Achizitie publica - Contract de furnizare carne ( pulpa porc 3D, pulpa vitel, pulpe pui, ficat si pipote pui )
Detaliu pentru invitatia numarul 334250
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334250/24.08.2012
Denumire contract: Contract de furnizare carne ( pulpa porc 3D, pulpa vitel, pulpe pui, ficat si pipote pui )
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCantina de Ajutor Social TimisoaraCod fiscal: 4483463, Adresa: str.Telegrafuluinr.8, Timisoara, Telefon: 0256433645, Fax: 0256433645
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Telegrafuluinr.8, Timisoara, Romania, cod postal: 300125, telefon: +40 256433645, fax: +40 256433645, persoana de contact: Cantina de Ajutor Social
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Timisoara. str Telegrafului nr .8 la sediul Cantinei de Ajutor Social
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare carne ( pulpa porc 3D, pulpa vitel, pulpe pui, ficat si pipote pui )
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In baza contractului se va furnizapulpa porc 3 D , pulpa de vitel , pulpe de pui , ficat si pipote pui , conform cerintelor impuse prin Caietul de Sarcini
II.1.6) CPV: 15110000-2 - Carne (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 353, 486 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot 1 pulpa porc 3 D - Cuantum 1479 lei, perioada de valabilitate - 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor ;Lot 2 pulpa de vitel- Cuantum 590 lei, perioada de valabilitate - 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor;Lot 3 pulpe pui- Cuantum 1030 lei, perioada de valabilitate - 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor : Lot 4 ficat si pipote de pui - Cuantum 450lei, perioada de valabilitate - 90 zile de la data limita de depunere a ofertelorForma de constituire a garantiei de participare : - Virament bancar in contul RO91TREZ6215006XXX015402 deschis la Trezoreria Municipiului Timisoara, Beneficiar : Cantina de Ajutor Social, cod fiscal 4483463 - se prezinta O.P. confirmat de banca emitenta-copia documentului;sau-instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus;sau- cuantumul garantiei poate fi depus la casieria institutiei: Cantina de Ajutor Social Timisoara , str.Telegrafului nr.8 .Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform art.86 alin 3 din HG 925/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare.Garantia trebuie sa fie irevocabila.In cazul in care ofertatul este IMM , acesta poate beneficia de prevederile legii nr.346/2004 referitoare cu reducerea cu 50 % a valorii garantiei de participare , situatie in care acesta v-a depune toate actele legale care sa ateste calitatea de IMM.Pentru o evaluare ?i raportare unitare ale cuantumului aferent garan?iei de participare, men?ionam faptul ca echivalen?a pentru o garan?ie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG.34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12A -semnata si stampilata de ofertant.Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 din OUG.34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12B - semnata si stampilata de ofertant. Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator daca este cazul , numai pentru situatiile prevazute la art.181 lit a )c^1)si d) din OUG34/2006.3)Ceritficat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin 314/ 12.10.2010 completat in conformitate cu formularul 20;4)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12 D - semnata si stampilata de ofertant .Documentul va fi prezentat atat de subcontractant , cat si de tertul sustinator , daca este cazul.Sorin Mihai Grindeanu ?viceprimar, Dan Aurel Diaconu ? viceprimar , consilieri : Radu Daniel Toanca , Traian Constantin Stoia , Ciprian Jichici, Petru Ehegartner, Romanita Adina Delia, Ciprian Bogdan, Radu Dragos Dimeca, Ramona-Isabela Olteanu, Andrei ?Romulus Petrisor, Vasile Ruset, Alfred- Robert Simionis, Vasile ?Teodor Vesa, Dorel Blogut, Ovidiu Ciuhandu, Constantin Stefan Sandu, Maria Saracan, Simion Mosiu, Adelina ?Larissa Tirziu, Adrian Orza, Elena Wolf, George-Flavius Boncea, Bogdan Radu Herzog, Octavian Mircea Purceld, Vasile Caprea , Lucian Dorel Taropa.Persoana care detine functia de decizie in cadrul autoritatii contractante este: director -Rodica Cojan .Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante , in ceea ce priveste organizarea derularea si finalizarea procedurii de atribuire : sef serviciu -Gabriela Teslaru, administrator - Grada Aurel , bucatar -Tarziu Constantin Gabriel, referent achizitii publice -Iovanov Eugenia, inspector de specialitate -Cobaschi Roxana , inspector -Pupazan Rodica , bucatar -Filipics Francisc Zoltan, asistent social -Mudura Estella si economist -Pogacean Alina Petruta.5)Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat si catre bugetul local : a) Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata "conform cu originalul" - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;b) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat ale statului eliberat de D.G.F. P dincare sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata "conform cu originalul" - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;Nota: - Data la care expira termenul de achitare a datoriilor estedata de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor legii nr.571/2003 privind codul fiscal cu modificarile si completarile ulterioare.- Cerinta se considera indeplinita daca operatorul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compesarilor aprobate de catre organele competente in domeniu.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele a) si b) , ofertantul va prezenta : -o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata data in fata unui notar , a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul unei oferte comune depuse de mai multi operatori economici , Situatia personala - se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere . 1. Persoane juridice/fizice romanea) Pentru persoane juridice se va prezenta : Certificatul constatator emis de ONRC cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate a operatorului economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC - (document in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu riginalul? - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;In cazul in care Certificatul constatator emis de ONRC este prezentat in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, acesta va fi solicitat ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii, in original/copie legalizata pentru conformitate.b) . Pentru persoane fizice (daca este cazul) se va prezenta: Autorizatie de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. Documentul/documentele sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.2. Persoane juridice /fizice straine (daca este cazul)Se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici-Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) - se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri medie anuala globala, pe ultimii 3 ani,
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnica: declaratie privind autoutilitarele din dotare. Ofertantul trebuie sa dispuna de mijloace de transport alimente autorizate de Autoritatea Nationala Sanitara si Veterinara si ptentru siguranta Alimentelor, Experienta similara . Se va prezenta o declaratie insotita de lista principalelor livrari similare pe ultimii 3 ani., Mostre in vederea stabilirii conformitatii cu produsul ce face obiectul contractului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP , www. e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.09.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.08.2012 10:00