Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare cartuse pentru imprimante


Detaliu pentru invitatia numarul 352112
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE CLUJ
Numar invitatie: 352112/06.08.2013
Denumire contract: Contract de furnizare cartuse pentru imprimante
Stare procedura: Suspendata(din 13.08.2013 11:32)
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE CLUJCod fiscal: 4426336, Adresa: P-TA AVRAM IANCU NR. 19, Cluj-Napoca, Telefon: 0264.591.670, Fax: 0264.592.489
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare cartuse pentru imprimante
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea de cartuse cu toner pentru imprimante si fotocopiatoare marca Lexmark, HP, Epson, Samsung, Sharp, Xerox.
II.1.6) CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 71, 280 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare, pentru participarea cu oferta la procedura este de: LOTUL 1 = 493, 80 lei; LOTUL 2 = 420, 00 lei; LOTUL 3 = 90, 00 lei; LOTUL 4 = 219, 00 lei; LOTUL 5 = 202, 80 lei;GP va fi constituita in conformitate cu art. 86 din HG 925/2006 actualizata si va fi postata odata cu ofertele in SEAP (scanata)pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentata in original la sediul autoritatii contractante de toti operatorii economici pana la data si ora limita de depunere a ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de minim 60 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor, prezentat in invitatia de participare publicata in SEAP. Garantia de participare se poate constitui fie prin orice intrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante, care se prezinta in original, fie prin depunerea unui ordin de plata in contul autoritatii contractante, RO96TREZ2165005XXX006910 deschis la Trezoreria Cluj-Napoca. In cazul in care garantia de participare se constituie printr-un intrument de garantare emis de o societate bancara sau o societate de asigurari, aceasta trebuie sa prevada, pe langa cele stipulate in mod expres la art.87 din H.G. nr.925/2006, republicata. Pentru a beneficia de prevederile Legii nr.346/2004, modificata si completata cu OG nr.27/2006, ofertantul va depune o declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in intreprinderi mici si mijlocii (IMM). Pentru evaluarea si raportarea cuantumului aferent garantiei de participare , cursul de referinta pentru echivalenta acesteia depusa in euro sau alta moneda va fi cursul BNR la data publicarii invitatiei de participare in SEAP.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA a fiecarui lot adjudecat. Garantia de buna executie se poate constitui, cf. art. 90 din H.G. 925/2006, fie prin orice intrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante care se prezinta in original. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza cu privire la asocierein ansamblu. Astfel, daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de buna executie se va aplica si asocierii.Modul de constituire a garantiei de buna executie conform art. 90 din HG 925/2006 actualizata modificat de HG 1045 din 2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratii privind eligibilitatea(privind neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta) Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.Se va completa pe modelul formular nr.12A anexat.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.NOTA: Incadrarea in oricare din situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul unei asocieri se va completa si va fi depusa de catre toti membri asocierii.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 va trebui prezentatasi de catretertul/tertii sustinator(i), daca este cazul.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va completa pe modelul formular nr.12B anexat.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.In cazul unei asocieri se va completa si va fi depusa de catre toti membri asocierii.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 sunt cele de la lit.a), c)1 si d) din O.U.G. nr. 34/2006 va trebui prezentatasi de catretertul/tertii sustinator(i), daca este cazul.Cerinta nr. 3Declaratia privind calitatea de participant la procedura. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.Se va completa pe modelul formular nr. 12C anexat.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.Cerinta nr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.Se va completa pe modelul formular nr. 5 anexat.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.Cerinta nr. 5Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.Se va completa pe modelul formular nr.4 anexat.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.In cazul unei asocieri se va completa si va fi depusa de catre toti membri asocierii.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006 va trebui prezentatasi de catretertul/tertii sustinator(i) precum si de catre toti subcontractantii, daca este cazul.NOTA: Incadrarea in oricare din situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Persoane cu functii dedecizie-organizare, derulare, si finalizare procedura: Mihai Costin ? director executiv, Florea Monica Marioara ? sef serviciu, Dragonici Laurentiu Cornel? sef serviciu, Hudrea Vasile ? sef serviciu, Tanase Mihail ? expert principal, Lapusan Daniela ? consilier juridic, Misan Dorin Sorin ? inspector principal.Cerinta nr. 6Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Completare si prezentare formular nr.5.Nota: in cazul in care oferta este depusa in asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta acest formular. In cazul in care persoana care semneaza formularul nu este reprezentantul legal al ofertantului (lider, asociat, subcontractor), se va atasa o imputernicire pentru acesta.Cerinta nr. 7Alte documente? Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante in luna anterioara celei in care se depun ofertele, sau echivalent.? Certificat de taxe si impozite locale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, a impozitelor si taxelor locale pentru sediul principal, sau echivalent.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.Certificatelevor fi scanate si criptate in SEAP, original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul? semnata si stampilata de catre ofertanti.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezinte pentru conformitate, in original sau copie legalizata, documentele depuse in copie. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.NOTA: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de lucrari. Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romanePrezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Informatiile cuprinse in acest certificat sunt reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.Certificatul va fi scanat si criptat in SEAP, original, copie legalizata sau copie semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre ofertant.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, saprezinte pentru conformitate, in original sau copie legalizata, documentele depuse in copie.Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.Cerinta nr. 2Persoane juridice straine Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse si legalizate in mod obligatoriu in limba romana de catre un traducator autorizat.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor mai sus mentionate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatiiprofesionale care are competente in acest sens.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.1) Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/ candidatul este rezident (daca este cazul, in original, copii legalizate sau copii semnate si stampilate ?conform cu originalul? de catre ofertant.)2) Certificat de Rezidenta Fiscala (pentru evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs (documentul se va prezenta in original, copie legalĂ­zata sau copie semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre ofertant.)Toate documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine, precum si documentele depuse intr-o alta limba decat cea romana de catre operatorii economici romani, vor fi prezentate in original sau copie legalizata, insotite de traduceri legalizate in limba romana, efectuate in mod obligatoriu de catre traducatori autorizati.Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale din care sa reiasa datele de identificare si contact ale ofertantului.Completarea formularului ?Informatii generale? ? formular nr.3 anexat la documentatie, care sa contina urmatoarele: - datele de identificare ale operatorului economic;
- cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani pentru care exista exercitiu financiar incheiat;
- conturile de trezorerie si banca ce vor fi utilizate pe parcursul procedurii;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare furnizate in ultimii 3 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante produse.Se va prezenta formularul 12D.Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta lista., RecomandarePrezentarea cel putin a unui document/recomandare din partea unui beneficiar privind modul de indeplinire a obligatiilor asumate, semnate de conducatorii unitatilor la care au fost livrate produsele similare., Mostre cartuseOperatorii economici implicati in procedura sunt obligati sa depuna mostre din fiecare cartus ofertat la sediul autoritatii contractante(Cluj-Napoca, p-ta Avram Iancu nr. 19, cam.242), in vederea testarii lor (cerinta obligatorie si eliminatorie). Acestea se vor analiza si testa, in cadrul sedintei de deschidere, in prezenta unui reprezentant al ofertantului. Daca produsele nu sunt corespunzatoare din punct de vedere al calitatii imprimarii si compatibilitatii cu echipamentul corespunzator detinut de autoritatea contractanta, atunci oferta va fi declarata neconforma.Cartusele reprezentand mostrele solicitate vor fi bine identificate cu o eticheta stampilata pe care se va mentiona: denumirea ofertantului, adresa si sintagma ?Mostra de produs pentru procedura de cerere de oferte din data de _________ pentru achizitia de cartuse cu tonerorganizata de DGFP Cluj?. Mostrele se vor preda pe baza de proces verbal de predare ? primire intocmit de ofertant.In conformitate cu prev. art. 188 alin. 1 lit. e din OUG 34/2006mostrele solicitate in perioada de evaluare a ofertelor conform prezentei documentatii de atribuire au fost solicitate in scopul verificarii capacitatii tehnice si/sau profesionale a ofertantilor/candidatilor prevazuta de art. 176lit. d) dinOUG 34/2006, deci intra sub incidenta art. 11 alin 4 si 5 din Hotararea 925 din 19 iulie., Certificat de calitate si conformitate sau Declaratie de conformitateOfertantul are obligatia de a face dovada conformitatii fiecarui produs ofertat prin prezentarea ?Certificatului de calitate si conformitate? sau ?Declaratia de conformitate?. Ofertantii vor prezenta Certificatul privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente, in domeniul din care fac parte produsele ce constituie obiectul contractului, aflat/aflate in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.08.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 11.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.08.2013 15:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer