Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONTRACT DE FURNIZARE CARNE DE PUI


Detaliu pentru invitatia numarul 328959
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL DE PSIHIATRIE ELISABETA DOAMNA
Numar invitatie: 328959/08.06.2012
Denumire contract: CONTRACT DE FURNIZARE CARNE DE PUI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL DE PSIHIATRIE ELISABETA DOAMNACod fiscal: 3264511, Adresa: STR. TRAIAN NR. 290, Galati, Telefon: 0236477228, Fax: 0236477228
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IN SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT DE FURNIZARE CARNE DE PUI
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: LOT 1 = 4000 KG PANA LA 31.12.2012 SI 2000 KG CANTITATE SUPLIMENTATA PE 4 LUNI IN ANUL 2013VALOAREA MINIMA ESTIMATA PANA LA 31.12.2012 ESTE DE 44000 LEI SI VALOAREA MAXIMA ESTIMATA ESTE DE 66000 LEI.LOT 2 = 4000 KG PANA LA 31.12.2012 SI 2000 KG CANTITATE SUPLIMENTATA PE 4 LUNI IN ANUL 2013VALOAREA MINIMA ESTIMATA PANA LA 31.12.2012 ESTE DE 44000 LEI SI VALOAREA MAXIMA ESTIMATA ESTE DE 66000 LEI.suplimentari conf. prevederilor art.6 alin.3 din HG 925/2006valoarea minimaeste valoarea estimatain functie de care se vor elabora si evalua ofertele, iar valoarea maximareprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari pentru primele 4 luni ale anului 2013.
II.1.6) CPV: 15112130-6 - Carne de pui (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 132, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1% din valoarea estimata fara TVA a fiecarui lot in parte exprimat in lei : LOT 1- 440 lei, LOT 2- 440 lei, Garantia se va constitui numai pentru loturile la care se participa.Modul de constituire a garantiei de participare: se constituie conform art. 86 alin. 1 din HG 925/2006Cont pentru depunere este: RO34TREZ3065006XXX010835 deschis la Trezoreria Galati.Perioada de valabilitate va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei conf. art, 43^1 din OUG34/2006.Ofertantii care se incadreaza in categoria IMM au dreptul cf. Legii nr. 346/2004, de a const.doar 50% din G.P.(formularul L).In conformitate art.278^1 din OUG 34/2006 actualizata in masura in care Consiliul respinge contestatia, A.C. va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului intre 63000lei si 420000lei inclusiv - 1% din aceasta valoare.
Garantie de buna executie
5 % din valoarea fara TVA a contractului, rezultataModul de constituire: a) scrisoare de garantie bancara, Formular M.b) ordin de plata, cu viza de confirmare a bancii emitente, in contul autoritatii contractante cont nr. RO34TREZ3065006XXX010835 deschis la Trezoreria Galati.- Restituirea garantiei de buna executie a contractului se face in termen de cel mult 14 zile de la data platii facturii finale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Eligibilitatea ofertantului- Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu art. 180 din OUG nr. 34/2006 completata conform formularului A din Sectiunea formulareNeincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 -Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 completata conform formularului B din Sectiunea formulare.Participarea la licitatie cu oferta independentaSe solicita prezentarea certificatului constituit ca anexa la Ordinul nr. 314/12.10.2010 al A.N.R.M.A.P., completat in conformitate cu Formularul O din Sectiunea formulareNeincadrarea in situatiile prevazute la art. 69¹ din OUG nr. 34/2006 -Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69¹ din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioarePersoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii deatribuire sunt: Manager- ec. Sandu Doina Zizi, director medical-dr. Drasovean Mariana Gabriela, director fin-cont. ec. Mitrea Gabriela TatianaMembrii comisiei de evaluare: jurist Rotaru Mia, sing. Carastoian Georgeta, ref.Daju Violeta, as. diet. Dumitrascu Georgeta, as. diet. Isac Diana. Se solicita completarea formularului T din sectiunea FormulareDeclaratie privind calitatea de participant la procedura - se completeaza formularul D; Sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Cerificat constatator( copie marcata conform cu originalul) emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial cu cel mult 60 de zileinainte de data deschiderii ofertelor din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.Inainte detransmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicitat ofertantului clasat pe primul loc saprezinte certificatul constatator in original sau copie legalizata.Aviz sanitar de functionare al unitatii ? copie valabila la data deschiderii ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Aviz sanitar veterinar pentru masinile de transport marfa
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: FISIER ATASAT IN SEAP, EMAIL, SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.06.2012 07:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer