Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - contract de furnizare carne/preparate din carne


Detaliu pentru invitatia numarul 347667
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Scoala de Agenti de Politie "Vasile Lascar" Campina
Numar invitatie: 347667/29.05.2013
Denumire contract: contract de furnizare carne/preparate din carne
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialScoala de Agenti de Politie "Vasile Lascar" CampinaCod fiscal: 2845206, Adresa: B-dul Carol I, nr. 145, Campina, Telefon: +40 244336251, Fax: +40 244337121
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Carol I, nr. 145, Campina, Romania, cod postal: 105600, telefon: +40 244336251, fax: +40 244337121, persoana de contact: George Victor Blidaru
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SCOALA DE AGENTI DE POLITIE , ,VASILE LASCAR" CAMPINA, B-dul Carol I nr. 145.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: contract de furnizare carne/preparate din carne
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lotul 1 ? carne de porc (pulpe spate dezosate) = 10.000 kg., carne de porc (carcasa) = 700 kg., salam de porc = 1.500 kg., carnati oltenesti = 1.600 kg., carnati cabanos = 1.600 kg.Valoarea estimata este de 178090.00 lei, fara T.V.A.Furnizarea produselor se va executa punctual, in functie alocatiile bugetare, numarul de elevi cursanti, perioade de scolarizare, precum si in functie de consum, pe baza comenzii ferme transmise ( telefonic, fax sau prin delegat), in timp util furnizorului de catre ?Compartimentul Alimente?, din cadrul Biroului Echipament si Hranire, intrucat pot aparea modificari ale efectivelor alocate la drepturi de hrana, din cauze obiective, cantitatile prevazute pe luna putand fi marite sau micsorate, fara a se depasi cantitatea totala. Livrarile vor fi efectuate in maxim 72 de ore dela lansarea comenzilor.
II.1.6) CPV: 15113000-3 - Carne de porc (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 178, 090 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul G.P. este in suma fixa care nu poate depasi 2 % din val. estimata a ctr, fara T.V.A., respectiv 3.450 lei(Lot1=2500lei, Lot2=130lei, Lot3=240lei, Lot4=300lei, Lot5=280lei). Cursul valutar care se va lua in calcul la constituirea G.P. va fi cel din data publicarii invitatiei de participare in S.E.A.P. Pentru I.M.M.-uri garan?ia se poate constitui in procent de 50 % din cuantumul precizat. In acest caz, ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conf. anexei 1 din Legea 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor. Perioada de valab. a G.P. va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 45 zile. G.P. va fi raportata la termenul limita de primire a ofertelor si trebuie prezentata, in original, cel mai tarziu la deschiderea ofertelor. Forma de constituire a G.P. acceptata, va fi, dupa caz : - virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (de preferat sa aiba corespondent in Romania) ori de o societate de asigurari (art. 86, alin.1 din H.G.R. nr. 925/2006, cu modif si compl ulterioare); - depunerea la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata , fila C.E.C., cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor - cont garantii : RO15 TREZ 5225 005X XX00 0066 deschis la Trezoreria Campina; cod fiscal 2845206 (art.86, alin.5, lit.a, din HGR nr.925/2006, cu modif si compl ulterioare);
- depunerea sumei in numerar la casieria institutiei(art.86, alin.5, lit.b, din HGR nr.925/2006, cu modif si compl ulterioare). Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 87, 88 din HGR nr.925/2006. Observatie: Ofertele care nu sunt insotite de documentele de constituire a GP, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire, vor fi respinse ca inacceptabile. Pentru lotul 1 sunt aplicabileprev art 278¹ din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna execu?ie este in procent de 7% din pretul contractului fara TVA si poate fi constituita conform art.90 alin1 din HGR nr.925/2006; art.90 alin2 din HGR nr.925/2006; art.90 alin3 din HGR nr.925/2006, modif cu HGR nr.1045/2011. In cazul ofertantilor din categoria I.M.M.- urilor, garantia de buna executie se constituie in procent de 3, 5% din pretul contractului, fara TVA. Garantia de buna executie va fi retinuta/restituita in conditiile prev la art. 91 si 92 din HGR 925/2006. Eliberarea garantiei de buna executie se realizeaza in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contract ( de la data semnarii procesului verbal de receptie a produsului care face obiectul contractului si/sau de la plata facturii finale).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 (Declaratie privind eligibilitatea) - daca este cazul, documentele vor fi prezentate si de tertul sustinator. Acesta nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor ART. 181, lit. a, c¹si d ;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 - daca este cazul, documentul va fi prezentat si de tertul sustinator. Acesta nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor ART. 181, lit. a, c¹si d ;
- Certificat de participare cu oferta independenta;
- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006 - daca este cazul, documentul va fi prezentat atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator. Persoanele responsabile de organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, care aproba/semneaza documentele emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, cu functie de decizie si care aproba bugetul aferent autoritatii contractante necesar finantarii contractului sunt: Tomescu Ion, Sabo Emil, Visan Florina, Constantinescu Florin, Dragan Ion, Popescu Daniela, Blidaru George - Victor, Hosu Maria - Magdalena, Rusen Daniel, Nastase Gabriel, Stoian Mihai, Alexe Dragos, Aldea Iuliana- Maria.- Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice de la D.G.F.P.J., din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- Certificat de taxe si impozite locale, din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.NOTA: Documentele sunt cerinte minime si vor fi depuse in oricare dintre urmatoarele forme: original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, conform art. 5 alin. 1 din ord.ANRMAP 509/2011.Toate documentele intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedura de atribuire se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului sustinator, conform art. 5 alin. 3 din ord.ANRMAP 509/2011. - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului , din care sa rezulte ca ofertantul are ca obiect de activitate furnizarea produselor care fac obiectul procedurii de atribuire. Informatiile cuprinse in certificat trebuie sa fie reale/actuale, la data limita de depunere a ofertelor(Ofertantul clasat pe locul I are obligatia la solicitarea autoritatii contractante sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata , daca acesta a fost depus initial in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?);
- Document de autorizare sanitar veterinara si pentru siguranta alimentelor , pentru activitatea de productie sau comercializare a produselor ofertate, in conf. cu Ordinul nr.57/2010 emis de Autoritatea Nationala Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor.Autorizatie sanitar-veterinara (actuala), din care sa reiasa perioada autorizarii. -cerinta minima.NOTA: Documentul este cerinta minima si va fi depus in oricare dintre urmatoarele forme: original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, conform art. 5 alin. 1 din ord.ANRMAP 509/2011.NOTA: Documentul este cerin?a minima si va fi depus in oricare dintre urmatoarele forme: original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, conform art. 5 alin. 1 din ord.ANRMAP 509/2011.Toate documentele intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedura de atribuire se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului sustinator, conform art. 5 alin. 3 din ord.ANRMAP 509/2011.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabil- cerinta minima .Ultimul pe care-l detine in conformitate cu legislatia in vigoare.NOTA: Documentul este cerinta minima si va fi depus in oricare dintre urmatoarele forme: original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, conform art. 5 alin. 1 din ord.ANRMAP 509/2011., Declaratie privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului intr-o perioada anterioara, care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani. Nota: documentul se va prezenta in original, conform art. 5 alin. 3 din ord.ANRMAP 509/2011.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse similare din ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati- cerinta minima .NOTA: Documentul se va prezenta in original, conform art. 5 alin. 3 din ord.ANRMAP 509/2011. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar care se vor prezenta in oricare dintre urmatoarele forme: original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, conform art. 5 alin. 1 din ord.ANRMAP 509/2011., Declaratie referitoare la mijloacele de transport pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului- cerinta minima., Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune ofertantul sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii- cerinta minima. Nota: documentul se va prezenta in original, conform art. 5 alin. 3 din ord.ANRMAP 509/2011., Document de autorizare sanitar veterinara a mijloacelor de transport pentru produsele ofertate, in conf. cu Ordinul nr.57/2010 emis de Autoritatea Nationala Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor.-cerinta minima, Document de autorizare sanitara de functionare pentru obiectivele economice., Mostre de produse pentru lotul/loturile ofertat/ofertate., Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens , care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante.(in conf. cu prevederile anexei 1 din Ord. A.n.r.m.a.p. nr. 509/2011)- cerin?a minima.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.06.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.06.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.05.2013 12:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer