Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - contract de furnizare carne


Detaliu pentru invitatia numarul 355790
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Scoala de Agenti de Politie "Vasile Lascar" Campina
Numar invitatie: 355790/15.11.2013
Denumire contract: contract de furnizare carne
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialScoala de Agenti de Politie "Vasile Lascar" CampinaCod fiscal: 2845206, Adresa: B-dul Carol I, nr. 145, Campina, Telefon: +40 244336251, Fax: +40 244337121
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Carol I, nr. 145, Campina, Romania, cod postal: 105600, telefon: +40 244336251, fax: +40 244337121, persoana de contact: George Victor Blidaru
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Scoala de Agenti de Politie , , Vasile Lascar " CAMPINA, b-dul Carol I NR. 145.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: contract de furnizare carne
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lotul 1 ? carne de porc (pulpe spate dezosate), Lotul 2 - carne de porc (carcasa) , Lotul 3 ? carne de vita (pulpe spate dezosate), Lotul 4 ? carne de pasare (pui tip griller)Furnizarea produselor se va executa punctual, in functie alocatiile bugetare, numarul de elevi cursanti, perioade de scolarizare, precum si in functie de consum, pe baza comenzii ferme transmise ( telefonic, fax sau prin delegat), in timp util furnizorului de catre ?Compartimentul Alimente?, din cadrul Biroului Echipament si Hranire, intrucat pot aparea modificari ale efectivelor alocate la drepturi de hrana, din cauze obiective, cantitatile prevazute pe luna putand fi marite sau micsorate, fara a se depasi cantitatea totala. Livrarile vor fi efectuate in maxim 72 de ore de la lansarea comenzilor.
II.1.6) CPV: 15113000-3 - Carne de porc (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 554, 652 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul G.P. care trebuie sa fie =2% din val estimata, dar cel putin egal cu suma ca va trebui sa fie retinuta in conditiile art.278¹din OUG 34/2006, este de 10850lei (Lot1=5400lei, Lot2=250lei, Lot3=3700lei, Lot4=1500lei).Cursul valutar care se va lua in calcul la constituirea G.P. va fi cel publicat de B.N.R. cu 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Perioada de valab. a G.P. este de 45 zile si se va raporta la termenul limita de primire a ofertelor. Op. ec. pot face dovada contituirii G.P., in original, cel mai tirziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.Modalitatea de constituire a G.P. va fi, dupa caz : - virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara care sa aiba corespondent in Romania ori de o societate de asigurari (art.86, alin.1 din HGR nr.925/2006); - depunerea la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata , fila C.E.C., cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor - cont: RO15TREZ5225005XXX000066 Trezoreria Campina; cod fiscal 2845206 (art.86, alin.5, lit.a, din HGR nr.925/2006);
- depunerea sumei in numerar la casierie(art.86, alin.5, lit.b, din HGR nr.925/2006). G.P. va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 87, 88 din HGR nr.925/2006. Pentru loturile 1 si 3sunt aplicabile prev art 278¹ din OUG 34/2006, sumele care urmeaza a se retine sunt: 2743, 02 pentru lotul 1 si 1884, 28 lei pentru lotul 3. Pentru I.M.M.-uri garantia se poate constitui in procent de 50 % din cuantumul precizat. In acest caz, ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conf. anexei 1 din Legea 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor.Observatie: Ofertele care nu sunt insotite de documentele de constituire a GP, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire, vor fi respinse ca inacceptabile.
Garantie de buna executie
- Cuantumul garantiei de buna executie este in procent de 7% din pretul contractului fara TVA conform prev art. 89, alin 2 din H.G.R. nr. 925/2006 .- Modalitatea deconstituirea garantiei de buna executieva fi inconformitate cu prev.art.90 alin1 din HGR nr.925/2006 ( printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara care sa aiba corespondent in Romaniaori de o societate de asigurari); art.90 alin2 din HGR nr.925/2006; art.90 alin3 din HGR nr.925/2006, modif cu HGR nr.1045/2011.-Pentru I.M.M.-uri garantia se poate constitui in procent de 50 % din cuantumul precizat. In acest caz, ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conf. anexei 1 din Legea 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor.- Garantia de buna executie va fi retinuta (dupa caz) si eliberata/restituita in conditiile prev la art. 91 si 92 din HGR 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 (Declaratie privind eligibilitatea) ? formular nr. 10 - daca este cazul, documentele vor fi prezentate si de tertul sustinator. Acesta nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor ART. 181, lit. a, c¹si d ;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 ? formular nr. 11 - daca este cazul, documentul va fi prezentat si de tertul sustinator. Acesta nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor ART. 181, lit. a, c¹si d ;
- Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice de la D.G.F.P.J., din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Mentionam faptul ca in masura in care procedura de emitere a acestui certificat nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere, portrivit art. 11 alin 4 din H.G.R. 925/2006;
- Certificat de taxe si impozite locale, din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Mentionam faptul ca in masura in care procedura de emitere a acestui certificat nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere, portrivit art. 11 alin 4 din H.G.R. 925/2006;
- Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 ? formular nr. 8;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006 ? formular nr. 9 - daca este cazul, documentul va fi prezentat atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator. Persoanele responsabile de organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, care aproba/semneaza documentele emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, cu functie de decizie si care aproba bugetul aferent autoritatii contractante necesar finantarii contractului sunt: Tomescu Ion, Sabo Emil, Visan Florina, Vulturariu Marinela, Constantinescu Florin, Dragan Ion, Popescu Daniela, Blidaru George - Victor, Hosu Maria - Magdalena, Rusen Daniel, Lamba Constantin, Nastase Gabriel, Stoian Mihai, Alexe Dragos, Aldea Iuliana- Maria.NOTA: Documentele sunt cerinte minime si vor fi depuse in oricare dintre urmatoarele forme: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, conform art. 5 alin. 1 din ord.ANRMAP 509/2011. - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, informatiile cuprinse in certificat trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor (Autoriataea contractanta va solicitata ofertantului clasat pe locul I, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atrbuire de a prezenta pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata, daca acesta a fost depus initial in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?);
- Document de autorizare sanitar veterinara si pentru siguranta alimentelor , pentru activitatea de productie sau comercializare a produselor ofertate, in conf. cu Ordinul nr.57/2010 emis de Autoritatea Nationala Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor.Autorizatie sanitar-veterinara (actuala), raportarea valabilitatii documentului se face la data limita de depunere a ofertelor.NOTA: Documentele sunt cerinte minime si vor fi depuse in oricare dintre urmatoarele forme: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, conform art. 5 alin. 1 din ord.ANRMAP 509/2011.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabil sau extrase de bilant - cerinta minima . Ultimul/ultimelepe care le detine in conformitate cu legislatia in vigoare., Declaratie privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului intr-o perioada anterioara, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani, respectiv 2010/2011/2012.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse similare din ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati - cerinta minima ., Document de autorizare sanitar veterinara a mijloacelor de transport pentru produsele ofertate, in conf. cu Ordinul nr.57/2010 emis de Autoritatea Nationala Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor., Document de autorizare sanitara de functionare pentru obiectivele economice (depozit / depozite)in conf. cu Ordinul nr.57/2010 emis de Autoritatea Nationala Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor., Mostre de produse pentru lotul/loturile ofertat/ofertate insotite de buletine de analiza din care sa reiasa proprietatile organoleptice si fizico - chimice conform specificatiilor tehnice de produs din caietul de sarcini, intocmite in conformitate cu Ordinul 560/1271//339/210/2006 care vor fi emise de catre un laborator autorizat conform legislatiei in vigoare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.11.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.11.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.11.2013 14:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer