Achizitie publica - contract de furnizare cartuse de tonere, cartuse de cerneala, hartie copiatoare
Detaliu pentru invitatia numarul 331726
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331726/16.07.2012
Denumire contract: contract de furnizare cartuse de tonere, cartuse de cerneala, hartie copiatoare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN - TR. SEVERINCod fiscal: 4222239, Adresa: Splai M. Viteazul nr. 4, Drobeta-Turnu Severin, Telefon: 0252.313751, Fax: 0252.321498
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: contract de furnizare cartuse de tonere, cartuse de cerneala, hartie copiatoare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitie cartuse de tonere, cartuse de cerneala, hartie copiatoare, conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 132, 333.62 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare ? 1% din valoarea estimata maxima pentru fiecare lot. Garantia de participare se va constitui, fie pe loturi fie cumulat pe toate loturile pentru care se face oferta, dar in acest caz este obligatorie anexarea unui centralizator in care se precizeaza lotul pentru care s-a constituit garantia de participare. Perioada de valabilitate 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari emis in favoarea autoritatii contractante, prin virament bancar in contul RO 80TREZ4615006XXX005053 deschis la Trezoreria Drobeta Tr Severin, sau plata cu chitanta la casieria autoritatii contractante in cazul in care valoarea este redusa. IMM-urile beneficiaza de reducerea de 50% din cuantumul garantiei de participare cu conditia demostrarii ca se incadreaza in categoria intrep.mici si mijlocii. Cuantumul ce se va retine in conditiile art 278^1 din OUG 34/2006 este 1% din valoarea garantiei de participare doar ptr acele loturi a caror valoare estimata depaseste 63000lei. Garantia de participare va fi postata obligatoriu in SEAP(scanata), si va fi transmisa la sediul autoritatii contractante, pana la data limita pentru depunerea ofertelor (se poate trimite in plic sigilat prin posta sau poate fi depusa personal la registratura autoritatii contractante Splaiul Mihai Viteazul nr 4, Drobeta Tr Severin).
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului este de 5% din valoarea fara TVA a contractului. Modul de constituire printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari emis in favoarea autoritatii contractante sau prin retineri successive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la unitatea Trezoreria Statului. Pe parcursul indeplinirii contractului autoritatea contarctanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri successive din sumele datorate si cuvenite contractantului. Autoritatea contractanta va instiinta contractantul despre varsamantul efectuat precum si despre destinatia lui. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratia privind eligibilitatea - original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?; Declaratie privind neincadrarea in art.181 - original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?; Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1. - original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie sunt: Dr. Claudia Nicoleta Manu ? manager, Dr. Lidia Popesccu ? director medical, Ec. Coltatu Michaela ? Director Financiar-Contabil, Jr. Stefanescu Camelia ? Serv.Achizitii, Ref. Bosoanca Adrian ? Serv.Achizitii, Ing. Duta Ion - serv. administrativ; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conf. Ordin ANRMAP 314/2010 - original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?; Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii adm-teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat din care sa reiasa ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?; Certificat de atestare fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa reiasa ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?; Certificat constatator emis de O.N.R.C. prin care sa rezulte obiectul de activitate al societatii ? in original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani, Ultimul bilant contabil
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara, Declaratie privind principalele livrari de produse similare, In vederea demonstrarii conformitatii produselor ofertate cu echipamentele din dotarea autoritatii contractante si cu cerintele caietului de sarcini, pentru fiecare produs ofertat se va prezenta mostra pentru testare, conform art.188, alin 1 lit.e)din OUG 34/2006, pana la data si ora limita de depunere a ofertelor, la sediul autoritatii contractante fara nicio implicatie financiara din partea acesteia
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.10.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.07.2012 08:49