Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare consumabile pentru imprimante


Detaliu pentru invitatia numarul 323432
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Ministerul Administratiei si Internelor, Directia Generala de Informatii si ProtectieInterna
Numar invitatie: 323432/05.04.2012
Denumire contract: Contract de furnizare consumabilepentru imprimante
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Administratiei si Internelor, Directia Generala de Informatii si ProtectieInternaCod fiscal: 12558583, Adresa: Str. Alexandru Beldiman, nr.2-4, Sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 0213156911, Fax: 0213156911
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Timisoara nr. 10 B, Sector 6, Bucuresti, Romania, telefon: +40 0213156911, fax: +40 0213156911, persoana de contact: Cristina Pascu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Directiei Generale de Informatii si Protectie Interna din B-dul Timisoara nr. 10 B, sector 6, Bucuresti.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare consumabilepentru imprimante
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare consumabile pentru imprimante
II.1.6) CPV: 30192113-6 - Cartuse de cerneala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 114, 839.3 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se poate constitui in oricare din formele prevazute la art. 86 din H.G.R. nr. 925/2006 (virament bancar, instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, ordin de plata).In cazul constituirii garantiei de participare prin instrumente de garantare emise de societati bancare sau societati de asigurari, acestea se prezinta in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire; se va utiliza ca model formularul nr. 7.In cazul constituirii gar. de participare prin plata in sistem ?on-line?, acesta va fi semnat si stampilat de reprezentantul legal al operatorului economic, pentru confirmarea platii.In cazul constituirii prin ordin de plata, acesta se prezinta in original, semnat si stampilat de banca emitenta.Conf.art.16 din Legea nr.346/2004, intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului gar. de participare. Pt. demonstrarea incadrarii in categoria IMM, operatorii ec. au obligatia de a prezenta la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM prevazuta in Anexa 1 la Legea nr. 346/2004.Lipsa declaratiei va avea ca efect respingerea ofertei ca inacceptabila. Per. de valabilitate a gar. de participare va fi egala cu per. de valabilitate a ofertei, respectiv 60 zile de la data depunerii ofertelor.LotulI: 36 lei.Lotul II: 673lei.Lotul III: 1.238 lei.Lotul IV: 194 lei.Lotul V: 63lei.Lotul VI: 15 lei. Lotul VII: 10 lei.Lotul VIII: 65 lei.Contul de garantii al DGIPI: RO71TREZ7055005XXX002844 deschis la Trezorerie sector 5, Cod fiscal: 12558583.Gar.de part. va fi retinuta/restituita in cond. prevazute la art. 87 si 88 din H.G.R. nr. 925/2006.In cazul ofertarii mai multor loturi, gar. de participare se va constitui prin cumularea valorilor corespunzatoare loturilor ofertate.Ofertele neinsotite de gar. de participare in cuantumul si pentru perioada prevazuta un documentatia de atribuire vor fi respinse.
Garantie de buna executie
1. Garantia de buna executie se constituie in termen de maxim 6 zile lucratoare de la data semnarii de ambele parti a contractului. 2. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din pretul contractului, fara TVA;3. Forma de constituire a garantiei de buna executie : ?Conform prevederilor art. 90, alin. (1) din H.G.R. nr. 925/2006.4. Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie : inca 14 zile de la termenul limita de finalizare a contractului.5. Garantia de buna executie va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 91 si 92 din H.G.R. nr. 925/2006.In cazul constituirii prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza ca model formularul nr. 13.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratie privind eligibilitateaOfertantul va completa o declaratie pe propria raspundere, in conformitate cu Formularul nr. 1 din Sectiunea III.Cerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006. Ofertantul va completa o declaratie pe propria raspundere, in conformitate cu Formularul nr. 2din Sectiunea III.Incadrarea ofertantului in una din situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului.Ofertantul va depune certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor catre stat, inclusiv cele locale, (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident), scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice si Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale (original, copie legalizata sau copie conform cu originalul semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului).Cerinta nr. 3 - Certificat de participare la procedura cu oferta independenta. Operatorul economic va completa o declaratie pe propria raspundere, in conformitate cu Formularul nr. 3 din Sectiunea III.Cerinta nr. 4 -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 (1) din OUG nr. 34/2006.Ofertantul va completa o declaratie pe propria raspundere, in conformitate cu Formularul nr. 14 din Sectiunea III.Persoanele cu functie de decizie, din cadrul Directiei Generale de Informatii si Protectie Interna: Director general Cristian Gheorghe Latcau, director general adjunct Jurca Adrian, director general adjunct Sava Mihai, director diviziune Marius Toader, presedintele comisiei Geartu Bogdan, membru Cristina Pascu, membru Corlateanu Simina, membru Victor Pana, membru Barbulescu CosminCerinta nr. 5- Ofertantul va completa o Declaratie de accept are a conditiilor contractuale, conform Formularului nr.6 din Sectiunea III. Cerinta nr. 1. -Persoane juridice romane-Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului in anul 2011 (original, copie legalizata sau copie conform cu originalul semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului) din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate furnizarea produselor de natura celor ce fac obiectul achizitiei.- Pentru persoanele fizice romane: Autorizatie de functionare (original, copie legalizata sau copie conform cu originalul semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului)Cerinta nr. 2Persoane juridice /fizice straine. Documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident. (original, copii legalizate sau copii conform cu originalul semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului).Ofertantului declarat castigator , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original sau copie legalizata pentru verificarea conformitatii acestuia cu cel depus in oferta.Daca exista incertitudini referitoare la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale a unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Fisa de informatii generale,
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor livrari de consumabile pentru imprimante efectuate in ultimii 3 ani Cerinta nr. 1Certificat ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DinSEAP, sectiunea Documentatie de atribuire.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.04.2012 09:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer