Achizitie publica - CONTRACT DE FURNIZARE CARNE DE PORC REFRIGERATA DEGRESATA
Detaliu pentru invitatia numarul 346432
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 346432/09.05.2013
Denumire contract: CONTRACT DE FURNIZARE CARNE DE PORC REFRIGERATA DEGRESATA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCANTINA DE AJUTOR SOCIAL CONSTANTACod fiscal: 4514560, Adresa: str. petre romulus nr. 22 constanta, Constanta, Telefon: +40 0241661561, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. petre romulus nr. 22 constanta, Constanta, Romania, cod postal: 900696, telefon: +40 0241661561, fax: +40 0241661561, persoana de contact: ou daniela
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Autoritatii contractante: str.Petre Romulus nr.22 Loc.Constanta Jud.Constanta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT DE FURNIZARE CARNE DE PORC REFRIGERATA DEGRESATA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In urma estimarii valorii contractului de achizitie publica , s-a ajuns la o valoare de 70000 leipentru 12 luni- pana la 31.12.2013 valoarea estimata este de 46700 lei- pentru perioada de prelungire de 4 luni de la data expirarii duratei intiale valorea estimata este de 23300 leiOptiuni: art.6 HG 925/2006;46700-val.minima estimata a prezentei proceduri;70000-val.max.estimata+4 luni
II.1.6) CPV: 15113000-3 - Carne de porc (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 46, 700 - 70, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
DA. Cuantumul garantiei pentru participare este de 467 lei. Ofertantii pot beneficia de prevederile legii IMM urilor (Lg. 346/2004 ). Modalitatile de constituire a garantiei de participare sunt cele prevazute la art. 86, alin 1 din HG 925/2006 actualizata. Pentru plata garantiei de participare prin virament bancar contul este: RO59TREZ2315006XXX018915 , TREZORERIA CONSTANTA , dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel tarziu la data si ora stabilita pentru deschidere. Codul fiscal al autoritatii contractante este 4514560. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile la termenul limita de primire a ofertelor.Dovada constituirii garantiei de participare se va face cel tarziu in sedinta de deschidere a ofertelor ( art. 86, alin 6 din HG 925/2006 actualizata). Situatiile in care se va retine garantia de participare sunt cele prevazute in reglementarile legislative , respectiv art 87, alin 1 din HG 925/2006 actualizata si art. 278^1 din OUG 34/2006 actualizata.Dovada constituirii garantiei de participare va insoti oferta, neintroducandu-se in plicul exterior.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Echivalenta leu/alta valuta: curs leu/valuta comunicat de BNR cu 5 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Completarea si prezentarea in original a Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta( certificare de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordin presedinte ARNMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta ? Formular 11 ADeclaratie privind eligibilitatea (declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in disp.art.180din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Lg. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare)- Formularul 12 A;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Lg. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare)- Formularul 12 B;Prezentarea certificatului de atestare fiscala privind plata obligatiilor la Bugetulde stat din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Prezentarea certificatului de atestare fiscala privind plata obligatiilor la Bugetul local din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, legat de conflictul de interese cu completarea persoanelor ce detin functii de decizie la nivelul autoritatii contractanta ( legate de aceasta achizitie: KIRU SOFIANreprezentant Primaria Constanta, OU DANIELA si SINKA ANNA - CANTINA DE AJUTOR SOCIAL CONSTANTA) Persoane juridice/fizice romana ( prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului , din care rezulta obiectul de activitate al operatorului economic.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are codul CAEN asociat obiectului contractului.Nota: Certificatul constatator se depune in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" cu precizarea faptului ca, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea Certificatului constatator in original sau copie legalizata , pentru verificarea confirmitatii documentului depus in oferta.Certificatul constatator trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor.Persoane juridice/fizice straine - documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere din tara de origine , sub forma de traduceri legalizate in limba romana.romana.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrari , beneficiari , prezentarea a cel putin un contract in valoare totala de minim 46700 lei- Formular 12D, 2.Obligatia ofertantului de a dovedi ca depoziteaza corespunzator produsul care face obiectul contractului de furnizare Carne de porc, 3.Mostra de produsPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.05.2013 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.05.2013 08:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 31.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.05.2013 14:14