Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare CARNE CONGELATA vita, pui, porc MAXIM 6.250,00 kg


Detaliu pentru invitatia numarul 327258
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Ministerul Justitiei - Complexul FLAMINGO
Numar invitatie: 327258/17.05.2012
Denumire contract: Contract de furnizare CARNE CONGELATA vita, pui, porc MAXIM 6.250, 00 kg
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Justitiei - Complexul FLAMINGOCod fiscal: R14650968, Adresa: Str. Dr.V.Climescu nr.2, Eforie Sud, Telefon: 0241748631, Fax: 0241748953
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Doctor Victor Climescu nr.2, Eforie Sud, Romania, cod postal: 905360, telefon: +40 241748631, fax: +40 241748953, persoana de contact: Adrian Meiloaica
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Doctor Victor Climescu nr.2, Eforie Sud, Romania,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare CARNE CONGELATA vita, pui, porc MAXIM 6.250, 00 kg
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizare CARNE CONGELATA vita, pui, porc 6.250, 00 kg, pe loturi
II.1.6) CPV: 15110000-2 - Carne (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 86, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1% din valoarea estimata pe fiecare lot in parte.Lot 1 Pulpa vita dezosata congelata: 62, 00 lei; Lot 2 Antricot vita dezosat congelat: 56, 00 lei; Lot 3 Pulpe pui fara piele, fara os congelate: 204, 00 lei;Lot 4 Piept pui fara piele, fara os congelat: 208, 00 lei; Lot 5 Pulpa porc dezosata congelata: 156, 00 lei; Lot 6 Muschi file porc dezosat congelat: 180, 00 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Cont de trezorerie RO05TREZ2365005XXX000615, Trezoreria Eforie. Cont de inregistrare fiscala RO14650968. Modalitatea de constituire a garantiei de participare: in conformitate cu art.86/ H.G.nr.925/ 2006.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;b) a unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului este de 10% din valoarea estimata a acestuia (5% pentru operatorii economici care fac parte din categoria I.M.M.).Modalitatea de constituire: conform art.90 din H.G.nr.925/2006 si H.G.nr.1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratia pe propria raspundere privind eligibilitatea-Formularul 4;2.Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181-Formularul 5; 3.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) eliberat de organele administratiei publice din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (conform art. 9, alin.(2) din Ordin A.N.R.M.A.P.nr. 509/2011). Documentul se va prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta -Formularul 6. (din Ordin A.N.R.M.A.P.nr. 314/2010);5.Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 (evitarea conflictului de interese)-Formularul 7, la care s-a atasat Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante (Director: Adrian MEILOAICA, contabil sef: Daniela STOICA, 3.Responsabil viza CFP: Cornelia TUDORACHE, 4.Sef birou alimentatie: Ortanta NACHE, 5. Sef birou tehnic si aprovizionare: Nicoleta DULGHERU).6.Declaratie privind calitatea de participare la procedura-Formular 9 Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data depunerii ofertelor (emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produsele solicitate prin prezenta documentatie de atribuire. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.In etapa evaluarii ofertelor, ofertantul clasat pe primul loc, va prezenta, pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra de afaceri globala intr-o perioada anterioara care vizeaza cel mult ultimii 3 ani, In cazul in care operatorul economic este sustinut financiar de un tert se va prezenta si Angajamentul tertului sustinator financiar, conform art.186 din O.U.G nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, Declaratie privind echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare, Autorizatie sanitara veterinara de transport (in termenul de valabilitate, care sa acopere perioada contractului), a mijlocului/ mijloacelor de transport cu care vor fi livrate produsele ce vor face obiectul contractului, cu bifa pe rubrica: pentru congelare, In cazul in care operatorul economic este sustinut tehnic si profesional de un tert se va prezenta si Angajamentul tertului sustinator tehnic si profesional, conform art.190 din O.U.G nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare., Mostre ale produselor, solicitate in vederea dovedirii capacitatii tehnice a operatorului economic de a livra/produce produse similare celor care fac obiectul achizitiei in cauza. Certificate emise de organisme independente prin care se atesta faptul ca, operatorul economic respecta anumite standarde de asigurare a calitatii.exemplu: Sistem de management al sigurantei alimentului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.05.2012 15:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer