Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare corticosteorizii de uz sistemic/snc/analgezice


Detaliu pentru invitatia numarul 330123
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN "DR.FOGOLYAN KRISTOF"SFANTU GHEORGHE
Numar invitatie: 330123/21.06.2012
Denumire contract: Contract de furnizare corticosteorizii de uz sistemic/snc/analgezice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN "DR.FOGOLYAN KRISTOF"SFANTU GHEORGHECod fiscal: 4202010, Adresa: Str.Stadionului nr.1-3, , Sfantu Gheorghe, Telefon: 0267-311675, Fax: 0267-311675
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Stadionului nr.1-3, , Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520064, telefon: +40 267311580, fax: +40 267311675, persoana de contact: BECSEK ATTILA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SECRETARIATUL - SPITALULUI JUDETEAN de URGENTA "dr.FOGOLYAN KRISTOF" - Loc.SFANTU GHEORGHE, cod postal 520064, str.Stadionului nr.1-3, jud.Covasna
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare corticosteorizii de uz sistemic/snc/analgezice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Medicamente corticosteorizii de uz sistemic/snc/analgezice
II.1.6) CPV: 33642200-4 - Corticosteroizi pentru uz sistemic (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 449, 026 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare laprocedura de cerere de oferta este de 4229.02leiconform art.278 pct.a din Ord.34 / 2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica si se poate prezenta dupa cum urmeaza: 2. Daca ofertantul este IMM, indeplinind conditiile prevazute de Legea nr. 346/2004, modificata si completata prin Ordonanta Guvernului nr. 27/2006, acesta poate depune garantia de participare in valoare de 50% din cuantumul precizat anterior, cu conditia atasarii documentelor doveditoare privind statutul de IMM prevazute prin actele normative mentionate.3. Garantia pentru participare se poate constitui prin virament bancar in contul RO62TREZ2565006XXX004701, Trezoreria Sf, Gheorghe, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, document care se va prezenta in original,
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1, Prezentare declaratie privind eligibilitatea original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul2, Prezentare declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completari prin legea nr.337/2006- original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul3.Prezentare declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69?1 din OUG NR.34/2006-original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul.4, Prezentare certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? conform Ordin nr.314 / 2010 emis de presedintele ANRMAP. - original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul5. Prezentare certificat de declaratie privind calitatea de participant la procedura6, Prezentarea certificatului de atestare fiscala, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societate are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, din care sa rezulte situatia datoriilor scadente in luna anterioara depunerii ofertelor ? original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul7, Prezentarea certificatului fiscal privind impozitele si taxele locale din care sa rezulte plata obligatiilor catre bugetele locale - situatia obligatiilor scadente in luna anterioare celei in care se depun ofertele - original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalulPersoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante pentru derularea procedurii competente si abilitate pentru semnaturi: Manager: Andras Nagy RobertDirector medical : Antal AlmosDirector financiar contabil: Ec.Fulop ArpadSef serviciu aprovizionare transport: Becsek AttilaAchizitor: Vasvari Alpar / Calugarita Elisabeta 1, Prezentarea certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990 sau echivalent in cazul societatilor de nationalitate straina - original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Pentru evaluarea cerintelor necesare al capacitatii economice si financiare va fi prezentat bilantul contabil pe anul 2010 sau extrase de bilant, inregistrate la organele competente. - original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Pentru evaluarea cerintelor necesare al capacitatii tehnice si/sau profesionale va fi prezentat autorizatia de distributie en - gros / Agentia Nationala a Medicamentului sau autorizatie de functionare MS - original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Se poate descarca de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.06.2012 14:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer