Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare ciment


Detaliu pentru invitatia numarul 342359
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Intreprinderea de Drumuri si Poduri Gorj S.A.
Numar invitatie: 342359/05.02.2013
Denumire contract: Contract de furnizare ciment
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialIntreprinderea de Drumuri si Poduri Gorj S.A.Cod fiscal: 15112169, Adresa: str. 14 Octombrie, nr. 42, Targu Jiu, Telefon: 0253/228221, Fax: 0253/228221
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. 14 Octombrie, nr. 42, Targu Jiu, Romania, cod postal: 210187, telefon: +40 253237525, fax: +40 253228221, persoana de contact: Marius Banica
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul autoritatii contractante din str. 14 Octombrie, nr. 42, Targu Jiu, Romania, cod postal: 210187
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (constructii drumuri)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare ciment
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Autoritatea contractanta urmeaza sa achizitioneze ciment in tipurile si cantitatile regasite in caietul de sarcini in vederea realizarii activitatilor din obiectul de activitate.
II.1.6) CPV: 44111200-3 - Ciment (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 168, 823.2 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2532, 35 lei - constituita conform cu art. 86 din HG 925/2006Perioada de valabilitate a acesteia va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Pentru operatorii economici care constituie garantia de participare in euro sau in alta valuta, echivalenta in lei se va face la cursul oficial al BNR valabil la data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
5% din valoarea fara TVA a contractului ce urmeaza a fi atribuit, urmand a fi constituita conform art. 90, al. 3 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006Cerinta nr. 2Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Cerinta nr. 3Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010Cerinta nr. 4Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69, ind.1(evitareaconflictului de interese) din OUG 34/2006Persoane cu functii de decizie conform art. 33, ind.1, al. 4 din OUG 34/2006: Marius Banica - director general, membru CADenisa Bostina - director economicDumitru Patrascu - director tehnicMarius Florica - director marketingGheorghe Enasel - sef birou achizitiiMarioara Mandresi - sef birou contabilitateMarius Scaunasu Spinei - sef sectie productie industrialaRamona Tutu - consilier juridicConstantin Chiuchiatu - membru AGACosmin Greci - membru AGAGheorghe Neata - membru AGAAurel Stelea Popescu - presedinte CANicolae Dumbrava - membru CAConstantin Preoteasa - membru CAPetre Danel Semenescu - membru CACerinta nr. 5Declaratia pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura Se va prezenta certificat constatator emis de O.R.C.cuprinzand informatii reale si actuale la data limita de depunere a ofertelor.Certificatul va fi prezentat fie in original fie in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". In situatia in care, ofertantul clasat pe primul loc prezinta certificatul constatator in copie conforma cu originalul, autoritatea contractanta, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va solicita acestuia prezentarea certificatului in cauza in original sau copie legalizata.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.02.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.02.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.04.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 04.02.2013 08:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer