Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare Consumabile medicale


Detaliu pentru invitatia numarul 334582
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Centrul Medical De Diagnostic Si Tratament Ambulatoriu "Dr. Nicolae Kretzulescu"
Numar invitatie: 334582/30.08.2012
Denumire contract: Contract de furnizare Consumabile medicale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCentrul Medical De Diagnostic Si Tratament Ambulatoriu "Dr. Nicolae Kretzulescu"Cod fiscal: 4267079, Adresa: Str.Mihai Voda, nr. 17, sector 5, Bucuresti, cod postal 050042, Bucuresti, Telefon: 0021.311.14.98 sau 21.314.00.90 sau , Fax: 021.314.00.90
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Mihai Voda, nr. 17, sector 5, Bucuresti, cod postal 050042, Bucuresti, Romania, cod postal: 030668, telefon: +40 213111498, fax: +40 213140090, persoana de contact: Aurelia Claudia Dumitru
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bucuresti, str. Mihai Voda nr. 17, sector 5, etaj I, cam 126.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare Consumabile medicale
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitiia de Consumabile medicale.Aut contr intentioneaza sa prelung contr cu inca 4 luni in con cu prev art. 6 din HG 925/2006.Valoare minima estimata a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei procedurii(in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari.Valoarea estimata fara TVA 22.299, 95RONsi37.166, 59 RON
II.1.6) CPV: 33140000-3 - Consumabile medicale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 37, 166.59 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 1 % din valoarea estimata, pana la 31.12.2012, in lei fara TVA a fiecarui lot in parte - Perioada de valabilitate va fi de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire si in conformitate cu prevederiel art. 86 din HGR 925/2006. In cazul in care operatorul economic oferteaza pentru mai multe loturi, garantia de participare va fi insotita de un centralizator care va evidentia urmatoarele: 1. Nr crt. lot 2. Denumire produs 3. Suma garantie participare 4. Total sume garantii participare In situatia I.M.M ofertantul va completa si atasa la oferta declaratia pe proprie raspundere conf.Anexei nr.1 la OUG 27/2006 pentru modificarea si completarea Legii 346/2004. In cazul contestatiilor, se va retine contestatorului pentru fiecare lot caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre C.N.S.C suma calculata conf.prevederilor Art.278^1 din OUG nr.34/2006. Nr. cont Garantii ? RO 04 TREZ 7055 005 XXX 000 170 ? deschis la Trezoreria sectorului 5 Bucuresti.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie se stabileste, in exprimare procentuala, in suma de 5 % din pretul contractului, fara TVA. Garantia de buna executie se va constitui in conformitate cu prevederile art. 90 din HGR 925/2006 . Nr. cont Garantii ? RO 04 TREZ 7055 005 XXX 000 170 ? deschis la Trezoreria sectorului 5 Bucuresti.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010) - in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular ( formular nr. 6).- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind.1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele cu functie de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica, sunt urmatoarele: Botez DanielTudorache BogdanCernaianu CarmenGhitescu DanielaRusu CatrinelDumitru Aurelia ClaudiaJoita VirgilMiclea CatalinManea LigiaTrandafir Gabriela-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, si/sau Cazier judiciar /certificat echivalent ( formular nr. 2).Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (formular nr. 3)Toate documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se pot depune in oricare din formele : original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor (emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire. Documentul solicitat in cadrul acestei sectiuni poate fi depus in oricare din formele : original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Furnizorul sa aiba implementat un sistem de certificare a calitatii conform normelor internationale ISO
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: ONLINE, prin descarcade din S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.09.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 29.08.2012 15:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer