Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - contract de furnizare carne de pasare, peste si preparate din peste


Detaliu pentru invitatia numarul 325483
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI SECTOR 3
Numar invitatie: 325483/03.05.2012
Denumire contract: contract de furnizare carne de pasare, peste si preparate din peste
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI SECTOR 3Cod fiscal: 16762836, Adresa: B-dul 1 Decembrie 1918 nr.12-14, Bucuresti, Telefon: 0318058748, Fax: 0318058748
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: La sediul D.G.A.S.P.C. Sector 3, B-dul 1 Decembrie 1918 nr.12-14, sector 3, Bucuresti, Romania, cod postal: 032462, telefon: +40 213400270, fax: +40 213400270, persoana de contact: CRISTIAN OPRIS-(Registratura, parter, camera 15)
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul D.G.A.S.P.C. Sector 3, B-dul 1 Decembrie 1918 nr.12-14, sector 3, Bucuresti, etaj 1 , camera 23.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: contract de furnizare carne de pasare, peste si preparate din peste
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se solicita furnizarea produselor la fiecare centru din subordinea DGASPC Sector 3, saptamanal, pe baza de comanda
II.1.6) CPV: 15112000-6 - Carne de pasare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 200, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2000 lei, respectiv 1000 lei pentru IMM-uri.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 30zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se constituie conform prevederilor art.86 din HG nr.925/2006, respectiv: 1. Prin OP in cont RO17TREZ7035006XXX004666 deschis la Trezoreria Sector 3. Se va prezenta se exemplarul verde (in original) cu viza bancii. CIF autoritate contractanta - 16762836.2. Instrument de garantare emis conform legii de o societate bancara/asigurari in favoareaautoritatii contractanta conform formular 8 din sectiunea "formulare", care se va redacta in limba romana, sau insotita detraducere legalizata in limba romana pentru documentele redactate in alte state.Depozitul constituit va fi in lei, iar banca emitenta va avea sucursala/filiala pe teritoriul Romaniei.Pentru a beneficia de prevederile art.16 alin.(2) din Legea nr.346/2004, in cazul asociatilor, este nevoie ca toti asociatii sa faca dovada ca reprezinta IMM.Garantia de participare seva constiui numai in lei.In conformitate cu prevederile art.87, alin (1) dinHG nr.925/2006, autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta se afla in oricare din urmatoarele situatii: a. isi retrage ofertain perioada de valabilitate a acesteia;b. ofertasa fiind stabilita castigatoare nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c. oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuzasa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei;d. in cazul depunerii unei contestatii, in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului o suma calculata conform art.278, index 1, alin.(1), lit.(a) din OUG nr.34/2006, din garantia de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 2% din pretul contractului fara TVA, respectiv 1% in cazul IMM-uri.Modul de constituirea garantiei de buna executie : - scrisoare de garantie bancara/instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societatede asigurari conform art.90, alin (1) din HG nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea-formular A;Declaratie privind neicadrarea in prevedrile art.181 din OUG34/2006-formular B;
-Certificat de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat - eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice - copie certificata "conform, cu originalul" din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
-Certificat de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local - eliberat de Directia Fiscala Locala - copie certificata"conform cu originalul" din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; Persoanele juridice/fizice straine - documente care dovedesc o formade inregistrare/atestare, ori apartenenta din punct de vedere profesional la o grupare legal constituita si pot desfasura activitati ce fac obiectul achizitiei publice, in conformitate cu legislatia in vigoare din tara de origine a ofertantului-traducere certificata in limba romana.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - formular 3;Cerificat de participare la licitatie cu oferta independenta - formular 20;Ceclaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 - formular 13;(persoane care detin functii de decizie in cadrul DGASPC Sector 3): -director general - Florin Stefan Vasile;
-director economic - Andrei Dumitru;
-sef serviciu achizitii - Niculescu Ana. 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor) - se prezintacopie certificata "conform cu originalul".In acest caz ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita inainte detransmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, pentru conformitate, prezentarea documentului in original/copie legalizata;Persoanele juridice/fizice straine - documente care dovedesc o formade inregistrare/atestare, ori apartenenta din punct de vedere profesional la o grupare legal constituita si pot desfasura activitati ce fac obiectul achizitiei publice, in conformitate cu legislatia in vigoare din tara de origine a ofertantului-traducere certificata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa informatii generaleCerinta minima cifra medie de afaceri in domeniul aferent obiectului contractului, pe ultimii trei ani, trebuie sa fiede cel putin 300.000 lei;Valorile vor fi exprimate in lei si euro;, Informatii privind situatia economico-financiaraSituatiile financiare intocmite la 30.06.2011.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Certificate de conformitate/declaratii de conformitate(Legea nr, 150/2004 privind siguranta alimentelor; Directiva 2001/471 privind HACCP la prelucrarea carnii; HG nr.1196/2002 privind controlul oficial al alimentelor)., Declaratie privind dotarile specifice necesare pentru indeplinirea contractului1. Dovada ca ofertantul detine mijloace de transport autorizate de Serviciul pentru Siguranta Alimentelor din cadrul Directiei Sanitar-Veterinare Judetene la care se va atasa copie dupa dovada vizei anuale a DSV valabila pentru anul 2011/2012, pentru transportul produselor alimentare de origine animala.2. Dovada ca ofertantul detine spatii special amenajate pentru depozitare si/sau productie, dotate cu instalatii care asigura controlul conditiilor de temperatura, umiditate, ventilatie, etc., stabilite prin acte normative in vigoare., Prezentare mostreIn scopuldovedirii capacitatii de a livra produse similare, precum si conformitatii cu produselor solicitate, ofertantul va prezentacite o mostra gratuita, (minim 300 g), din fiecare produs ofertat.(Anexa 1, capitol furnizare lit.e din Ordin ANRMAP nr.509/2011), Lista principalelor livrari de produse efectuatein ultimii trei ani, continand valori, perioada de livrare; beneficiari indiferent daca sunt autoritati contractante sau clienti privati., Experienta similaraExperienta va fi dovedita prin prezentarea unui contract de furnizare preparate similare cu o valoare de minim 150.000lei. Certificarea sistemului de management de asigurare a calitatii-Se va prezenta dovada certificarii sistemului de management de asigurare a calitatii conform SR EN ISO 9001/2000, intr-un domeniu ce include si obiectul contractului , sau echivalentul acestuia asa cum se precizeaza la art.193 din OUG 34/2006.Se prezinta certificatul din care sa reiasa ca operatorul economic are implementat si mentine un sistem de management al sigurantei produsului alimentar SR EN ISO 22000:2005 (HACCP) sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: InS.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.05.2012 10:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer