Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare ?Carne porc, pui, oase afumate si preparate din carne?


Detaliu pentru invitatia numarul 346977
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI ALBA
Numar invitatie: 346977/20.05.2013
Denumire contract: Contract de furnizare ?Carne porc, pui, oase afumate si preparate din carne?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI ALBACod fiscal: 9266163, Adresa: Str. Mihai Viteazu, Nr. 2, Alba Iulia, jud. Alba, Alba Iulia, Telefon: 0258818266, Fax: 0258817037
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Mihai Viteazu, Nr. 2, Alba Iulia, jud. Alba, Alba Iulia, Romania, cod postal: 510111, telefon: +40 0258818266, fax: +40 0258817037, persoana de contact: Mircea Alion
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Deschiderea ofertelor va avea loc in sala de sedinte a Complexului Arnsberg, str. Mihai Viteazu, nr.2, Alba Iulia
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare ?Carne porc, pui, oase afumate si preparate din carne?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizare ?Carne porc, pui, oase afumate si preparate din carne? la unitatile din cadrul D.G.A.S.P.C. Alba
II.1.6) CPV: 15113000-3 - Carne de porc (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 232, 800 - 465, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 1, 5% din valoarea maxima estimata a acordului cadru.Valoarea garantiei de participare este in suma fixa, in functie de lotul ofertat de: - Lotul 1:2.703 lei- Lotul 2:2.425 lei- Lotul 3:1.855 leiValoarea totala a garantiei de participare este de: 6.983 leiModul de constituire al garantiei de participare: conform art. 86, alin.1 din HG 925/2006 sau con fart 86, alin 5 din HG 925/2006.Contul in care se poate face depunerea garantiei de participare este: RO08TREZ0025006XXX000178 deschis la Trezoreria Alba Iulia.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data de 29.04.2013. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul I.M.M. ? urilor pentru obtinerea reducerii de 50% din cuantumul garantiei de participare, conform prevederilor Legii nr. 346/2004, art. 7 (modificat prin O.G. nr. 27/2006), incadrarea in plafoanele referitoare la numarul mediu anual de salariati, cifra de afaceri anuala neta si activele totale se stabilesc pe baza unei declaratii pe propria raspundere a reprezentantului/reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderilor interesate in incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform modelului prevazut in anexele nr. 1 si 2 din O.U.G. 27/2006. Aceste declaratii se anexeaza la dovada garantiei de participare si se depun odata cu oferta.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind situatia personala a ofertantului - Completarea formularului: Informatii generale din Sectiunea Formulare anexata prezentei documentatii.2. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta - Completarea formularului Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta din Sectiunea Formulare anexata prezentei documentatii.3. Declaratii privind eligibilitatea- Declaratie privind eligibilitatea ofertantului din Sectiunea Formulare anexata prezentei documentatii.4. Declaratie privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale si de stat - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 din Sectiunea Formulare anexata prezentei documentatii.Declaratia va fi insotita in mod obligatoriu de urmatoarele documente: ? Certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice Judetene care sa ateste ca societatea nu are datorii catre stat.? Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local emis de Primarie, care sa ateste ca societatea nu are datorii la bugetul local.Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificatele se prezinta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Operatorul economic care prezinta certificate care au inscrise datorii la buget vor fi declarati respinsi, cu exceptia operatorilor economici care prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.5. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, cu mentiunea ca persoanele care detin functie de decizie sunt Director General Prof. Chirila Sorin Valerian, Ec. Gheorghe Cristea ? Contabil Sef, Ec. Mircea Alion -Sef Serviciu Achizitii, Patrimoniu, Tehnic si Administrativ, Jr. Ovidiu Mandroc ? Consilier Juridic, Ec. Dana Lupea ?insp.de specialit, Ec. Diana Nascu ? insp.de specialit. 1. Persoane juridice/fizice romane - Cerinta obligatorie: - Prezentarea unor documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare- certificatul constatator emis de O.R.C. Certificatul se va prezenta in original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Inainte de comunicarea rezultatului procedurii, ofertantul aflat pe primul loc are obligatia de a prezenta autoritatii contractante certificatul constatator in original sau copie legalizata pentru verificarea conformitatii cu cel depus in oferta.2. Persoane juridice /fizice straine - Cerinta obligatorie: - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (traducere legalizata)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Detinerea (dotare / inchiriere / alte forme de punere la dispozitie) a cel putin doua autovehicule pentru transport carne (cu regim termic) autorizate. Prezentarea a cel putin doua autorizatii de transport carnesi produse din carne pentru doua autovehicule din dotare. Autorizatia sanitar-veterinara a mijloacelor de transport trebuie sa fie emisa in conformitate cu Ordinul 57/2010 si Ordinul 11/2008, cu modif. si completarile ulterioare, al A.N.S.V.S.A., Se completeaza formularul Declaratie privind Lista principalelor livrari, realizate in ultimii trei ani din Sectiunea Formulare anexata prezentei documentatii. Se solicita prezentarea a cel putin un contr sau a unui nr max de 3 contr realizate in ultimii 3 ani cu o valoare totala, fara TVA, in functie de lotul ofertat, de minim: - Lot 1:40.548 lei- Lot 2:36.387 lei- Lot 3:27.825 leisau echivalentul in euro.Pentru echivalenta leu/euro se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.Livrarile de produse se pot confirma prin prezentarea copiilor xerox dupa contracte sau prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. (conf art. 188 (1), lit. a) din OUG 34/2006.Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. sau sediul D.G.A.S.P.C. Alba
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.05.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.05.2013 13:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer