Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare ?Carne de vita si carne de porc?


Detaliu pentru invitatia numarul 340621
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI ALBA
Numar invitatie: 340621/05.12.2012
Denumire contract: Contract de furnizare ?Carne de vita si carne de porc?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI ALBACod fiscal: 9266163, Adresa: Str. Mihai Viteazu, Nr. 2, Alba Iulia, jud. Alba, Alba Iulia, Telefon: 0258818266, Fax: 0258817037
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Mihai Viteazu, Nr. 2, Alba Iulia, jud. Alba, Alba Iulia, Romania, cod postal: 510111, telefon: +40 0258818266, fax: +40 0258817037, persoana de contact: Mircea Alion
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Deschiderea ofertelor va avea loc in sala de sedinte a complexului Arnsberg, str. Mihai Viteazu, nr.2, Alba Iulia
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare ?Carne de vita si carne de porc?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 6
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizare ?Carne de vita si porc? la unitatile din cadrul D.G.A.S.P.C. Alba
II.1.6) CPV: 15113000-3 - Carne de porc (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 88, 031 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 1, 5% din valoarea maxima estimata a acordului cadru.Valoarea garantiei de participare este in suma fixa de :1.320 lei.In cazul unei contestatii, in masura in care Consiliul respinge contestatia, A.C. va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu val. estimata a acordului cadru ( 1% din aceasta valoare). -conf. art. 278^1 din OUG 34/2006Modul de constituire al garantiei de participare: conform art. 86, alin.1 din HG 925/2006 sau con fart 86, alin 5 din HG 925/2006.Contul in care se poate face depunerea garantiei de participare este: RO08TREZ0025006XXX000178 deschis la Trezoreria Alba Iulia.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita de primire a ofertelor.In cazul I.M.M. ? urilor pentru obtinerea reducerii de 50% din cuantumul garantiei de participare, conform prevederilor Legii nr. 346/2004, art. 7 (modificat prin O.G. nr. 27/2006), incadrarea in plafoanele referitoare la numarul mediu anual de salariati, cifra de afaceri anuala neta si activele totale se stabilesc pe baza unei declaratii pe propria raspundere a reprezentantului/reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderilor interesate in incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform modelului prevazut in anexele nr. 1 si 2 din O.U.G. 27/2006. Aceste declaratii se anexeaza la dovada garantiei de participare si se depun odata cu oferta.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie anexata/atasata la coletul cu oferta.
Garantie de buna executie
Conform Hot. 1045/19 octombrie 2011, art. 90 alin 1 din HG 925/2006. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoareaaferenta fiecarui contract subsecvent atribuit.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind situatia personala a ofertantului - Completarea formularului: Informatii generale din Sectiunea Formulare anexata prezentei documentatii.2. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta - Completarea formularului Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta din Sectiunea Formulare anexata prezentei documentatii.3. Declaratii privind eligibilitatea - Declaratie privind eligibilitatea ofertantului din Sectiunea Formulare anexata prezentei documentatii.4. Declaratie privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale si de stat - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 din Sectiunea Formulare anexata prezentei documentatii.Declaratia va fi insotita in mod obligatoriu de urmatoarele documente: ?Certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice Judetene care sa ateste ca societatea nu are datorii catre stat.?Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local emis de Primarie, care sa ateste ca societatea nu are datorii la bugetul local.Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificatele se prezinta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Operatorul economic care prezinta certificate care au inscrise datorii la buget vor fi declarati respinsi, cu exceptia operatorilor economici care prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.5. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, cu mentiunea ca persoanele care detin functii de decizie sunt: Director General Prof. Chirila Sorin Valerian, Contabil Sef Cristea Gheorghe, Sef Serviciu Achizitii, Patrimoniu, Tehnic si Administrativ Ec. Alion Mircea, Jr. Ovidiu Mandroc ? Sef Birou juridic, iar persoanele cu functie de decizie din cadrul Consiliului Judetean Alba sunt: Ion Dumitrel ? Presedintele Consiliului Judetean Alba, Cucui Alin Florin ? vicepresedinte, Roman Florin Claudiu ? vicepresedinte; Hurbean Mariana - Secretar al CJ Alba; Marian Florin Aitai ? Director executiv; Dan Mihai Popescu - Director executiv; Opruta Elena - Director executiv adjunct. Consilieri judeteni: Bibolar Horatiu Mugur; Cenusa Marin; Chiriac Raul Dumitru; Cira Grigorescu Gabriel; Cojocaru Igor; Cretu Simion; Daramus Eugenia Marcela; Dirzu Ioan; Dragosin Petru Romi; Filipescu Cornel; Fulea Dumitru; Fulea Ioan; Florea Ioan; Hategan Marius Nicolae; Ivinis Gheorghe Ioan; Marincas Ion; Mihai Nicusor Mircea; Mocan Angelica Elisabeta; Morar Lucian Mihai; Narita Virgil Nicolae;Oltean Ioan; Pasca Cristian Dan; Popa Romul; Pusca Nicolae; Racuci Claudiu Vasile; Sandea Dorin Gheorghe; Simion Marcel; Stan Marcel Ioan; Tatar Virgil; Truta Nicolae. A. Persoane juridice/fizice romane1. Cerinta obligatorie: - Prezentarea unor documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare- certificatul constatator emis de O.R.C. Certificatul se va prezenta in original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Inainte de comunicarea rezultatului procedurii, ofertantul aflat pe primul loc are obligatia de a prezenta autoritatii contractante certificatul constatator in original sau copie legalizata pentru verificarea conformitatii cu cel depus in oferta.2. Cerinta obligatorie: - Autorizatia sanitara de functionare - vizata la zi, valabila la data deschiderii ofertelorB. Persoane juridice /fizice straine - Cerinta obligatorie: - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (traducere legalizata)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Detinerea (dotare / inchiriere / alte forme de punere la dispozitie) a cel putin doua autovehicule pentru transport carne (cu regim termic) autorizate dpdv sanitar-veterinar. Se vor prezenta cel putin doua autorizatii sanitar-veterinare de transport carnesi produse din carne pentru doua autovehicule din dotare, insotite de certificatele de inmatriculare. ? conform Ord. 210/2006 ? cap V, lit. 3, Se completeaza formularul Declaratie privind Lista principalelor livrari, efectuate in ultimii trei ani din Sectiunea Formulare anexata prezentei documentatii. Contractele similare efectuate in ultimii 3 ani trebuie sa aiba o valoare cumulata totala, fara TVA de minim: 19.807 lei sau echivalentul in euro. Pentru echivalenta leu/euro se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.Se vor prezenta in copie xerox cel mult 3 contracte similare de produse livrate in ultimii 3 ani.Livrarile de produse se pot confirma si prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. (conf art. 188 (1), lit. a) din OUG 34/2006
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se poate obtine de la sediul autoritatii contractante sau on line pe www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.12.2012 11:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer