Achizitie publica - Contract de furnizare Computere de birou
Detaliu pentru invitatia numarul 332122
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 332122/23.07.2012
Denumire contract: Contract de furnizare Computere de birou
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL APARARII - U.M.02192Cod fiscal: 4515484, Adresa: STR. FULGERULUI, NR. 1, CONSTANTA, Constanta, Telefon: 0241626200 INT 1119, Fax: 0241643096
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP conform cerintelor siatemului.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare Computere de birou
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea a 100 buc computere de birou conform configuratiilor din caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 30213300-8 - Computer de birou (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 233, 088 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul de 4660 lei. Valabilitate 90 zile de la data limita de depunere a ofertei.Mod de constituire: 1. in lei, prin scrisoare de garantie bancara - Formularul 7, sau2. in lei, prin instrumente de garantare emise de societati de asigurare, de tip ?polita de asigurare?;sau3. in lei prin virament bancar (ordin de plata, vizat de catre banca) in contul nr. RO55TREZ2315005XXX000413 Trezoreria Constanta.In situatia unei contestatii, daca Consiliul respinge contestatia se va retine contestatorului din garantia de participare suma de 2330 lei.NOTA: Ofertantul va avea obligatia sa depuna documentele de constituire si exprimare a garantiei de participare (punctele 1 sau 2 sau 3) atat peSEAP, cat si in original la sediul autoritatii contractante ( UM 02192, Str Fulgerului, nr. 1 Constanta ? biroul achizitii) pana la data si oralimita de depunere a ofertelor. Pentru documentele in original, privind constituirea garantiei de participare, autoritatea contractanta nu isiasuma nici o responsabilitate pentru ratacirea acestora daca nu sunt depuse la adresa si locul mai sus mentionat, pana la data si ora limitade depunere a ofertelor.Autoritatea contractanta va retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se aflain oricare dintre urmatoarele situatii: a)isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de15 zile de la semnarea contractului;c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.Pentru intreprinderile mici si mijlocii , se aplica prevederile din Legea 346/2004.
Garantie de buna executie
GARANTIA DE BUNA EXECUTIE: 5% din valoarea contractului, fara TVA.Constituire si exprimare: 1. in lei, prin scrisoare de garantie bancara (Sectiunea a III-a ? Formularul nr. 9), sau2. instrumente de garantare emise de societati de asigurare, de tip ?polita de asigurare?sau3. depunerea unor sume de bani la casieria unitatii.Garantia de buna executie constituita prin formele prezentate la punctele 1. Si 2. Se va prezenta obligatoriu in original la semnareacontractului.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie in situatiile prevazute de art. 91 din HG 925/2006cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru intreprinderile mici si mijlocii se aplica prevederile din Legea 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Informatii privind personalul tehnic de specialitate: Asigurarea a cel putinunei persoane de specialitate IT care sa instaleze si sa puna in functiuneprodusele livrate., Informatii privind oferta comuna(daca este cazul), Informatii privind subcontractantii (daca este cazul)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Numai prin intermediul SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.08.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 02.11.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul ((Programul de Cooperare Trans-frontalier Romania - Bulgaria. Operatiunea 2(3i)-3.2-4, MIS ETC: code 2)
Data expedierii prezentei invitatii: 20.07.2012 08:21