Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare carne si produse din carne


Detaliu pentru invitatia numarul 351586
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL DE URGENTA AL MAI "PROF. DR. DIMITRIE GEROTA"BUCURESTI
Numar invitatie: 351586/31.07.2013
Denumire contract: Contract de furnizare carne si produse din carne
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL DE URGENTA AL MAI "PROF. DR. DIMITRIE GEROTA"BUCURESTICod fiscal: 4283767, Adresa: Str. Vasile Vasilievici Stroescu , nr. 29-31, sector 2, Bucuresti, Telefon: +40 2523334/ +40 2522692, Fax: +40 2522829
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Vasile Vasilievici Stroescu , nr. 29-31, sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 021373, telefon: +40 2523334/ +40 2522692, fax: +40 2522829, persoana de contact: ELENA CRISTACHE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Vasile Vasilievici Stroescu , nr. 29-31, sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 021373, telefon: +40 2523334/ +40 2522692, fax: +40 2522829, persoana de contact: ELENA CRISTACHE
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare carne si produse din carne
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 8
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: LOT1 Carne vita carcasa- locatia BucurestiLOT2 Pulpa vita fara os ? locatia BusteniLOT3 Carne porc carcasa ? locatia BucurestiLOT4 Pulpa de porc fara os ? locatia BusteniLOT5 Carne pasare ? locatia BucurestiLOT6 Carne pasare - locatia BusteniLOT7 Piept de pui dezosat ? locatia BusteniLOT8 Ficat de pasare ? locatia BucurestiLOT9 Ficat de pasare ? locatia BusteniLOT10 Ficat de porc ? locatia BusteniLOT11 Inima de porc ? locatia BusteniLOT12 Sunca presata - locatia BusteniLOT13 Costita ? locatia BucurestiLOT14 Costita ? locatia BusteniLOT15 Carnati ? locatia Busteni
II.1.6) CPV: 15110000-2 - Carne (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 309, 000 - 376, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
AC solicita garantie de participare (Formulardin Sectiunea formulare)in cuantum de(1%): Lot1=720 lei, lot2=400lei, lot3=600lei, lot4=300lei, lot5=280lei, lot6=280lei, lot7=400lei, lot8=30lei, lot9=30 lei, lot10=42lei, lot11=42lei, lot12=240lei, lot13=108lei, lot14=108lei, lot15=180leiConstituirea garantiei se va realiza prin una din formele: 1)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, in original;2)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, in original, asa cum rezulta din prevederile art.90 din HG 925/2006;3)ordin de plata cu semnatura si stampila in contul RO17TREZ7025005XXX007106;4)prin depuneri la casieria unitatii, pentru fiecare lot ofertat.Garantia de participare va avea perioada de valabilitate cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei ? 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Nota: In cazul IMM-urilor, o data cu prezentarea garantiei se va face obligatoriu si dovada incadrarii in aceasta categorie, printr-o declaratie pe propria raspundere, conform anexei nr.1 la Legea 346/2004.In instrumentul de garantare se va mentiona si posibilitatea retinerii acesteia in cazul formularii unei contestatii si respingerii acesteia de catre CNSC (conform art.2781 din OUG 34/2006 - suma solicitata reprezentand 1% din valoarea estimata a contractului)Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Echivalenta in lei/euro pt.const.garant.particip., se va determina la cursul BNR inainte cu 5 zile de data limita de dep. a ofertelor
Garantie de buna executie
Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie (Formulardin Sectiunea formulare) in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA sau 2, 5% din valoarea fara TVA, in cazul IMM-urilor (conform prevederilor art.16 din Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii cu modificarile si completarile ulterioare).NOTA: In cazul IMM-urilor, o data cu prezentarea garantiei se va face obligatoriu si dovada incadrarii in aceasta categorie, printr-o declaratie pe propria raspundere conform anexei nr.1 la Legea 346/2004.La constituirea garantiei de buna executie se vor avea in vedere prevederile art.90 alin.(1) din HG 925/2006, aceasta urmand a fi prezentata prin: 1) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara;2) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari;3) ordin de plata cu semnatura si stampila in contul RO17TREZ7025005XXX007106;4) prin depuneri la casieria unitatii, pentru fiecare lot ofertat.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazutelaart.180 din Ordonanta de Urgenta nr.34/2006 (Formulardin Sectiunea formulare).Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de Urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta nr.34/2006 (Formulardin Sectiunea formulare).Incadrarea in situatia prevazuta la art.181 din Ordonanta de Urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.3.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.U.G 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formulardin Sectiunea formulare).Informatii despre conducerea executiva in cadrul Spitalului ?Prof.Dr. DIMITRIE GEROTA?: - Imputernicit Director General CHIVULESCU ADRIAN CLAUDIU- Contabil sef STANADRIANA- Consilier juridic RUSE CODRUTAInformatii despre persoanele care semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire: - Imputernicit Director General CHIVULESCU ADRIAN CLAUDIU- Imputernicit Sef Departament Logistic DRAGOMIR IONUT- Contabil sef STAN ADRIANA- Consilier juridic RUSE CODRUTA- Imputernicit Sef Birou Achizitii Publice CRISTACHE ELENA4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - completat in conformitate cu Ordinul nr.314 din 12.10.2010 al ANRMAP (Formulardin Sectiunea formulare).5.Certificat de atestare fiscalaprivind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat -eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat, din care sa reiasa obligatiile scadente, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copie certificata conform cu originalul, cu semnatura si stampila ofertantului.6.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale ? eliberat de Primaria locala, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copie certificata conform cu originalul, cu semnatura si stampila ofertantului.Persoane fizice sau juridice strainePentru demonstrarea situatiei personale, ofertantul va prezenta documente considerate edificatoare in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit sau o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens, tradusa in limba romana de traducator autorizat si legalizata. 1. Certificat constatator emis de ONRC, din care sa rezulte adresa actuala, obiectul de activitate al respectivului operator economic si numele asociatilor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC, in original, copie legalizata sau copie certificata conform cu originalul, cu semnatura si stampila ofertantului.NOTA: In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte pentru conformitate, documentul original ? copie legalizata, in situatia in care a prezentat acest document in copie.In cazul intreprinderilor mici si mijlocii, declaratia pe propria raspundere a reprezentantului/reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderii interesate privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii. Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii va fi completata conform modelului prevazut in Anexa 1 din Legea 346/14.07.2004 cu modificarile si completarile ulterioare si va fi prezentata in originalPentru a-si demonstra capacitatea deexercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente edificatoare, prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica din tara in care ofertantul este stabilit.Documentele vor fi prezentate traduse in limba romana de traducator autorizat si legalizate.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1) Licenta de fabricatie pentru atestarea dreptului de a desfasura activitati in domeniul productiei de produse alimentare, eliberata de Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale ?pentru producatori sau autorizatie de distributie a produselor si licenta de fabricatie a producatorului ? in cazul distribuitorilor, in xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila;
- prin aceasta licenta de fabricatie sau autorizatie de distributie se certifica faptul ca operatorul economic indeplineste conditiile necesare dreptului de a desfasura activitati in domeniul productiei de produse alimentare, precum si faptul ca marcarea si etichetarea produselor se face in conformitate cu: * Directiva CE 2000 ? pentru etichetare;* Ordinul 10/2008 ? transpune Regulamentul CE nr.853/2004 CE privind reguli specifice de igiena pentru alimentele de origine animala si Regulamentul nr.854/2004 CE privind controlul oficial2) Autorizatii sanitar-veterinare pentru mijloace de transport, certificate sanitar veterinare de transport pentru produse de origine animala si alte marfuri supuse controlului sanitar-veterinar, conform art.18 din O.G. nr.42 din 29.01.2004 cu modificarile si completarile ulterioare, in xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila;
- aceste documente certifica autoritatii contractante faptul ca societatea are inregistrate mijloacele de transport in baza Ordinului nr.111/2008 privind autorizarea sanitar-veterinara pentru produsele de origine animala si se pot comercializa si livra in conformitate cu legislatia in vigoare - art.18 din O.G. nr.42 din 29.01.2004, cu modificarile si completarile ulterioareIn cazul in care ofertantul nu are Licenta de fabricatie pentru produse de natura celor solicitate prin prezenta documentatie, oferta sa va fi declarata inacceptabila.3)ACORD DE ASOCIERE ? In cazul in care un grup de operatori economici se asociaza pentru a depune o oferta comuna, acestia trebuie sa indeplineasca individual cerintele privind eligibilitatea si inregistrarea si, prin cumul, cerintele privind capacitatea economico-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala si standardele de asigurare a calitatii si protectiei mediului. Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere, in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele asocierii pentru indeplinirea contractului. Intelegerea trebuie sa stipuleze ca toti asociatii din Asociere sunt obligati sa ramana in Asociatie pe o perioada de minim 1 ani. Declaratie pe proprie raspundere din care sa reiasa ca operatorul economic ofertant a implementat si mentine o procedura sau proceduri permanente bazate pe principiile HACCP, conform prevederilor HG nr.924/2005 sau Certificat HACCP (ISO 22000) in xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.08.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.08.2013 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 30.07.2013 15:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer