Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare carne si preparate din carne


Detaliu pentru invitatia numarul 357383
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MINISTERUL APARARII - U.M.02275 BALTATESTI
Numar invitatie: 357383/06.02.2014
Denumire contract: Contract de furnizare carne si preparate din carne
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL APARARII - U.M.02275 BALTATESTICod fiscal: 6247787, Adresa: STR.FLORILOR, NR.63, Baltatesti, Telefon: +40 0233244017, Fax: +40 0233244077
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Florilor, nr.63, loc.Baltatesti, jud. Neamt, Romania, cod postal: 617025, telefon: +40 0233244017, fax: +40 0233244077, persoana de contact: MARIANA MANOLACHE, ASTEFANIEI SERGIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul U.M.02275, Str.Florilor, nr.63, loc.Baltatesti, jud. Neamt
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare carne si preparate din carne
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Valoarea estimata a contractului: 530725leiValoarea estimata a contractului cu posibilele suplimentari :583797, 5leiValoarea estimata minima a intervalului reprezinta valoarea estimata pana la data de 31.12.2014(valoarea estimata a prezentei proceduri in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata globala ce va cuprinde si valoarea suplimentarilor).Optiuni: Aplicare prevederi art.6, alin.(3) din HG nr. 925/2006
II.1.6) CPV: 15111200-1 - Carne de manzat (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 530, 725 - 583, 797.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este stabilita pe fiecare lot in parte in anexa B. Se constituie, cf.art.86 alin.(1) din H.G.925/2006, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantie emis de o societate bancara ori de asigurari; poate fi constituita si prin depunerea de numerar la casieria unitatii. Pt.IMM-uri poate fi constituita in cuantum de 50%. In acest caz dovada constituirii garantiei va fi insotita de Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM. Garantia trebuie sa fie irevocabila si emisa in favoarea U.M.02275.Perioada de valabilitate a garantiei va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei.Aut.contr.are dreptul de a retine garantia, atunci cand ofertantul: isi retrage oferta, in perioada de valabilitate a acesteia; oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei; ofertantul a contestat un act al autoritatii contractante la C.N.S.C. iar Consiliul respinge contestatia (suma retinuta se va calcula cf.prev.art. 278^1 alin.(1) O.U.G.34/2006). In cazul in care ofertantul opteaza pentru costitituirea garantiei sub forma scrisorii de garantie bancara, acest document va fi intocmit conform model Formular F.8.Viramentul bancar in favoarea U.M.02275, in contul RO17TREZ4935005XXX001343 deschis la Trezoreria Tg.Nt. Dovada constituirii garantiei va fi prezentata in original, la vedere. Dovada se prezinta pana cel tarziu la data si ora deschiderii ofertelor. Din dovada constituirii garantiei trebuie sa reiasa loturile pentru care a fost constituita.Oferta va fi respinsa daca nu este insotita de garantia de participare. In cazul constituirii acesteia in alta moneda, echivalenta leu/alta valuta va fi facuta la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
a)Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare: Garantia de buna executie este de 10% din pretul contractului de furnizare, fara T.V.A.Ofertantul castigator care a facut dovada incadrarii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, poate constitui garantia de buna executie in cuantum de 5% din pretul contractului de furnizare, fara T.V.A.;b) Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare: Garantia de buna executie va fi exprimata in lei si se poate constitui conform art.90 alin.(1) si (3) din HG 925/2006.Garantia de buna executie se constituie in termen de 5 zile de la semnarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180 si 181 din ordonanta de urgenta nr. 34/2006.Cerinta obligatorie: Prezentarea unei declaratii privind situatia personala a operatorului economic ? Formular F.1.Declaratia va fi prezentata si de tertul sustinator, privind art.180 si art. 181 lit.a), c)indice 1 si d), daca este cazul.2. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Cerinta obligatorie: Prezentarea unei declaratii ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? ? Formular F.13.In conformitate cu prevederile Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/ 12.10.2010 , ofertantii trebuie sa completeze o declaratie pe propria raspundere prin care sa certifice faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta .3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69^1.Cerinta obligatorie: Se va completa Formularul F.2.Declaratia va fi prezentata si de tertul sustinator, de subcontractanti, daca este cazul. In cazul in care exista oferta comuna aceasta declaratie va fi depusa de fiecare membru al asocierii.4. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidatCerinta obligatorie: Prezentarea Certificatului de atestare fiscala pentru persoane juridice, privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local.Cerinta obligatorie: Prezentarea Certificatului de atestare fiscala pentru persoane juridice privind obligatiile de plata catre bugetul de stat.Din certificate trebuie sa reiasa ca nu sunt datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.In cazul in care procedura de emitere a certificatelor de atestare fiscala nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere conform art. 11 alin.(4) din H.G. nr. 925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art. 9 alin.(3) din Ordinul nr. 509/2011.Neindeplinirea obligatiilor de plata impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Vor fi exclusi de la procedura de achizitie ofertantii care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180, 181, 69^1 precum si ofertantii care nu respecta prevederile art. 46 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele de calificare solicitate de autoritatea contractanta: certificatele constatatoare pot fi depuse in oricare din formele: original/copie legalizata/copie conform cu originalul; autoritatea contractanta va solicita ofertantului castigator, inainte de comunicarea rezultatului procedurii si in situatia in care acesta a depus certificatele in copie conform cu originalul, de a depune pentru conformitate inscrisurile solicitate in original sau copie legalizata.Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Ichimoae Florin, Ghinea Marius, Baciu Maria, Manolache Mariana, Filioreanu Paulina, Pasoi Nicoleta, Astefaniei Sergiu, Lungu Luigi. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta.Cerinta obligatorie: Prezentarea Certificatului constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, din care sa rezulte informatiile reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor .Documentele de calificare solicitate pot fi depuse in oricare din formele : original/copie legalizata/copie conform cu originalul; autoritatea contractanta va solicita ofertantului castigator, inainte de comunicarea rezultatului procedurii si insituatia in care acesta a depus certificatele in copie conform cu originalul, de a depune pentru conformitate inscrisurile solicitate in original sau copie legalizata.Operatorul economic trebuie sa dispuna de autorizatii emise de organismele abilitate cu privire la respectarea regulilor sanitare si sanitar-veterinare : - autorizatie sanitara de functionare, emisa in conformitate cu Ordinul Ministerului Sanatatii nr. 1030/ 2009, cu modificarile si completarile ulterioare, in copie, valabila la data limita de depunere a ofertelor;
- autorizatie sanitara-veterinara a activitatii, emisa in conformitate cu Ordinul A.N.S.V.S.A. nr. 57/ 2010 si nr. 111/ 2008, cu modificarile si completarile ulterioare, in copie, valabila la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara: cerinte minime pe care ofertantul trebuie sa le indeplineasca pentru a fi considerat calificat ? Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani de activitate (2011, 2012, 2013): minim valoarea indicata: 40000 lei - lot nr.1, 64000 lei - lot nr.2, 27200lei - lot nr.3, 112000 lei - lot nr.4, 39000 lei - lot nr.5, 9800 lei - lot nr.6, 12000 lei - lot nr.7, 25500 lei - lot nr.8, 70200 lei - lot nr.9, 105000 lei- lot nr.10, 5100 lei - lot nr.11, 9000 lei - lot nr.12, 8500 lei - lot nr.13, 28000lei - lot nr.14, 20400 lei - lot nr.15, 14400 lei - lot nr.16, 12000 lei - lot nr.17, 13200 lei - lot nr.18, 11000 lei - lot nr.19, 12500 lei - lot nr.20, 7800 lei- lot nr.21, 14000 lei - lot nr.22, 16100 lei - lot nr.23, 5600 lei- lot nr.24, 1000 lei - lot nr.25, 18900lei - lot nr.26, 11000 lei - lot nr.27, 12250 lei - lot nr.28, 8750 lei - lot nr.29, 10000 lei - lot nr.30, 5700 lei - lot nr.31, 6900 lei - lot nr.32, 7000 lei - lot nr.33, 4400lei - lot nr.34, 4800 lei - lot nr.35, 10250 lei -lot nr.36, 12000 lei - lot nr.37, 13500 lei - lot nr.38, 15000 lei - lot nr.39, 15000 lei - lot nr.40, 9000 lei- lot nr.41, 5600 lei - lot nr.42, 7200 lei - lot nr.43, 10000 lei- lot nr.44, 11500 lei - lot nr.45, 9600lei - lot nr.46, 11100 lei - lot nr.47, 52700 lei - lot nr.48, 45900 lei - lot nr.49, 21700 lei - lot nr.50, 2400 lei - lot nr.51, 36000 lei - lot nr.52.Valorile vor fi exprimate in lei/euro mediu anual comunicat de BNR pentru anii respectivi.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro sau lei vor utiliza cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte. Cuantumurile cifrei de afaceri globale medii reprezinta cerinta minima de calificare si in temeiul prevederilor art. 36 alin.(1) lit.b din HG 925/2006, neindeplinirea acesteia conduce la considerarea ofertelor ca fiind inacceptabile.Prezentarea declaratiei privind media cifrei de afaceri globala realizata in ultimii 3 ani. Operatorul economic va face dovada indeplinirii cifrei de afaceri prin prezentarea oricaror documente de care dispune.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Autorizatie sanitara-veterinara a mijlocului de transport, emisa in conformitate cu Ordinul A.N.S.V.S.A. nr. 57/2010 si nr. 111/2008, cu modificarile si completarile ulterioare, in copie, valabila la data limita de depunere a ofertelor. Ofertantul va face dovada ca are implementat si mentine un sistem de management al calitatii ? standard de asigurare a calitatii ISO 9001/ 2008 sau alte documente echivalente.Certificatele de mai sus trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care operatorul este in curs de certificare, ofertantul va dovedi ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.Documentele pot fi depuse in oricare din formele : original/copie legalizata/copie conform cu originalul.Imposibilitatea demonstrarii implementarii standardului (sau echivalentului) solicitate atrage excluderea ofertantului de la procedura pentru atribuirea contractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.02.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.02.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 06.02.2014 12:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer