Achizitie publica - CONTRACT DE FURNIZARE CAZAN PE BIOMASA.
Detaliu pentru invitatia numarul 329955
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329955/20.06.2012
Denumire contract: CONTRACT DE FURNIZARE CAZAN PE BIOMASA.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL ORASENESC HOREZUCod fiscal: 2541266, Adresa: STRADA A.I.CUZANR.4, Horezu, Telefon: 0250860620, Fax: 0250860231
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA A.I.CUZANR.4, Horezu, Romania, cod postal: 245800, telefon: +40 0250860620, fax: +40 0250860231, persoana de contact: MARCELA DRAGULESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: LA SEDIUL UNITATII - STRADA A.I.CUZANR.4, Horezu, Judetul Valcea.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT DE FURNIZARE CAZAN PE BIOMASA.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului consta in achizitia unui cazan pe biomasa, unui buncar de stocare de minim 2 mc cu sistem de extractie, sistem de afanare, sistem de transport cu banda cu racleti, montarea si punerea in functiune a acestora.
II.1.6) CPV: 39715210-2 - Echipament de incalzire centrala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 443, 548.39 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 4435.48 lei. Valabilitatea garantiei de participare va fi cel putin egala cu valabilitatea ofertei (90 zile), si incepe de la data limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se retine atunci cand ofertantul revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia, fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze contractul, contestatia depusa la CNSC a fost respinsa, se procedeaza conform art.278^1, lit.a. Se poate constitui prin virament sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in original.In cazul in care garantia de participare se constituie prin virament, aceasta se va vira in contul: RO76TREZ6745006XXX000746 la Trezoreria Horezu.
Garantie de buna executie
5% din valoarea fara TVA a contractului de furnizare si va fi depusaprin virament sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in original.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Sa nu se afle in situatia prevazuta la art.180 si in nicuna din situatiile prevazute la art.181 din OUG NR.34/2006 (Formularul nr.4 si 5 din D.A.);2.Sa nu se afle in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG nr.34/2006 (Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din ordonanta, formularul nr.11);Persoanele cu functie de decizie din cadrul Spitalului Orasenesc Horezu sunt: - Ec.Popescu Constantin ? Manager;
- Ec.Chisavu Simona ? Director Financiar Contabil.3. Respectarea prevederilor Ordinului ANRMAP nr.314/12.10.2010 (Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- Formularul nr.8 din D.A.);4. Certificat de atestare fiscala eliberat de Ministerul Finantelor Publice;5. Certificat privind impozitele si taxele locale eliberat de Primarie (Consiliul Local);Certificatul de atestare fiscala trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, depus in oricare dintre formele original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, eliberat cu cel mult 30 zile inainteadeschiderii ofertelor, din care sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator. Acest lucru va fi subliniat pe certificat.Iar ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmitereaa comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita sa prezinte pentru conformitate documetnul in original/copie legalizata.Documentatie de insotire conform prescriptiilor ISCIR inclusiv autorizare ISCIR pentru operatorul economic ofertant;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul trebuie sa completeze formularul nr.10 - Fisa de informatii generale cu declaratia privind media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011). Valoarea minima impusa pentru cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani este, conform HG nr.925/2006, egala cu valoarea estimata a contractului/lotului pentru care s-a depus oferta.Valoarea minima impusa pentru cifra medie anuala de afaceri va fi de443.548.39 RON.Bilantul contabil aferent exercitiului financiar pe anii 2009, 2010 si2011, vizat si inregistrat de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr.34/2006, modificata si completata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta obligatorie: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;, Cerinta obligatorie: Declaratie cu privire la personalul de conducere si efectivele medii anuale ale personalului angajat, Cerinta obligatorie: Declaratie cu privire la personalul cheie care va fi angajat in cadrul contractului, Cerinta obligatorie: Declaratie, care contine informatii privind dotarile specifice, utilaje, echipamente tehnice, mijloace de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului de executie lucrari completata., Cerinta obligatorie: fisa de experienta similara pentru lucrarile care indeplinesc nivelul minim impus privind capacitatea tehnica.Indeplinirea in ultimii 5 ani de catre ofertanta unui sau maxim trei contracte cu lucrari similare a caror valoare cumulata sa fie de minim 44450 RON.Pentru sustinerea experientei similare ofertantul va prezenta: - copie contract lucrari executate -recomandarile din partea beneficiarilor pentru fiecare contract similar in parte;
- pentru calculu echivalentei se tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE., Cerinta obligatorie: Operatorii economici vor nominaliza echipa responsabila de ducerea la indeplinire a proiectului, cu responsabilitatile fiecaruia, insotita de CV-uri.Se vor atasa CV-urile personalului direct responsabil pentru indeplinirea contractului precum si a personalului tehnic de specialitate si asigurarea calitatii.Se anexeaza copii dupa diplome de studii si atestate.Personalul propus trebuie sa aiba experienta in lucrari similare celor care fac obiectul procedurii de achizitie.CV ?urile vor purta numele in clar si semnatura in original si vor avea inscrisa mentiunea: ?Declar pe propria raspundere, cunoscand prevederile Codului Penal ca datele cuprinse in prezentul CV sunt corecte si corespund realitatii?, Nivelul minim impus al experientei similare este de 44450 lei. Nivel minim impus: Sa aiba implementat si certificat Sistemul de Management al Calitatii ISO 9001:2008;Nivel minim impus: Sa aibaimplementat standardul privind ISO 14001:2004 privind Sistemul de Management de Mediu ;?Nu se accepta standarde in curs de certificareSunt acceptate certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene .
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.06.2012 13:26