Achizitie publica - contract de furnizare combustibil - motorina Euro 5 si benzina fara plumb (CO95 sau similar)
Detaliu pentru invitatia numarul 349624
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 349624/01.07.2013
Denumire contract: contract de furnizare combustibil - motorina Euro 5 si benzina fara plumb (CO95 sau similar)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL SULINA (PRIMARIA ORASULUI SULINA)Cod fiscal: 4321410, Adresa: str. a I-a nr.180, Sulina, Telefon: +40 240543003, Fax: +40 240543661
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. a I-a nr.180, Sulina, Romania, cod postal: 825400, telefon: +40 240543003, fax: +40 240543661, persoana de contact: ALINA SUSCIUC
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Primariei orasului Sulina, str. a-I-a, nr. 180, judetul Tulcea.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii generale ale administratiilor publice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: contract de furnizare combustibil - motorina Euro 5 si benzina fara plumb (CO95 sau similar)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: furnizare combustibil - motorina euro 5 si benzina fara plumb (CO95 sau similar). Cele doua categorii de combustibili(motorina si benzina) vor fi achizitionate esalonat in functie de necesarul institutiei in perioada de derulare a contractului.
II.1.6) CPV: 09134210-2 - Motorina (0, 2) (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 69, 840 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GP se constituie conform art.86 din HG 925/2006, astfel: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire sau b)prin virament bancar cu OP in contul nr.RO44TREZ6445006XXX000175 deschis la Trezoreria Sulina, cu conditia confirmarii de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor.Valoarea GP este de 1048 lei.Valabilitatea GP: 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Suma ce va fi retinuta de catre AC, in cazul in care contestatia depusa de catre ofertant va fi respinsa de CNSC ca nefondata sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare, va fi de 698, 40 lei.GP se restituie conform art. 88 din HG 925/2006. In cazul ofertantilor din categoria IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute de Legea nr. 346/2004), GP se reduce cu un procent de 50% din cuantumul precizat. Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci reducerea de 50% se va aplica numai in cazul in care asocierea este alcatuita exclusiv din IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute de Legea nr. 346/2004), indiferent daca acestea sunt persoane fizice sau juridice romane sau straine. In cazul depunerii de oferte in asociere, GP trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizarea in limba romana. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Model formular: Formular nr. 16
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratieprivind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006.Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati ale unei organizatii criminale.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe propria raspundere semnata de reprezentantul legal (completare si prezentare, in original, Formularul nr. 1.-Cazier fiscal al operatorului economic (firma).In cazul unei asocieri, toti asociatii vor prezenta aceste documente. Documentele vor fi prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.2) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181.Conditie de calificare: Autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora).Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe propria raspundere semnata de reprezentantul legal. Se va completa si prezenta, in original, Formularul nr.2. In cazul unei asocieri, toti asociatii vor prezenta aceasta declaratie. Declaratia va fi prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul, cu referire doar la pct. a, c1 si d.3) Certificat de atestare fiscala emis de catre Administratia Finantelor Publice privind plata obligatiilor catre bugetul consolidat al statului si certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor locale eliberat de catre Organele Administratiei locale (Directia taxe si impozite locale) din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele (prezentate in original, copie legalizata saucopie conforma cu originalul). In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate.4)Declaratie privind calitatea de participant la procedura, semnata de reprezentantul legal.Modalitatea de indeplinire: se va completa si prezenta, in original, Formularul nr. 3. In cazul unei asocieri, toti asociatii vor prezenta aceasta declaratie.5) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Modalitatea de indeplinire: se va completa si prezenta, in original, Formularul nr. 4. In cazul unei asocieri, toti asociatii vor prezenta aceasta declaratie.6) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006.(evitarea conflictului de interese). Acest document se va prezenta atat de subcontractant cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe propria raspundere semnata de reprezentantul legal. Se va completa si va prezenta, in original, Formularul nr. 5.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Dimitriu Aurel ? Primar, Iacovici Laurentiu? Viceprimar , Picu Alina ?Secretar oras Sulina, Hergheligiu Silvia ? Sef Serviciu Buget-Finante ? Contabilitate, Ditcov Cornel ? consilier juridic, comisia de evaluare: Susciuc Alina-presedinte, Demidov Aurelia, Ispas Aurel-membrii, membrii de rezerva: Gheorghe Silviu, Hristodulo Emilia, consilieri locali: Bahnaru Adina Maria, Balan Maria, Chirilov Vasile, Iacovici Laurentiu, Ivan Adrian ? Constantin, Cuzmin Alexandru, Andrei Victor, Turbatu Viorica, Nicolae Danut, Nastase Maria, Nan Ionel, Popa Sorin, Oana Vasile).In cazul unei asocieri, toti asociatii vor prezenta aceasta declaratie.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc), prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Documentele emise in alta limba vor fi prezentate in original sau copie conforma cu originalul, insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Vor fi descalificati ofertantii care omit sa completeze si/sau sa prezinte documentele/ certificatele/ formularele solicitate mai sus. Nu se accepta completarea ulterioara, cu exceptia situatiei prevazute la art. 11 alin. (4) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Pentru persoanele juridice romaneModalitatea de indeplinire: Prezentarea Certificatului Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit, (furnizarea produselor care fac obiectul contractului de achizitie publica).In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest certificat. Autoritatea contractanta, va solicita ofertantului clasat pe primul loc, daca acesta prezinta copie, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator emis de ORC, in original sau copie legalizata.Pentru persoane juridice straine: Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic, din care sa rezulte: denumirea operatorului economic si toate datele de identificare, codul unic de inregistrare; sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);structura actionariatului;numele reprezentantilor legali ai operatorului economic; domeniul de activitate principal/secundare; situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolvenata, faliment sau suspendare temporara a activitatii). In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.Vor fi descalificati ofertantii care omit sa completeze si/sau sa prezinte documentele/ certificatele/ formularele solicitate mai sus. Nu se accepta completarea ulterioara, cu exceptia situatiei prevazute la art. 11 alin. (4) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1: Cifra medie de afaceri globala intr-o perioada anterioara care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani.(2010, 2011, 2012).Se va prezenta formularul nr. 6 ?Informatii Generale? la care se vor atasa documente disponibile ale operatorilor economici care confirma indeplinirea cerintei. (bilant contabil sau extrase de bilant inregistrate la organele competente/raport de audit/raport al cenzorilor, etc).Nivel minim impus: Cifra medie de afaceri globala in ultimii 3 (trei) ani trebuie sa fie cel putin egala cu 130.000 lei., NotaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1. Ofertantii vor completa si depune declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare din ultimii 3 ani, pana la data limita de depunere a ofertei, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Cerinta 2.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a efectuat in ultimii trei ani, calculati prin raportarea la data limita de depunere a ofertelor, a unui contract sau maxim 2 contracte de produse similare, acaror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 69.000 lei fara T.V.A., Cerinta 3.Lista privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Ofertantii trebuie sa faca dovada ca dispun de cel putin o statie de distributie pe raza judetului Tulcea cu program non-stop si cu acces la Dunare, in vederea livrarii celor 2 sortimente de combustibil., NotaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.07.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.07.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 13.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.06.2013 12:48