Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare conserve din fructe si legume


Detaliu pentru invitatia numarul 342572
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MINISTERUL APARARII - U.M.02275 BALTATESTI
Numar invitatie: 342572/11.02.2013
Denumire contract: Contract de furnizare conserve din fructe si legume
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL APARARII - U.M.02275 BALTATESTICod fiscal: 6247787, Adresa: STR.FLORILOR, NR.63, Baltatesti, Telefon: +40 0233244017, Fax: +40 0233244077
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: , Romania, cod postal: 617025, telefon: +40 0233244017, fax: +40 0233244077, persoana de contact: MARIANA MANOLACHE, SERGIU ASTEFANIEI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul U.M. 02275, loc. Baltatesti, str. Florilor, nr.63, jud. Neamt
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare conserve din fructe si legume
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de conserve din fructe si legumeValoarea estimata a contractului :64210 leiValoarea estimata a contractului cu posibilele suplimentari :77052 leiOptiuni: Aplicare prevederi art.6, alin.(3) din HG nr. 925/2006.
II.1.6) CPV: 15331464-7 - Fasole intreaga la cutie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 64, 210 - 77, 052 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este stabilita pe fiecare lot in parte in anexa B. Se constituie, cf.art.86 alin.(1) din H.G.925/2006, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantie emis de o societate bancara ori de asigurari; poate fi constituita si prin depunerea de numerar la casieria unitatii. Pt.IMM-uri poate fi constituita in cuantum de 50%. In acest caz dovada constituirii garantiei va fi insotita de Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM. Garantia trebuie sa fie irevocabila si emisa in favoarea U.M.02275.Perioada de valabilitate a garantiei va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei.Aut.contr.are dreptul de a retine garantia, atunci cand ofertantul: isi retrage oferta, in perioada de valabilitate a acesteia; oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei; ofertantul a contestat un act al autoritatii contractante la C.N.S.C. iar Consiliul respinge contestatia (suma retinuta se va calcula cf.prev.art. 278^1 alin.(1) O.U.G.34/2006). In cazul in care ofertantul opteaza pentru costitituirea garantiei sub forma scrisorii de garantie bancara, acest document va fi intocmit conform model Formular F.8.Viramentul bancar in favoarea U.M.02275, in contul RO17TREZ4935005XXX001343 deschis la Trezoreria Tg.Nt. Dovada constituirii garantiei va fi prezentata in original, la vedere. Dovada se prezinta pana cel tarziu la data si ora deschiderii ofertelor. Oferta va fi respinsa daca nu este insotita de garantia de participare. In cazul constituirii acesteia in alta moneda, echivalenta leu/alta valuta va fi facuta la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
a) Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare : Garantia de buna executie este de 10% din pretul contractului de furnizare, fara T.V.A.Ofertantul castigator care a facut dovada incadrarii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, poate constitui garantia de buna executie in cuantum de 5% din pretul contractului de furnizare, fara T.V.A.;b) Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare: Garantia de buna executie va fi exprimata in lei si se poate constitui astfel: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se va prezenta in original la semnarea contractului ;
- prin retineri succesive conf.art.90 alin.3 din HG 925/2006.Garantia de buna executie se constituie in termen de 5 zile de la semnarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180 si 181 din ordonanta de urgenta nr. 34/2006.Cerinta obligatorie: Prezentarea unei declaratii privind situatia personala a operatorului economic ? Formular F.1.In cazul asocierii vor fi depuse declaratii de eligibilitate de catre toti ofertantii asociati.2.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Cerinta obligatorie: Prezentarea unei declaratii ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? ? Formular F.13. In conformitate cu prevederile Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/ 12.10.2010 , ofertantii trebuie sa completeze o declaratie pe propria raspundere prin care sa certifice faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69^1.Cerinta obligatorie: Se va completa Formularul F.2.4.Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul trebuie sa completeze si sa prezinte in original, inainte de deschiderea ofertelor, Formularul F.5, din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii de atribuire.5.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat.Cerinta obligatorie: Prezentarea Certificatului de atestare fiscala pentru persoane juridice, privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local.Cerinta obligatorie: Prezentarea Certificatului de atestare fiscala pentru persoane juridice privind obligatiile de plata catre bugetul de stat.Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci se accepta alte documente edificatoare care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele catre autoritatile locale, eliberate de catre autoritatile competente in materie din tara in care ofertantul este rezident.Neindeplinirea obligatiilor de plata impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Vor fi exclusi de la procedura de achizitie ofertantii care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180, 181, 69^1 precum si ofertantii care nu respecta prevederile art. 46 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele de calificare solicitate de autoritatea contractanta: certificatele constatatoare pot fi depuse in oricare din formele : original/copie legalizata/copie conform cu originalul; autoritatea contractanta va solicita ofertantului castigator, inainte de comunicarea rezultatului procedurii si in situatia in care acesta a depus certificatele in copie conform cu originalul, de a depune pentru conformitate inscrisurile solicitate in original sau copie legalizata.6.Prezentarea fisei de informatii generale - Formular F.3 din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii de atribuire.Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire : Ichimoae Florin, Ghinea Marius, Baciu Maria, Manolache Mariana, Filioreanu Paulina, Pasoi Nicoleta, Astefaniei Sergiu, Lungu Luigi. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta.Cerinta obligatorie: Prezentarea Certificatului constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, din care sa rezulte informatiile reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Persoanele juridice/fizice straine: Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident. (traduse in limba romana si legalizate).Persoana juridica straina beneficiaza in Romania de acelasi regim privind participarea de care beneficiaza si furnizorul roman in tara in care furnizorul strain este rezident.Documentele de calificare solicitate pot fi depuse in oricare din formele : original/copie legalizata/copie conform cu originalul; autoritatea contractanta va solicita ofertantului castigator, inainte de comunicarea rezultatului procedurii si insituatia in care acesta a depus certificatele in copie conform cu originalul, de a depune pentru conformitate inscrisurile solicitate in original sau copie legalizata.Operatorul economic trebuie sa dispuna de autorizatii emise de organismele abilitate cu privire la respectarea regulilor sanitare si sanitar-veterinare: - autorizatie sanitara de functionare, emisa in conformitate cu Ordinul nr. 1030/2009, cu modificarile si completarile ulterioare, al Minsterului Sanatatii, in copie, valabila la data limita a depunerii ofertelor;
- autorizatie sanitara-veterinara a activitatii, emisa in conformitate cu Ordinul nr. 57/2010 si Ordinul nr. 111/2008, cu modificarile si completarile ulterioare, al A.N.S.V.S.A., in copie, valabila la data limita a depunerii ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara: cerinte minime pe care ofertantul trebuie sa le indeplineasca pentru a fi considerat calificat ? Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani de activitate: minim valoarea indicata: 14000 lei - lot nr.1, 21000 lei - lot nr.2, 18000lei - lot nr.3, 19200 lei - lot nr.4, 7700 lei - lot nr.5, 4620 lei - lot nr.6, 3300 lei - lot nr.7, 4000 lei - lot nr.8, 6600 lei - lot nr.9, 7500 lei- lot nr.10, 7500 lei - lot nr.11, 7500 lei - lot nr.12, 7500 lei - lot nr.13.Valorile vor fi exprimate in lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anii respectivi.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro sau lei vor utiliza cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte . Cuantumurile cifrei de afaceri globale medii reprezinta cerinta minima de calificare si in temeiul prevederilor art. 36 alin.(1) lit.b din HG 925/2006, neindeplinirea acesteia conduce la considerarea ofertelor ca fiind inacceptabile .Prezentarea declaratiei privind media cifrei de afaceri globala realizata in ultimii 3 ani. Operatorul economic va face dovada indeplinirii cifrei de afaceri prin prezentarea oricaror documente de care dispune.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va face dovada ca are implementat si mentine un sistem de management al calitatii ? standard de asigurare a calitatii ISO 9001/ 2008 sau alte documente echivalente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.02.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.02.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 27.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 08.02.2013 13:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer