Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONTRACT DE FURNIZARE CARTUSE TONER SI KITURI PENTRU CUPTOR(FUSER) 2013


Detaliu pentru invitatia numarul 342693
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: TRIBUNALUL ARGES
Numar invitatie: 342693/14.02.2013
Denumire contract: CONTRACT DE FURNIZARE CARTUSE TONER SI KITURI PENTRU CUPTOR(FUSER) 2013
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialTRIBUNALUL ARGESCod fiscal: 4318083, Adresa: STR. I.C.BRATIANU, NR.7, Pitesti, Telefon: +40 24824600, Fax: +40 248214600
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Pitesti, str. IC Bratianu, nr. 7-biroul primului grefier, PITESTI, Romania, cod postal: 0300, telefon: +40 248214600, fax: +40 248214600
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SEDIUL TRIBUNALULUI ARGES DIN PITESTI, JUD. ARGES, STR IC BRATIANU, NR. 7
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (JUSTITIE)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT DE FURNIZARE CARTUSE TONER SI KITURI PENTRU CUPTOR(FUSER) 2013
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: CERERE DE OFERTE PENTRU ATRIBUIREA CONTRACTULUI DE FURNIZARE CARTUSE TONER SI KITURI PENTRU CUPTOR(FUSER) 2013. VALOAREA ESTIMATA ESTE EXPRIMATA SUB FORMA DE INTERVAL: VALOAREA MINIMA=126016 LEI; VALOAREA MAXIMA =169150 LAI. VALOAREA MINIMA REPREZINTA VALOAREA ESTIMATA A PREZENTEI PROCEDURI, IN FUNCTIE DE CARE SE VOR ELABORA SI EVALUA OFERTELE, IAR VALOAREA MAXIMA REPREZINTA VALOAREA ESTIMATA CE CONTINE SI VALOAREA POSIBILELOR SUPLIMENTARIOptiuni: TRIB.ARGES POATE SOLICITA PRELUNGIREA CONTRACTULUI PANA LA 30.04.2014 conf.art6 al(3)/HG 925/2006
II.1.6) CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 126, 016 - 169, 150 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1261 LEI CONSTITUITA 1-Scrisoare de garantie bancara(Formular 1)2.Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari in original 3.Ordin de plata confirmat de banca pana la data deschiderii ofertelor; in contul Tribunalului Arges, CF 4318083, deschis la Trezoreria Pitesti, cu nr. RO05TREZ0465005XXX000173 In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: egala cu perioada de valabilitate a ofertei Pentru IMM- reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare-ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse ca inacceptabile. Autoritatea Contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.-in cazul in care operatorul economic depune contestatie si aceasta este respinsa.Garantia de participare se restituie conform al.(1) si (2), art .88 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru ofertantii care doresc sa constituie garantia de participare in valuta, data la care se va face echivalenta leu/valuta se stabileste ziua in care este publicata invitatia de participare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratii privind eligibilitatea Prezentare: Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea (Formular 2)Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publicaCerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34.Prezentare: Declaratie pe propria raspundere care demonstreaza neincadrarea in prevederile art.181(Formular 3).In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din stuatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului .Cerinta nr. 3 Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale-Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale persoanelor juridice, eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata, sau copie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila.Cerinta nr. 4Certificat de atestare fiscala- Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilorla bugetul general consolidat al statului, care sa ateste ca societatea ofertanta nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata, sau copie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila. Pentru persoane juridicestraine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ? eliberate de autoritati ale tarii deorigine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta/ inregistrarea la organe din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Documentele vorfi prezentate in original sau in copie, cu valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana, limba de redactare a ofertei fiind limba romana.Cerinta nr. 4 Calitatea de participant la procedura Prezentare: 1. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formular 5).2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare (Formular 6).Persoane cu functii de decizie-organizare, derulare si finalizare procedura: presedinte-Tomescu Gheorghe;Prunaru Andreea Monica-vicepresedinte;Paun Lucia-manager economic; Mocofan Dragu Dan-sef compartiment IT;Marin Vasile-specialist IT; Gherghin Marius-specialist IT;Calin Eros Manuela Elena-judecator Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului -Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului din care sa reiasa obiectul de activitate al societatii, in original, copielegalizata sau copie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, pe ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, valori, perioade de livrare, beneficiari - Formularului 8.Autoritatea contractanta solicita prezentarea unui certificat/recomandare/orice alt document pe care ofertantul il considera necesar din partea unui beneficiar privind modul de indeplinire a obligatiilor asumate semnate de conducatorii unitatilor la care au fost livrate cartuse toner.Documentul va fi prezentat in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., In situatia in care vor fi ofertate produse echivalente, ofertantii vor prezenta cate o mostra dinprodusele echivalente ofertate. Cartusele reprezentand mostrele vor fi bine identificate cu o eticheta stampilata pe care se va mentiona: denumirea ofertantului, adresa si sintagma ?Mostra de produs pentru procedura de cerere de oferte din data de __________________ pentru achizitia de cartuse de toner si kituri mentenanata organizata de Tribunalul Arges.?. Mostrele se vor preda pe baza de proces verbal de predare ? primire intocmit de ofertant. In conformitate cu prev. art. 188 alin. 1 lit. e din OUG 34/2006mostrele solicitate la data limita de depunerea ofertelor conform prezentei documentatii de atribuire au fost solicitate in scopul verificarii capacitatii tehnice si/sau profesionale a ofertantilor/candidatilor prevazuta de art. 176 lit. d din OUG 34/2006.Adresa de trimitere Pitesti, str. IC Bratianu, nr. 7, Ofertantii au obligatia de a face dovada conformitatii fiecarui produs ofertat prin prezentarea ?Certificatului de calitate si conformitate? sau ?Declaratia de conformitate? la care se anexeaza copie a documentelor de conformitate emise de catre producator. Se va prezenta SR EN ISO 9001 sau echivalent(standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului), valabile la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.02.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.02.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 27.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.02.2013 09:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer