Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare carne si produse din carne


Detaliu pentru invitatia numarul 327232
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Ministerul Apararii - Spitalul Militar de Urgenta "Dr. Constantin Papilian"Cluj-Napoca (U.M 02454)
Numar invitatie: 327232/18.05.2012
Denumire contract: Contract de furnizare carne si produse din carne
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Apararii - Spitalul Militar de Urgenta "Dr. Constantin Papilian"Cluj-Napoca (U.M 02454)Cod fiscal: 5399442, Adresa: Str.Gral.TRAIAN MOSOIU, nr.22, Cluj-Napoca, Telefon: 0264-598888, Fax: 0264-598888
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare carne si produse din carne
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de carne si produse de carne conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 15112130-6 - Carne de pui (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 254, 670 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este specificat in sectiunea ?Loturi? pentru fiecare lot in parte, reprezentand 1% din valoarea estimata fara TVA pentru fiecare lot in parte.Valabilitatea garantiei este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Constituirea garantiei de participare se poate face prin: - prin virament bancar in contul autoritatii contractante nr. RO66TREZ2165005XXX006868deschis la Trezoreria Cluj- printr-un instrument de garantareemis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire;
- In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata si incarcata in SEAPcu documentele de calificare pana cel tarziu la data stabilita in SEAP, iar originalul se va depune la sediul autoritatii contractantepana la data stabilita in SEAP , orele 15.00. Garantia de participare va fi insotita de un document in care se vor specifica loturile pentru care a fost constituita.Ofertantii care dovedesc prin documente statutul de I.M.M. beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei pentru participare (art. 16 din Legea 346/2004).In cazul in care ofertantii care constituie garantia de participare in calitate de IMM (50% din valoarea garantiei de participare) nu fac dovada ca sunt IMM, ofertele vor fi respinse la deschidere.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie 5% din pretul contractului(fara TVA) ce va fi atribuit;Modul de constituire a garantie de buna executie: - printr-un instrument de garantareemis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, si va reprezenta anexa la contract- cu ordin de plata in contul autoritatii contractante nr. RO 66TREZ2165005XXX006868 deschis la Trezoreria Cluj;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie de eligibilitate - formular 1. 2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181-formular 2 3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-formular 3. 4.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 - formular 4Conducerea spitalului: Comandant: Col.dr. Coste Camilio VictorDirector financiar contabil: Lt.col.ec.Ardelean FlorinDirector medical: Col.dr. Baltaru Doina5.Certificat de atestare fiscala (inclusiv privind plata contributiilor sociale) pentru persoane juridice, eliberat de ministerul Finantelor Publice sau unitatile sale subordonate, care au calitatea de creditor bugetar.- copie conform cu originalul - din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. 6.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie (Consiliul Local)- Copie conform cu originalul - din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.8.Informatii generale 1.Certificat constatator (copie) cu anexele vizate la zi, emise de Oficiul Registrului Comertuluidin care sa rezulte ca : domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. - copie "conform cu originalul". 2.Autorizatia sanitara de functionare ? emisa de Ministerul Sanatatii ? Directia de Sanatate Publica.Acest document se solicita in baza prevederilor H.G.573/2002 ? Anexa 2- copie "conform cu originalul".3.Dovada autorizarii pt.receptie si livrare de produse alimentare sub forma documentului de inregistrare sanitara veterinara si pentru siguranta alimentelor emisa de ? Autoritatea nationala Sanitar Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor - Directia Sanitar Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor.Acest document se solicita in baza prevederilor H.G.573/2002 ? Anexa 3-copie "conform cu originalul"
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Certificarea conformitatii marfurilor precum si certificarea faptului ca sunt adecvate pentru consum uman prin prezentarea Declaratiei de conformitate., Operatorii economici vor depune mostrele la sediul autoritatii contractante pana la data stabilita in SEAP (neprezentarea mostrelor va duce la descalificarea ofertantului). Mostrele vor fi prezentate in ambalajul original al producatorului.Se vor prezenta mostre doar pentru loturile 1, 2, 5, 6, 7, 9, pentru celelalte nefiind necesara prezentarea de mostre.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: In SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 17.05.2012 14:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer