Achizitie publica - Contract de furnizare cartuse pentru imprimante
Detaliu pentru invitatia numarul 347456
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347456/27.05.2013
Denumire contract: Contract de furnizare cartuse pentru imprimante
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala a Finantelor Publice Satu MareCod fiscal: 3963587, Adresa: P-TA ROMANA, NR. 3-5, Satu Mare, Telefon: +40 261768772, Fax: +40 261732115
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare cartuse pentru imprimante
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea de cartuse cu toner pentru imprimante si fotocopiatoare marca Lexmark, HP, Konica, Epson, Samsung, Xerox
II.1.6) CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 97, 018 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei este de 1500 lei Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitatea a ofertei: 60 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, inclusiv. Echivalenta pentru garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Forma de constituire a garantiei de participare: Scrisoare de garantie bancara sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire; Ordin de plata in contul deschis la trezoreria municipiului Satu Mare in contul RO94TREZ5465005XXX000163, cod fiscal 3963587, DGFP Satu Mare . Intreprinderile mici si mijlocii pot beneficia de o reducere cu 50% a garantiei de participare in conformitate cu prevederile Legii nr.346/2004. Pentru obtinerea reducerii de 50% din cuantumul garantiei de participare, reprezentantii legali vor face dovada incadrarii in aceasta categorie. Daca garantia de participare se constituie prin scrisoare de garantie bancara, aceasta va fi transmisa obligatoriu pana la data limita de depunere a ofertei, la sediul autoritatii contractante. Garantia de participare indiferent de forma, se trasmite si scanat prin SEAP pe www.e-licitatie.ro
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Situatia personala a candidatului sau ofertantului Declaratie privind eligibilitatea formular A Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 formular B Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta formular C Declaratia privind art 69'1 din OUG nr 34/2006 formular D. Se solicita declaratie pe proprie raspundere ca ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul nu are drept membrii in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul a 4-lea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art 69'1 lit A, cu persone ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire. La nivelul DGFP Satu Mare acestea sunt: Ioan-Mircea Ardelean director executiv si comisia de evaluare: Ivan Ionel presedinte, Gavrus Firura membru, Demian Rodica membru, Szalay Iuliu menbru, Vami Csilla Szilvia membru. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in original sau copie lizibila semnata si stampilata de operatorul economic pentru conformitate cu originalul, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original sau copie lizibila semnata si stampilata de operatorul economic pentru conformitate cu originalul, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Declaratie privind calitatea de participant la procedura formular E Toate documentele vor avea pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta teritoriala competenta, valabil din care sa rezulte ca: a) obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificate b) informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale le data limita de depunere a ofertelor; Certificatele solicitate vor fi prezentate in una din urmatoarele forme: original, copie legalizata sau copie lizibila stampilata si semnata cu mentiunea "conform cu originalul" Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte transmiterii comunicarii privind rezultatul proceduri de atribuire, prezentarea pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie "conform cu originalul".
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale cu declararea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani; valoarea cifrei medii de afaceri globale a operatorului economic sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului, multiplicat cu 1.5, respectiv de minimum 145527 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 aniPrezentarea cel putin a unui certificat/ document privind modul de indeplinire a obligatiilor asumate/semnate de conducatoriiunitatiilor la care au fost livrate produse similare respectiv cartuse de tonere pentru imprimante/copiatoare., 2.Autoritatea contractanta solicita cate o mostra din fiecare consumabil ofertat.In conformitate cu prev. art 188 aliniat 1 lit e din OUG 34/2006 mostrele sunt solicitate in scopul verificarii capacitatii tehnice si/sau profesionale a ofertantiilor/ candidatiilor prevazuta de art 176 lit d din OUG 34/2006Mostrele vor fi etichetate cu denumirea societatii ofertante si inscriptionate astfel: - Mostra pentru procedura de chizitie ?cerere de oferta" in vederea achizitiei de consumabile pentru imprimante si copiatoare, vor fi insotite de aviz de insotire a marfii, cu mentiunea "Nu se factureaza".Mostrele vor fi numerotate si se va prezenta un opis al acestora, in care numarul din opis sacorespunda cu numarul inscris pe mostra, pe avizul de insotire, pentru afacilita identificarea acestora.Mostrele solicitate se returneaza dupa finalizarea proceduri de atribuire.Nu se solicita mostre pentru pozitiile 17, 27 din caietul de sarcini punctul C Cerinte minime. Certificat ISO9001 sau echivalent pt domeniul care costituie obiectul contractului de furnizareCertificatul/certificatele trebuie sa fie in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.06.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.05.2013 11:47