Achizitie publica - Contract de furnizare carne (bovina, porcina, ovina) carne tocata si organe
Detaliu pentru invitatia numarul 334790
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334790/04.09.2012
Denumire contract: Contract de furnizare carne (bovina, porcina, ovina) carne tocata si organe
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI SECTOR 3Cod fiscal: 16762836, Adresa: B-dul 1 Decembrie 1918 nr.12-14, Bucuresti, Telefon: +40 372126100, Fax: +40 213400270
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul 1 Decembrie 1918 nr.12-14, Sector 3, Bucuresti, persoana de contact: CRISTIAN OPRIS(Registratura, parter, camera 15)
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul 1 Decembrie 1918 nr.12-14, Sector 3, Bucuresti, etaj 1 , camera 23.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare carne (bovina, porcina, ovina) carne tocata si organe
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se solicita furnizarea produselorla fiecare centru din subordinea D.G.A.S.P.C. Sector 3, saptaminal, pe baza de comanda ferma.Valoarea estimata minima a intervalului (80000lei) reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduripana la data de 31.12.2012, iar valoarea maxima (110000lei) reprezinta valoarea estimata globala ce include si valoarea suplimentarilor.
II.1.6) CPV: 15111000-9 - Carne de bovine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 110, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participareeste de 800lei, respectiv 400lei pentru IMM-uri. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 30 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se constituie conform prevederilor art.86 din HG nr.925/2006, respectiv: 1. Prin OP in cont in cont RO17TREZ7035006XXX004666 deschis la Trezoreria Sectorului 3. Se va prezenta exemplarul verde (in original) cu viza bancii. CIF autoritate contractanta ? 16762836.2. Instrument de garantare emisconform legii de o societatebancara/asigurari in favoarea autoritatii contractante, care se va redacta in limba romana, sau insotita de traducere legalizata in limba romana pentru documentele redactate in alte state.Pentru a beneficia de prevederile art.16 alin.(2) din Legea nr. 346/2004, in cazul asociatiilor este nevoie ca toti acestia sa faca dovada ca reprezinta I.M.M.Garantia de paticipare se va constitui numai in lei.In conformitate cu prevederile art.87 alin.(1) din H.G. nr.925/2006, autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta se afla in oricare din urmatoarele situatii: a. isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b. oferta sa fiind stabilita castigatoare nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c. oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei;d. in cazul depunerii unei contestatii, in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului o suma calculata conform art.278 index 1, alin.(1) lit. (a) din OUG nr.34/2006, din garantia de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 2% din pretul contractului fara TVA, respectiv 1% in cazul IMM-uri.Modul de constituire a garantiei de buna executie: - scrisoare de garantie bancara/instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, conform art.90 alin.(1) din HG nr.9252006Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie a contractului este cel putin egala cu durata contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitea - se completeaza formular 1;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 - se completeaza formular 2;
-Certificat de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat - eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice - copie certificata "conform, cu originalul" din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
-Certificat de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local - eliberat de Directia Fiscala Locala - copie certificata"conform cu originalul" din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; Persoanele juridice/fizice straine - documente care dovedesc o formade inregistrare/atestare, ori apartenenta din punct de vedere profesional la o grupare legal constituita si pot desfasura activitati ce fac obiectul achizitiei publice, in conformitate cu legislatia in vigoare din tara de origine a ofertantului-traducere certificata in limba romana.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - se completeaza formular 3;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - se completeaza formular 6;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr.34/2006 in conformitate cu Ordinul A.N.R.M.A.P. 170/2012 - se completeaza formular 4;(consiliul sector 3)Ardeleanu Mircea, Bratianu Bogdan-Valentin, Ciudomirov Mihai Anton, Cosocariu Alexandru Dan, Dragne Ileana Daniela, Dragoiescu Valentin ionut, Fleancu Florin, Horcea C-tin Tiberiu, Lozinschi Adrian, Luncgu Vasile, Marineata Marcel, Marinescu Ionela, Mitache Constantin, Mitran Victor, Munteanu Ion, Nicolescu Adrian Ionut, Nita Alina Valentina, Nitu Mihai, Oprea Daniel Cristian, Panait Radu Alin, Petrescu Elena, Popa Simona Mariana, Raileanu Alexandru, Tartacuta Ion Victor, Tudor Elena, Tudorache Andrei Cristian, Tudorache livia, Voicu Ion Valentin, Voinea Inocentiu Ioan, Zamfira Catalin Constantin;
- director general-Florin Stefan Vasile; - director economic-Andrei Dumitru; - sef serviciu achizitii-Niculescu Ana. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (emis cu maxim 30 zile inainte dedata deschiderii ofertelor) - se prezintacopie certificata "conform cu originalul".In acest caz ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita inainte detransmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, pentru conformitate, prezentarea documentului in original/copie legalizata;Persoanele juridice/fizice straine - documente care dovedesc o formade inregistrare/atestare, ori apartenenta din punct de vedere profesional la o grupare legal constituita si pot desfasura activitati ce fac obiectul achizitiei publice, in conformitate cu legislatia in vigoare din tara de origine a ofertantului-traducere certificata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiaraSituatiile financiare intocmite la 31.12.2011, Cerinta minima cifra medie de afaceri in domeniul aferent contractului, pe ultimii trei ani, trebuie sa fie de 150.000lei;Valorile vor fi exprimate in lei si euro.Pentru calculul echivalentei lei/euro se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE pentru fiecare an in parte.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind dotarile specifice necesare pentru indeplinirea contractului.1.Dovada ca ofertantul detine/dispune de mijloace de transport (in proprietate, inchiriere, in utilizare in baza unui contract de leasing sau punere la dispozitie) autorizatepentru transportul produselor alimentare.2.Dovada ca ofertantul detine/dispune de spatii special amenajate pentru depozitare si/sau productie, dotate cu instalatii care asigura controlul conditiilor de temperature, umiditate, ventilatie, etc., stabilite prin acte normative in vigoare.contractul/contractele de inchiriere, in termen de valabilitate, impreuna cu acordul de functionare, eliberat de Primaria pe raza careia se afla spatiul respectiv.-acordul de functionare, eliberat de Primaria pe raza careia se afla spatiul respectiv., Prezentare mostreIn scopuldovedirii capacitatii de a livra produse similare, precum si conformitatii cu produsul solicitat, ofertantul va prezenta cite o mostra gratuita, (minim 300 g), din fiecare produs ofertat.(Anexa 1, capitol furnizare lit.e din Ordin ANRMAP nr.509/2011), Lista principalelor livrari de produse efectuatein ultimii trei ani, continand valori, perioada de livrare; beneficiari indiferent daca sunt autoritati contractante sau clienti privati., -Licenta de fabricatie (dupa caz), conformOrdinul MAAP nr.357/2003
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: In S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.09.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.09.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.09.2012 10:34