertei respective din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 3: Dovada achitarii a taxelor si impozitelor la bugetul de stat sau la bugetul local.1. Certificat de atestare fiscala pentru bugetul consolidat al statului, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat din care sa reiasa ca acesta nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(original sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului).2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, din care sa reiasa ca acesta nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(original sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului).Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare, eliberate in tara de origine sau in tara in care este rezident (certificate, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute mai sus.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 181, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Cerinta nr. 4: Certificat de participare la licitatie cu oferta independent.Se va completa si depune Formularul nr. 10 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, din sectiunea formulare.Cerinta nr. 5: Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69¹: Prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere din care sa reiese ca ofertantul nuse afla in nicio situatie prevazuta de art. 69¹ din OUG 34/2006 (Formularul nr. 9).Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69¹ din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicatapentru atribuirea contractului de achizitie publica- Completare si prezentare formularului nr. 9 din modele de formulare -declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34 / 2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.Ministru - Daniel CONSTANTINSecretar General - Daniel IONESCUDirector General - Virgil-Laurentiu GAMANDirector General - Cezar-Rares ANGHELDirector- Daniel-Florin ANGHELConsilier - Emilia BITOIUConsilier - Gheorghe DUTAConsilier - Alecsandru PLOIESTEANUConsilier - Eduard RADU Certificat constatator emis de O R C, sau echivalent, din care sa razulte numele complet, sediul/punctele de lucru, persoanele autorizate/administratori, domeniul de activitate, valabil la data deschiderii ofertelor (original sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului). Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicaarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator iin original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilanturile contabile pentru ultimii 3 ani, vizate si inregistrate de organele competente. Documentele vor fi prezentate in copie, certificata prin semnatura si stampila - conform cu originalul, sau se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere ca media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani este egala 570000 lei. In cazul in care oferta financiara a operatorului economic este clasata pe primul iar acesta nu a depus copii dupa bilanturile contabile, i se vor solicita copii dupa bilanturile contabile pentru cel mult ultimii 3 ani, vizate si inregistrate de organele competente, precum si un document din care sa reiasa contul IBAN deschis la trezorerie.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor furnizari de produse in ultimii 3 ani (conform Formularului nr. 12). Pentru fiecare contract mentionat in lista Formularului nr. 12 se vor atasa documente suport (copii dupa contracte si recomandari, precum si alte documente care sa ateste implementarea / finalizarea contractului (spre exemplu: recomandari, documente constatatoare partiale sau finale emise in baza prevederilor art. 97^1 alin. 1 din HG nr. 925/2006, documente de receptie, documente contabile etc). Documentele suport vor contine date referitoare la beneficiarul contractului, tipul produselor livrate, perioada in care s-a realizat contractul, valoarea contractului, iar recomandarile vor fi emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta beneficiara a produselor, ori de catre clientul privat beneficiar al produselor respective. Recomandarile vor fi depuse in original sau copie conforma cu originalul. In cazul in care ofertantul a avut calitatea de asociat/subcontractant in cadrul contractului mentionat in Tabel, la calcularea valorii minime de 430.000 lei se va lua in considerare procentul realizat de asociat / subcontractant din pretul total al contractului respectiv. In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezinta aceste doc, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ. Se va completa si depune Formularul nr. 15 - Declaratie privind lista Asociatilor si a Subcontractorilor precum si Acordul de subcontractare., Prezentarea numarului de statii la nivel national, unde operatorul economic distribuie carburantii solicitati. Operatorii economici interesati trebuie sa aiba cel putin o statie de desfacere a carburantilor in fiecare resedinta de judet. Implementarea sistemului de management al calitatii ISO 9001 sau echivalent, Implementarea sistemului de management de mediu SR EN 14001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.04.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.04.2013 13:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.03.2013 13:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer