Achizitie publica - contract de furnizare: cereale, miere de albine, gem la casolete 20gr. caise, piersici, visine, capsuni.
Detaliu pentru invitatia numarul 333854
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 333854/17.08.2012
Denumire contract: contract de furnizare: cereale, miere de albine, gem la casolete 20gr. caise, piersici, visine, capsuni.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialScoala de Agenti de Politie "Vasile Lascar" CampinaCod fiscal: 2845206, Adresa: B-dul Carol I, nr. 145, Campina, Telefon: 0244-336251, 0244-337121, Fax: 0244-337121
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Carol I, nr. 145, Campina, Romania, cod postal: 105600, telefon: +40 244337121, fax: +40 244337121, persoana de contact: George Victor Blidaru
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul Carol I, nr. 145, Campina
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: contract de furnizare: cereale, miere de albine, gem la casolete 20gr. caise, piersici, visine, capsuni.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: cereale - 3.370kg, miere de albine - 1.350kg., gem de caise la casoleta 20gr. - 150kg, gem de piersici la casoleta 20gr- 150kg., gem de visine la casoleta 20gr. - 150kg, gem de capsuni la casoleta 20gr. - 150kg.Valoarea minima estimata cumulata a procedurii, (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele) este 42.981, 50lei, fara T.V.A. si reprezinta valoarea estimata pana la data de 31.12.2012.Aut. contr. opteaza pentru aplicarea art. 6, pct. 3 din HGR 925/2006: cereale - 1.850kg, miere de albine - 750kg., gem de caise la casoleta 20gr. - 185kg, gem de piersici la casoleta 20gr- 185kg., gem de visine la casoleta 20gr. - 185kg, gem de capsuni la casoleta 20gr. - 185kg.Valoarea maxima estimata reprezinta valoarea estimata globala ce cuprinde si valoarea suplimentarilor si este de 70.512, 25 lei, fara T.V.A.Furnizarea produselor se va executa punctual, in functie alocatiile bugetare, numarul de elevi cursanti, perioade de scolarizare, precum si in functie de consum, pe baza comenzii ferme transmise ( telefonic, fax sau prin delegat), in timp util furnizorului de catre ?Compartimentul Alimente?, din cadrul Biroului Echipament si Hranire, intrucat pot aparea modificari ale efectivelor alocate la drepturi de hrana.
II.1.6) CPV: 15613310-4 - Cereale pentru micul dejun (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 70, 512.25 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul G.P. este in suma fixa de pana la 2 % din val. estimata care nu cuprinde suplimentarile, respectiv 820 lei(lotul 1 cereale -300 lei, Lotul 2 miere de albine - 420lei, Lotul 3 - gem de caise la casolete 20gr.- 25lei, Lotul 4 - gem de piersici la casolete 20gr. - 25lei, Lotul 5 - gem de visine la casolete de 20gr. - 25lei, Lotul 6 - gem de capsuni la casolete 20gr.- 25lei). Pentru I.M.M.-uri garantia se poate constitui in procent de 50 % din cuantumul precizat.In acest caz, ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conf. anexei 1 din Legea 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor. Perioada de valab. a G.P. va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 45 zile. G.P. trebuie prezentata, in original, cel mai tarziu la deschiderea ofertelor. Forma de constituire a G.P. acceptata, va fi, dupa caz : - virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (de preferat sa aiba corespondent in Romania) ori de o societate de asigurari (art. 86, alin.1 din H.G.R. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare); - depunerea la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata , fila C.E.C., cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor - cont garantii : RO15 TREZ 5225 005X XX00 0066 deschis la Trezoreria Campina; cod fiscal 2845206 (art.86, alin.5, lit.a, din HGR nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare);
- depunerea sumei in numerar la casieria institutiei(art.86, alin.5, lit.b, din HGR nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare). Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 87 si 88 din HGR nr. 925/2006. Observatie: - Ofertele care nu sunt insotite de documentele de constituire a garantiei de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire, vor fi respinse ca inacceptabile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este in procent de 7% din pretul contractului fara TVA si poate fi constituita conform art.90 alin1 din HGR nr.925/2006; art.90 alin2 din HGR nr.925/2006; art.90 alin3 din HGR nr.925/2006, modif cu HGR nr.1045/2011. In cazul ofertantilor din categoria I.M.M.- urilor, garantia de buna executie se constituie in procent de 3, 5% din pretul contractului, fara TVA. Garantia de buna executie va fi retinuta/restituita in conditiile prev la art. 91 si 92 din HGR 925/2006. Eliberarea garantiei de buna executie se realizeaza in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contract ( de la data semnarii procesului verbal de receptie a produsului care face obiectul contraxctului si/sau de la plata facturii finale).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 (Declaratie privind eligibilitatea) - daca este cazul, documentele vor fi prezentate si de tertul sustinator. Acesta nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor ART. 181, lit. a, c¹si d ; ;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 - daca este cazul, documentul va fi prezentat si de tertul sustinator. Acesta nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor ART. 181, lit. a, c¹si d ;
- Certificat de participare cu oferta independenta;
- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006 - daca este cazul, documentul va fi prezentat atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator. Persoanele responsabile de organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, care aproba/semneaza documentele emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, cu functie de decizie si care aproba bugetul aferent autoritatii contractante necesar finantarii contractului sunt: Chestor de politie dr. Tomescu Ion, directorul scolii; Comisar sef de politie Sabo Emil, sef serviciu administrativ.- Certificat de atestare fiscala, din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- Certificat de taxe si impozite locale, din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.NOTA: Documentele sunt cerinte minime si vor fi depuse in oricare dintre urmatoarele forme: original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, conform art. 5 alin. 1 din ord.ANRMAP 509/2011.Toate documentele intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedura de atribuire se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului sustinator, conform art. 5 alin. 3 din ord.ANRMAP 509/2011. - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (Ofertantul clasat pe locul I are obligatia la solicitarea autoritatii contractante sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata , daca acesta a fost depus initial in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?);
- Autorizatii sanitar veterinare de functionare pentru obiective economice. NOTA: Autorizatiile vor fi prezentate numai de operatorii economici care au calitatea de producator si vor fi depuse in oricare dintre urmatoarele forme: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, conform ord.ANRMAP 509/2011.- Persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident (documentele vor fi traduse in limba romana).NOTA: Documentele sunt cerinte minime si vor fi depuse in oricare dintre urmatoarele forme: original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, conform art. 5 alin. 1 din ord.ANRMAP 509/2011.Toate documentele intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedura de atribuire se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului sustinator, conform art. 5 alin. 3 din ord.ANRMAP 509/2011.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabil- cerinta minima .Ultimul pe care-l detine in conformitate cu legislatia in vigoare.NOTA: Documentul este cerinta minima si va fi depus in oricare dintre urmatoarele forme: original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, conform art. 5 alin. 1 din ord.ANRMAP 509/2011., Declaratie privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului intr-o perioada anterioara, care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani. Nota: documentul se va prezenta in original, conform art. 5 alin. 3 din ord.ANRMAP 509/2011. Document din care sa reiasa media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului intr-o perioada anterioara care vizeaza cel mult ultimii 3 ani . NOTA: Documentul va fi depus in oricare dintre urmatoarele forme: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , , conform cu originalul?, conform ord.ANRMAP 509/2011
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse similare din ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati- cerinta minima .NOTA: Documentul se va prezenta in original, conform art. 5 alin. 3 din ord.ANRMAP 509/2011. Se pot prezenta contracte de furnizare, pentru oricare din ultimii 3 ani, in oricare dintre urmatoarele forme: original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, conform art. 5 alin. 1 din ord.ANRMAP 509/2011., Declaratie referitoare la mijloacele de transport pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului- cerinta minima.NOTA: Documentul se va prezenta in original, conform art. 5 alin. 3 din ord.ANRMAP 509/2011., Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune ofertantul sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii. Nota: documentul se va prezenta in original, conform art. 5 alin. 3 din ord.ANRMAP 509/2011. Relevante pentru indeplinirea contractului de furnizare., Declaratie privind partea/ partile din contract care sunt indeplinite de subcontractati si specializarea acestora. Nota: Documentul se va prezenta in original, conform art. 5 alin. 3 din ord.ANRMAP 509/2011. Daca este cazul., Mostre de produse., Buletine de analiza emise de organisme abilitate care confirma calitatea produselor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.08.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.08.2012 11:14