Achizitie publica - Contract de furnizare contori apa potabila
Detaliu pentru invitatia numarul 330121
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330121/21.06.2012
Denumire contract: Contract de furnizare contori apa potabila
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCompania Judeteana Apa Serv S.A. NeamtCod fiscal: RO15346437, Adresa: Str. Lt. Draghescu, Nr. 20, Piatra-Neamt, Telefon: 0233/233340 int 140, Fax: 0233/218937
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Lt. Draghescu, Nr. 20, Piatra-Neamt, Romania, cod postal: 610125, telefon: +40 233233340-185, fax: +40 233218937, persoana de contact: Sediul Companiei
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Companiei , str.Locotenent Draghiescu, nr.20, Piatra Neamt, jud.Neamt
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare contori apa potabila
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizare de produse contoride apa potabila pentru camine de bransament, clasa de precizie C, multijet cu mecanism umed, pozitie de montaj orizontaka(H), preechipat pentru transmisie date(nu se accepta transmisie date cu releu REED), care sa respecte toate cerintele dinCaietul de sarcini, pe baza de comanda ferma in maxim patru zile lucratoare.Cantitatile necesare sunt: -contori apa rece Dn 15 mm........................1506buc; Lungime contor aprox: 180mm-contori apa rece Dn 20mm.........................2000buc; Lungime contor aprox: 195mm-contori apa rece Dn 25 mm...........................100buc; Lungime contor aprox: 265mm-contori apa rece Dn 40 mm.............................50buc; Lungime contor aprox: 300mmTOTAL=3656buc
II.1.6) CPV: 38421100-3 - Contoare de apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 349, 801 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 6900 Ron.Se constituie prin virament bancar(in contul nr. RO04BRD280SV04771562800 deschis la BRD Piatra Neamt) sau prin instrument degarantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de asigurari, carese prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.- Garantia trebuie sa fie irevocabila.- Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, In conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectivla prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantateRestituirea garantiei de participareGarantia de participare se restituie: - ofertantului castigator: in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie;
- ofertantilor necastigatori: dupa semnarea contractului de achizitie publica dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.Retinerea garantiei de participareOfertantul pierde garantia de participare daca: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semnezecontractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.Valabilitatea garantiei de participare va fi de 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Retinerea garantiei de participare se face in conditiile prevazute de art.278^1 din OUG34/2006
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului.Se constituie prin virament bancar, prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de asigurari sau conform art 90din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie anuala de afaceri in cel mult ultimii 3 ani trebuie sa fie mai mare sau egala cu 680000 leiin domeniul de activitate ce face obiectul contractuluiFormular 6: Declaratie privind cifra de afaceri insotita de documente justificative: declaratie pe propria raspundere privind cifra de afaceri in domeniul de activitate ce face obiectul contractului; copii certificate pentru conformitate cu originalul ale situatiilor financiare ale ofertantuluipe cel mult ultimii 3 ani. Documentele originale trebuie sa fie: - inregistrate la organele competenteOfertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptulde a solicita ofertantilor ? persoane juridice romane si persoane juridice straine- prezentarea si a altordocumente in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt relevante.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara.Prezentarea a maximum trei contracte similare de livrare de produse contori apa potabila , cu valoarea cel putin egala cu 340000 leiDeclaratie privind lista principalelor livrari de produse sulfat de aluminiu tehnic pentru tratarea apei potabile, in ultimii 3 ani continand valori , perioade de livrare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt Autoritati Contractante sau clienti privati( Formularul 14)., Furnizorul trebuie sa detina un stand de verificare a contoarelor de apa rece, omologat BRML sau de un alt organism similar UE sau un angajament de colaborare de service cu o societate ce detine un stand de verificare omologat BRML sau de un alt organism abilitat UE. Dovada detinerii standului de verificare sau angajament de colaborare din partea serviceului atestat BRML
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP(www.e-licitatie.ro)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 20.06.2012 14:25