Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare carburanti si uleiuri auto - cod CPV 09000000-3 - Produse petroliere, combustibili


Detaliu pentru invitatia numarul 349210
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORASUL MILISAUTI
Numar invitatie: 349210/25.06.2013
Denumire contract: Contract de furnizare carburanti si uleiuri auto - cod CPV 09000000-3 - Produse petroliere, combustibili
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL MILISAUTICod fiscal: 4326973, Adresa: str. Bogdan Voda, nr.4, Milisauti, Telefon: 0230/418175; 0230/418072, Fax: 0330/811555
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Bogdan Voda, nr.4, Milisauti, Romania, cod postal: 727360, telefon: +40 746570849, fax: +40 230418494, persoana de contact: Ripan Ionica
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria orasului Milisauti, str. Bogdan Voda, nr.4, Birou Achizitii Publice, Milisauti, Jud. Suceava;
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare carburanti si uleiuri auto - cod CPV 09000000-3 - Produse petroliere, combustibili
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizare de produse petroliere, combustibili, cod CPV 09000000-3 - caburanti si lubrifianti auto in doua loturi: - lot I - carburanti- lot II - lubrifianti
II.1.6) CPV: 09000000-3 - Produse petroliere, combustibil, electricitate si alte surse de energie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 80, 846.76 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
garantia de participare: - pentru Lotul I = 1.500 lei- pentru lotul II = 50 leiValorile garantiei de participare sunt prevazute conform prevederilor art. 85, lit.a din HG nr. 925/2006. valorile garantiei sunt prevazute si in anexa B.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii conform art. 86 din HG. nr. 925/2006 .Garantia de participare se va intocmi dupa cursul valutar din data de 24.06.2013.Se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondatat de catre CNSC suma calculata conform prevederilor art. 278 indice 1 din OUG. nr. 34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul A din sectiunea Formulare in original;2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile de incompatibilitate si conflict de interese;3. Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat;4. Certificat de atestare fiscala din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anteriora celei in care se depun ofertele;5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;6. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006;Conform prevederilor art. 69 indice 1din OUG nr.34/2006, persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritati contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: -Ordonator principal de credite-Mircea Laurus;
-Contabil Sef-Dragan Florentin;
-Inspector achizitii publice-Ripan Ionica; - Certificat constatator, in termen de valabilitate emis de Oficiul registrului Comertului din care sa rezulte: 1. domeniul de activitate al ofertantului corespunde cu domeniul procedurii2. nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata-declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art 181 din OUG nr. 34/2006.- autorizatie de livrare pentru combustibili, respectiv autorizatie de functionare pentru punctul de lucru, conform legislatiei in vigoare precum si a Ordinului nr. 1.798 din 19 noiembrie 2007 pentru aprobarea Procedurii de emitere a autorizatiei de mediu publicata in Monitorul Oficial nr. 808 din 27 noiembrie 2007, care stabileste conditiile de solicitare, de emitere si de revizuire a autorizatiei de mediu, coroborata cu Ordonanta de urgenta nr. 195 din 22 decembrie 2005 privind protectia mediului; privind carburantii.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului situat pe primul loc, inante de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - certificate sau alte documente in acest sens care sa ateste conformitatea produselor - se vor prezenta fise tehnice de produsPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P., Primaria orasului Milisauti, birou Achizitii Publice
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.07.2013 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.07.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.06.2013 11:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer