Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONTRACT DE FURNIZARE CARUCIOARE


Detaliu pentru invitatia numarul 334941
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN "DR.FOGOLYAN KRISTOF"SFANTU GHEORGHE
Numar invitatie: 334941/06.09.2012
Denumire contract: CONTRACT DE FURNIZARE CARUCIOARE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN "DR.FOGOLYAN KRISTOF"SFANTU GHEORGHECod fiscal: 4202010, Adresa: Str.Stadionului nr.1-3, , Sfantu Gheorghe, Telefon: 0267-311675, Fax: 0267-311675
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Stadionului nr.1-3, , Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520064, telefon: +40 0367-730040, fax: +40 0367-730040, persoana de contact: BECSEK ATTILA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL JUDETEAN "DR.FOGOLYAN KRISTOF"SFANTU GHEORGHE Str.Stadionului nr.1-3, , Sfantu Gheorghe, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT DE FURNIZARE CARUCIOARE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: 1. Carucioare pentru transport alimente22 buc2. Carucioare pentru transport lenjerie26 buc3. Carucioare pentru transport deseuri6 buc4. Carucioare pentru transport materiale, obiecte sterile4 buc5. Masa instrumente mobila21 buc
II.1.6) CPV: 34911100-7 - Carucioare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 95, 200 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare la procedura de cerere de oferta este de 2% din valoarea produsului fara TVA, adica 1904 lei si se poate prezenta dupa cum urmeaza: perioada de valabilitate a garantiei de participare fie se va mentiona ca ?este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei?modalitatea de constituire doar daca autoritatea contractanta, pe langa modalitatile de constituire reglementate de art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, permite si posibilitatea depunerii la casierie a unei sume in numerar (! Ordinul de plata reprezinta virament bancar si prin urmare, indiferent daca autoritatea contractanta prevede sau nu in documentatie aceasta posibilitate, operatorul economic se poate prevala de ea in baza art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea .Cerinta obligatorie: - Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in despozitiilor art.180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.(Formularul nr.12 A din Sectiunea II ? Formulare)2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr.34/2006Cerinta obligatorie: - Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in despozitiilor art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernuluinr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.(Formularul nr. 12 B din Sectiunea II ? Formulare)- Certificat de atestare fiscala ( datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Certificat de taxe si impozite locale(datorii la bigetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificatele vor fi depusein original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ?3. Declaratie privindcalitatea de participant la procedura conf.Ord.314/2010Cerinta obligatorie: - Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314//2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. (Formular nr.12D)4. Declaratie privindneincadrarea in prevederile art.69^1 din Oug. Nr.34/2006Cerinte obligatorie - Declaratie pe propria raspundere privindneincadrarea in prevederile art.69^1 din Oug. Nr.34/2006, (evitarea conflictului de interes)aprobata cu modificarile si completarile prin Legea nr.337/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare. Persoanele care aproba, semneaza contractul: Manager ANDRAS NAGY ROBERT, FÜLOP ARPAD, DOCI CRISTINA, BECSEK ATTILA, JOOS STEFAN LEONTIN, BORICEAN VALERIA.Comitet Director: ANDRAS NAGY ROBERT, Dr.ANTAL ALMOS, Ec.FULOP ARPAD, JOOS STEFAN LEONTIN, Cosiliul de Administratie: FULOP CSABA, VERESS ILDIKO, DOMOKOS IBOLYA, AGOSTON LASZLO.(Formular nr.12C) Cerinta obligatorie: - Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondenta in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.- Certificatul va fi depusein copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ?.Nota: -Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privindrezultatul procedurii de atribuire, va prezenta in original sau copie legalizataCertificatul constatator.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Extras de bilant ? Contul de profit si pierderi / 31 decembrie 2011 ?Solicitarea de prevedere a acestor cerinte este determinata denecesitatea demonstrarii capacitatii economico-financiare a ofertantului pentru indeplinirea contractului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta obligatorie: Lista principalelor livrari de produse pe ultimii trei ani.Se va permite si prezentarea de copii dupa informatiile relevante din contractul respectiv in indeplinirea contractului respectiv.1)Se solicita prezentarea unei declaratii pe propria raspundere privind asigurarea dotarilor si personalului necesar realizarii contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: se poate descarca de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.09.2012 07:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer