Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare consumabile medicale


Detaliu pentru invitatia numarul 329503
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN VRANCEA
Numar invitatie: 329503/14.06.2012
Denumire contract: Contract de furnizare consumabile medicale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN VRANCEACod fiscal: 7442859, Adresa: STR.CUZA-VODA NR.50-52, Focsani, Telefon: 0237238840, Fax: 0237621128
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.CUZA-VODA NR.50-52, Focsani, Romania, cod postal: 620034, telefon: +40 237238840, fax: +40 237621128, persoana de contact: Elena ILIE-MICU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR.CUZA-VODA NR.50-52, Focsani, Romania, cod postal: 620034
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare consumabile medicale
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizare consumabile medicale.Conform art. 6, alin. 3 din HG 925/2006 A C urmeaza sa suplimenteze cantitatea de produse cu 40% . Valoarea estimata cumulata a achizitiei (asadar plus cele 4 luni din anul 2013) este de 124193.58 lei din care 88709.70 lei reprezinta valoarea estimata pana la sfarsitul anului 2012, iar 35483.88 lei reprezinta valoarea eventualelor acte aditionale de suplimentare. Important! Operatorii economici isi vor intocmi oferta financiara raportat la valoarea estimata pana la sfarsitul anului 2012, respectiv 88709.70 lei, nu la valoarea cumulata.
II.1.6) CPV: 33140000-3 - Consumabile medicale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 124, 193.58 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In cuantum de 1% din valoarea estimata , fara TVA, respectiv 887.09 lei. Modul de constituire a garantiei de participare: - se constituie prin virament bancar in contul AC cont nr. RO29TREZ6915005XXX000103, Trezoreria Focsani, se va depuneprintr-un instrument de garantare emis in cond.legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in doc.de atribuire.Instrumentul de garantare va trebui sa faca referire expresa la cererea de oferte privind achizitionarea de consumabile medicale cod CPV 33140000-3, per. de val. a garantiei trebuind sa fie cel putin egala cu per. de val. a ofertei, respectiv 90 de zile.GP va fi executata de catre AC in urma.cazuri: a)castigatorul licitatiei refuza sa semneze contractul b)daca ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia c) ofertantul depune contestatie iar CNSC respinge contestatia, AC va retine din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului sumele prevazute in conformitate cu art.2781 din OUG 34/2006. - GP constituita de ofertantul necastigator se restituie de autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul castigator, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.GP constituita de ofertantul castigator se restituie de AC in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie, conform art.88 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010, privind punerea in aplicare a Certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta;Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006Membri Comitetului Director: Manager: Dr.Mircea StoenoiuDir.Medical: Dr.Betisor VitalieDir.financiar contabil: Ec.Stela OceanuDir.tehnic: Ing. Alexandru GurguAsistent sef: As.Mariana GrossuConsilier Juridic: Emilia StefanescuCompartiment achizitii: Ec.Elena Ilie-Micu Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Operatorilor economici a caror oferta va fi declarata castigatoare li se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, printr-o adresa scrisa, depunerea exemplarului original sau a unei copii legalizate la sediul Autoritatii contractante.Avizul de Functionare eliberat de Ministerul Sanatatii copie lizibila cu mentiunea , , conform cu originalul"Certificatul de Inregistrare a dispoziteivelor medicale emis de Ministerul Sanatatiicopie lizibila cu mentiunea , , conform cu originalul"
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ultimul bilant contabil depus, vizat si inregistrat de organele competente., Fisa de informatii generale.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor prestari similare in ultimii 3 ani;, Recomandari din partea altor beneficiari, cel putin o recomandare., Este necesara prezentarea obligatorie de mostre, cu titlu gratuit., Certificat de conformitate RAR-OCPin temeiul articolului 31 din directiva 2007/46/CE, Dosarul tehnic al producatorului sau un raport de incercare/testare emis de un organism recunoscut. certificat sistemul de management al calitatii ISO9001/2001 sau alte dovezi care confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: In SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.06.2012 12:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer