Achizitie publica - Contract de furnizare ?Carne de vita si carne de porc?
Detaliu pentru invitatia numarul 340621
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340621/05.12.2012
Denumire contract: Contract de furnizare ?Carne de vita si carne de porc?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI ALBACod fiscal: 9266163, Adresa: Str. Mihai Viteazu, Nr. 2, Alba Iulia, jud. Alba, Alba Iulia, Telefon: 0258818266, Fax: 0258817037
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Mihai Viteazu, Nr. 2, Alba Iulia, jud. Alba, Alba Iulia, Romania, cod postal: 510111, telefon: +40 0258818266, fax: +40 0258817037, persoana de contact: Mircea Alion
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Deschiderea ofertelor va avea loc in sala de sedinte a complexului Arnsberg, str. Mihai Viteazu, nr.2, Alba Iulia
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare ?Carne de vita si carne de porc?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 6
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizare ?Carne de vita si porc? la unitatile din cadrul D.G.A.S.P.C. Alba
II.1.6) CPV: 15113000-3 - Carne de porc (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 88, 031 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 1, 5% din valoarea maxima estimata a acordului cadru.Valoarea garantiei de participare este in suma fixa de :1.320 lei.In cazul unei contestatii, in masura in care Consiliul respinge contestatia, A.C. va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu val. estimata a acordului cadru ( 1% din aceasta valoare). -conf. art. 278^1 din OUG 34/2006Modul de constituire al garantiei de participare: conform art. 86, alin.1 din HG 925/2006 sau con fart 86, alin 5 din HG 925/2006.Contul in care se poate face depunerea garantiei de participare este: RO08TREZ0025006XXX000178 deschis la Trezoreria Alba Iulia.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita de primire a ofertelor.In cazul I.M.M. ? urilor pentru obtinerea reducerii de 50% din cuantumul garantiei de participare, conform prevederilor Legii nr. 346/2004, art. 7 (modificat prin O.G. nr. 27/2006), incadrarea in plafoanele referitoare la numarul mediu anual de salariati, cifra de afaceri anuala neta si activele totale se stabilesc pe baza unei declaratii pe propria raspundere a reprezentantului/reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderilor interesate in incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform modelului prevazut in anexele nr. 1 si 2 din O.U.G. 27/2006. Aceste declaratii se anexeaza la dovada garantiei de participare si se depun odata cu oferta.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie anexata/atasata la coletul cu oferta.
Garantie de buna executie
Conform Hot. 1045/19 octombrie 2011, art. 90 alin 1 din HG 925/2006. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoareaaferenta fiecarui contract subsecvent atribuit.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Detinerea (dotare / inchiriere / alte forme de punere la dispozitie) a cel putin doua autovehicule pentru transport carne (cu regim termic) autorizate dpdv sanitar-veterinar. Se vor prezenta cel putin doua autorizatii sanitar-veterinare de transport carnesi produse din carne pentru doua autovehicule din dotare, insotite de certificatele de inmatriculare. ? conform Ord. 210/2006 ? cap V, lit. 3, Se completeaza formularul Declaratie privind Lista principalelor livrari, efectuate in ultimii trei ani din Sectiunea Formulare anexata prezentei documentatii. Contractele similare efectuate in ultimii 3 ani trebuie sa aiba o valoare cumulata totala, fara TVA de minim: 19.807 lei sau echivalentul in euro. Pentru echivalenta leu/euro se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.Se vor prezenta in copie xerox cel mult 3 contracte similare de produse livrate in ultimii 3 ani.Livrarile de produse se pot confirma si prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. (conf art. 188 (1), lit. a) din OUG 34/2006
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se poate obtine de la sediul autoritatii contractante sau on line pe www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.12.2012 11:38